Auteur Topic: Forumawards-Uitreiking Spring 2005  (gelezen 41557 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Gepost op: 30-03-2005, 19:27:36 »
Forumawards Spring 2005[/size]

Chriz: ‘Welkom bij de forumawards 2005.’ We zijn nu nog backstage, maar over een half uur zal het spektakel gaan losbranden. Dit jaar zullen er maar liefst 13 awards worden uitgereikt in verschillende catorgien. Leukste user, meest kansloze user enz. enz. enz. en natuurlijk de klapper op de vuurpijl: De Oeuvre-award. Ik heb alvast mijn beste pak aangetrokken, want die is natuurlijk voor mij. Ik heb al medelijden met Gerard, Mapel, Compuart en Han13, maar ja, er kan er maar één de beste zijn.’ Gerard: ‘Chriz’ Chriz: ‘Sjeer, hoe is het?’ Sjeer: ‘Nerveus, ik heb al jaren niks gewonnen, dit is mijn kans op succes!’ Chriz: ‘Sure. Ik weet zeker dat je het goed gaat doen.’ Gerard: ‘Ow, fuckaduck, ik wist niet dat we al aan het draaien waren. Hallo, lieve kijkertjes thuis.’ Chriz: ‘Het is volgens mij half 8. De zaal gaat los, laten we eens gaan kijken bij de rode loper.’

*bij de rode loper
Chriz: ‘Kijk daar heb je Guikie, natuurlijk voorop.’ Gerard: ‘Jezus, hij heeft wel een babe bij zich zeg. Is dat Jennifer Aniston met die zonnebril?’ Chriz: ‘Nee man, dat is Greesje.’ Gerard: ‘Greesje?’ Chriz: ‘Grace.’ Gerard: ‘Oh ja, ow wacht daar stopt nog een limo.’ Chriz: ‘Jeez, Test. Jee, hij ziet eruit als Ali G. wat een pimp.’ Gerard: ‘En daar is Dorine met Molcrazy.’ Chriz: ‘Je begint het toch al te zien he, dat buikje.’ Gerard: ‘Nee, sukkel. Linda is degene die zwanger is, Dorine niet.’ Chriz: ‘Oh ja. Zeg Gerard, als je niks wint, mag je misschien wel een award van mij meenemen. Ik zal er wel weer vandoor gaan met de meesten dit jaar.’ Gerard: ‘Dat is lief van je.’ Chriz: ‘Laten we naar binnen gaan, we moeten zo presenteren.’ Gerard: ‘Ow, wacht even, dan gooi ik de deur los. DAMES EN HEREN! DE DEUR IS GEOPEND!’

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2005, 19:41:01 »
*stapt binnen*

Hallo allemaal!  ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #2 Gepost op: 30-03-2005, 19:42:39 »
Er probeert iemand hier de RN forum awards plat te leggen ::oink::

KLIK HIER VOOR HET BEWIJS

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #3 Gepost op: 30-03-2005, 19:44:34 »
* Firefoot stapt ook binnen, blijbaar zonder de mede genomideerde
;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #4 Gepost op: 30-03-2005, 19:49:27 »

Pas op, Mars attack! ::oink::

* Daisy verschuilt zich gauw achter Firefoot

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #5 Gepost op: 30-03-2005, 19:49:53 »
* Stapt met met Grace binnen...  ::trots::

Zo... Heey ik zie firefoot! zullen we bij hem gaan zitten?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #6 Gepost op: 30-03-2005, 19:52:46 »
Pas op, Mars attack! ::oink::

* Daisy verschuilt zich gauw achter Firefoot

He Daisy  :D, ben je weer de angsthaas aant uithangen?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #7 Gepost op: 30-03-2005, 19:54:33 »
Is er achter jou nog plek, dan ga ik daar wel zitten.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #8 Gepost op: 30-03-2005, 19:56:34 »
Is er achter jou nog plek, dan ga ik daar wel zitten.

ja ga zitten, zie je dr mooi uit  ::jaja::

* bewonderd jurk

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #9 Gepost op: 30-03-2005, 20:01:44 »
Alle forumers zijn binnen, het gordijn gaat op.

