Auteur Topic: Lost  (gelezen 79514 keer)

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2005, 23:45:45 »
Jammer dat ze niet allebei de delen van de pilot uitzonden. Maar het is inderdaad een serie waar je de komende tijd alleen maar vragen krijgt en geen antwoorden! Erg frustrerend maar ook erg leuk om over te speculeren. Alles kan een betekenis hebben, van de namen van karakters tot de dingen die ze tussen neus en lippen door zeggen.
Niet is wat het lijkt... waar heb ik dat eerdere gehoord?

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2005, 17:34:46 »
Echt een goede mysterieuze serie. Ik heb nu de eerste 14 afleveringen gezien en het gaat steeds meer boeien. Binnenkort de komende 4 nog kijken en dan loop ik gelijk met wat er in Amerika uitgezonden is. Het zijn geloof ik 24 afleveringen en ze hebben het over seizoen 1 dus wellicht komen er nog volgende seizoenen ook.
Ik ben het overigens niet eens met geen antwoorden wel met dat je meer vragen krijgt, maar de velen verhaallijnen krijgen een beter en extra demensie doordat je verweven door de afleveringen heen het verleden te zien krijgt van de personen, die flashbacks zijn niet eenmalig en daardoor leer je de personen en hun drijfveren en hun gedrag beter kennen en valen de puzzelstukjes wel gedeeltelijk op zijn plaats en ja de rest of het werkelijke verhaal dat moet iedereen zelf sowieso maar zien.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2005, 17:36:55 door kaketoe »
at your service

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2005, 20:52:31 »
Nuja, helemaal geen antwoorden is natuurlijk ook niet waar, maar voor elk antwoord dat we krijgen komen er drie vragen bij lijkt wel. Ik heb laatst de aflevering waar Walt en Michael centraal staan (de donkere vader en zijn zoon) en ik begin nu pas een beetje te snappen waar de ijsbeer vandaan kan komen.
maar de karakters worden wel steeds verder uitgediept, dat is waar. Het is meer het overalle verhaal waar weinig antwoorden in voor komen.
maar dat vind ik :)

Inderdaad een topserie!

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #23 Gepost op: 15-03-2005, 12:31:37 »
En wat gebeurt er nu echt en wat niet. Soms ook gebeurt er iets heel merkwaardigs maar wordt daar helemaal niet op in gegaan en een paar afleveringen later weer wel ineens. De volgorde en manier waarop het verhaal zich afspeelt komt op mij ook heel vernieuwend over en die flashbacks en de manier waarop sommige personnen een band met elkaar hebben zijn ook merkwaardig. Een flashback met op de achtergrond een tv die aanstaat en waarin ik op het scherm ineens 1 van de andere passagiers meen te herkennen maar er wordt totaal geen aandacht aan besteedt of dit goed in beeld gebracht. Misschien ook een eigen dwaling maar over een aantal afleveringen komt het misschien als je het al weer bent vergeten ineens weer terug.
at your service

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #24 Gepost op: 17-03-2005, 15:44:08 »
Hehe, het duurde even maar ik heb het dan nu ook eindelijk gezien. Aflevering 1 en 2.
Ik vond het wel echt cool ja.
Enigzins lastig even om iedereen te volgen, zoveel mensen en karakters, ff wennen maar de spanning is er absoluut.
Ik hoop dat het gaat lukken met alles wat ik allemaal op TV wil zien en mn onregelmatige diensten maar ik wil dit graag blijven volgen, echt cool.

En die Shannon had ik ws allang opgehangen met haar eigen bikini-touwtje, wat een hysterisch stereotype blonde trut zeg ;D
Maar dat is zon karakter wat echt niet mag ontbreken in zo'n verhaal.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #25 Gepost op: 17-03-2005, 18:20:46 »
Net tegen beter weten in aflevering 19 van lost gedownload. Kreeg 2 vrouwen die lagen te rollebollen en gerigisteerd waren met een verborgen camera in beeld :o
at your service

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #26 Gepost op: 17-03-2005, 18:45:20 »
::rofl:: kaketoe!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lost
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2005, 11:54:34 »
Net tegen beter weten in aflevering 19 van lost gedownload. Kreeg 2 vrouwen die lagen te rollebollen en gerigisteerd waren met een verborgen camera in beeld :o