Gerard: ‘Welkom bij de Forum Awards Uitreiking Spring 2005. Mijn naam is Gerard en ik hoop dat we er samen een leuke avond van maken, mag ik jullie voorstellen aan mijn co-host Chriz!’ Chriz: ‘Hallokiedokie, als eerste wil ik natuurlijk zeggen dat het heel erg tof is dat we van Annuh dat wij dit jaar het zomaar een keertje mogen doen.’ Gerard: ‘We hebben hard ons best gedaan om de awards ons eigen te maken, maar waren we zonder Annuh?’ Chriz: ‘Annuh bedankt! Kom op zaal, doe mee.’ Hele zaal: ‘Annuh bedankt! Annuh bedankt!’ Gerard: ‘En speciaal hiervoor zetten we een traditie in gang, vanaf nu zullen er voor de verkiezingen een ode worden gebracht aan Annuh. Dit keer zal Daisy dat doen. Applaus voor Daisy. (Applaus voor Daisy)

Daisy:
‘Er waren mooie baby's bij, maar niet zo lief als jij, Anne.
Van al dat wit en zoveel licht gingen van schrik je oogjes dicht, Anne.
Even kreeg ik kriebels in mijn keel maar je had geen pink teveel, Anne.
Ik stond te blozen, was zo blij, jij moest er haast van lachen, Anne.’

Gerard: ‘Snik snif. Dat was prachtig.’ Chriz: ‘Maar over naar de orde van de dag. Het is tijd voor de eerste award.’ Gerard: ‘Het was 2003, ik weet het nog goed. WIDM 4 werd uitgezonden en als je denkt aan WIDM 4, denk je aan de Titanic-theorie, prachtig gevonden, maar kul. Geheel in traditie van de Titanic-theorie verdient de absurdste WIDM-theorie een award, wij hebben deze gedoopt tot: ‘De Titanic-Tegel voor de meest absurde WIDM-theorie.’ Chriz: ‘Boegbeeld van de Titanic, eeeuh, ik bedoel Titanic-theorie was natuurlijk Dopey. Zij verdient het dan ook om de award uit te reiken. Een applaus graag voor Dopey!’ (Applaus voor Dopey)

Dopey: ‘Ik ben zeer vereerd dat ik deze eerste award van vanavond mag uitreiken. Ook dit jaar zijn er weer mooie theorieën geweest. Tekens in vogelpoep, Victoria die een steen voor Gijs’ voeten neergooit en een gezicht in Gijs’ neus op widm.nl. Er zijn dan ook 3 toppers genomineerd voor deze award:

Fluitentheorie
De ontbrekende letters-theorie
Dubbele letters bij MM

Dopey: ‘En de winnaar is….’ Chriz: ‘Ho, wacht, je moet het precies zo voorlezen als op het briefje staat.’ Dopey: ‘Hierbij verklaar ik dat Chriz en Gerard niet vals hebben gespeeld en volledig objectief deel ik u mee dat de winnaar is…….

DE FLUITENTHEORIE

Gerard: ‘Gefeliciteerd, Whacko. Je had hem echt verdiend. Als je mensen uren lang kunt laten luisteren naar een paar domme vogels, ben je echt een topper, wees trots op de Titanic-tegel. Er is er maar 1 van en als er een tweede is, heeft Chriz hem vast vervalsd.’ Chriz: ‘He >:(  Gerard: ‘Omdat het zo leuk is, gaan we nu even luisteren naar het gefluit.’

Terwijl er op het podium kwetterende vogeltjes te bewonderen en te beluisteren zijn, zijn wij zo terug.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #10 Gepost op: 30-03-2005, 20:03:49 »
*MC zet zijn zonnebril af en steekt een Havana-sigaar aan.