 ::ok:: moet je dat ook maar niet doen

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #28 Gepost op: 19-03-2005, 02:40:21 »
Niemand gezien? :o Iedereen in de ban van de mol? Tja, logisch ook wel eik. Nou ja ik vond het weer een heel goede aflevering.
Waarom kregen we nou niet te zien wat ze gedaan heeft?! :(

Edit: jullie heb het mss opgenomen of zo, dus ik zal niet spoilen.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lost
« Reactie #29 Gepost op: 19-03-2005, 11:59:30 »
kheb het wel gezien, ik vind het heel spannend, maar wel wat traag. 3 afleveringen spannend muziekje bij oude man is wel genoeg geweest.  ::)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #30 Gepost op: 19-03-2005, 12:04:50 »
Het is het afwachten vast waard ::jaja::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #31 Gepost op: 19-03-2005, 19:27:07 »
zeker weten dat het het afwachten wel waard is. Vooral die Locke (oude man), als je eens zou weten wat er met hem aan de hand is! haha, wat gemeen van me!

Maar ik begrijp wat je bedoelt Criz, dat het heel langzaam gaat. Dat was ook hetgene wat mij af en toe irriteerde, dat je dus lang moet wachten op antwoorden. Maar het is zeker ontzettend de moeite waard om achter dingen te komen! Nog een paar afleveringen en dan zie ik ook weer nieuwe! Heb er nu al zin in!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #32 Gepost op: 19-03-2005, 20:29:08 »
hoeveel afleveringen zijn het eigenlijk?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #33 Gepost op: 20-03-2005, 13:12:50 »
ik geloof dat ze er nu 18 hebben gemaakt maar dat het eind nog niet in zicht is. had ook ergens gelezen dat de makers van het programma zelf nog niet precies weten hoe het allemaal gaat lopen en dat ze alleen een overall idee hebben dat nog moet worden bijgeschaafd. Maar we hebben in ieder geval nog veel afleveringen om van te genieten!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #34 Gepost op: 20-03-2005, 13:23:00 »
thanks oompah
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #35 Gepost op: 21-03-2005, 22:45:13 »
 ::tandpastasmiley:: Elke keer als het eindigt wil ik het vervolg zien ik vind het erg leuk ::tandpastasmiley::

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #36 Gepost op: 22-03-2005, 10:40:33 »
zeker weten dat het het afwachten wel waard is. Vooral die Locke (oude man), als je eens zou weten wat er met hem aan de hand is! haha, wat gemeen van me!

Maar ik begrijp wat je bedoelt Criz, dat het heel langzaam gaat. Dat was ook hetgene wat mij af en toe irriteerde, dat je dus lang moet wachten op antwoorden. Maar het is zeker ontzettend de moeite waard om achter dingen te komen! Nog een paar afleveringen en dan zie ik ook weer nieuwe! Heb er nu al zin in!

inderdaad maar je kunt nu al een vermoeden hebben als je goed naar de Locke kijkt en vooral de manier waarop hij ergens naar kijkt en dit in beeld wordt gebracht welk geheim hij in ieder geval bij zich draagt.

PS er worden 24 afleveringen gemaakt waarvan er 18 in Amerika tot nu toe uitgezonden zijn en nummer 19 spoedig zal volgen. Ze hebben daar een nogal vreemd uitzendschema met meestal wekelijks een aflevering maar regelmatig ook een pauze van 3 weken. Er wordt overal over seizoen 1 gepraat wat er wellicht op duidt dat er ook een seizoen 2 komt. In ieder geval bevat seizoen 1 dus 24 afleveringen.
at your service

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #37 Gepost op: 25-03-2005, 10:13:47 »
vanavond weer een nieuwe aflevering...wacht met smart
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #38 Gepost op: 25-03-2005, 23:42:45 »
 ::tandpastasmiley:: Het was weer een super aflevering weer erg spannend/boeiend ik w8 nu alweer op de volgende aflevering  ::tandpastasmiley::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #39 Gepost op: 26-03-2005, 14:18:00 »
ik ga nú kijken :D
Mijn prinsje is chriz!!