Sow, de show kan beginnen. 8)
2024: wie is de Mol?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #11 Gepost op: 30-03-2005, 20:05:43 »
Ja die eerste award was verdiend!  ::jaja::, was een rare theorie!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #12 Gepost op: 30-03-2005, 20:06:05 »
Mijn prachtige ode, ik heb er dagen op geoefend ::trots::

Gefeliciteerd Whacko ::bravo::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #13 Gepost op: 30-03-2005, 20:08:58 »
Feli Whacko!
2024: wie is de Mol?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #14 Gepost op: 30-03-2005, 20:09:29 »
Chriz: ‘Dat was prachtig.’ Gerard: ‘Briljant gewoon, kan Mozart nog wat van leren.’ Chriz: ‘He kijk, Gerard, daar zit Nick.’ Gerard: ‘Wat is hij bruin he?’ Chriz: ‘Wie niet, na Bobo’s in the Bush.’ Gerard: ‘We dwalen af. Het is tijd voor de 2de award.’ Chriz: ‘Wat gaan we doen, oeuvre-award. Die speech brandt in mijn zak.’ Gerard: ‘Nee, laten we eerst even ons WIDM-blokje afronden.’ Chriz: ‘Goed, ook dit jaar was Wie is de mol? een groot succes. Sterker nog, WIDM is de kracht waar Realitynet opdrijft, de basis, de start, de motor. Elk jaar weer komen er veel fans af op het forum om hun ideeën te delen en er kan er maar 1 de beste zijn. LAAT JE HOREN YVONIANEN! Ja, idd dat waren er niet veel die ik hoorde. Maar goed, ondanks dat er weinig molkenners zijn, zijn er wel veel molfans. De allergrootste fan verdient volgens ons een award hiervoor.’ Gerard: ‘Oftewel de Admit-it-you’re-an-widm-addict-award en wie anders dan Angela Groothuizen, miss WIDM herself kan deze Addict-Award uitreiken. Een groot applaus en ja hoor, Firefoot, jij mag in je voeten klappen, voor ANGELA!’ (Groot applaus voor Angela)

Angela Groothuizen: ‘Dank jullie wel. 9 kandidaten, 1 mol en 10000 molfans, dat is WIDM. Maar wie is de grootste molfan? De genomineerden zijn:

Heinz
MC
Lorelei
Han13
Robbieazerty
Chriz

Angela: ‘Hierbij verklaar ik dat Chriz en Gerard de grootste forumhunks zijn, maar ook dat de winnaar is......

ROBBIEAZERTY

(Gejoel in de zaal ‘Robbie gooi je haar los.’, slipjes vliegen in de rondte, Nick gooit zelfs zijn broek) Gerard: ‘Geweldig. Robbie, gefeliciteerd met je award.’ Chriz: ‘Vanaf nu heb je de titel de enige echte WIDM-verslaafde en dus vanaf nu is het goed oppassen in de chat. Cora heeft er een handje van om enige echten eruit te kicken.’ Gerard: ‘Voor we verder gaan met de 3de award, nemen we even rust. Ondertussen kunnen jullie kijken naar de Olifantendans uitgevoerd door Guikie.’

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #15 Gepost op: 30-03-2005, 20:20:24 »
Bravo Robbie! Zeer terechte winnaar! ::jaja:: ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #16 Gepost op: 30-03-2005, 20:20:36 »
Na de olifantendans neemt Gerard weer het woord: ‘Een hartelijk applaus voor Guikie, mensen. Het was geweldig.’ Chriz: ‘Nog nooit zoiets moois gezien.’ Gerard: ‘Ik wil Cora eigenlijk weleens op het podium zien.’ Chriz: ‘Dat kan geregeld worden, dan gaan we de award voor gemeenste user uitreiken.’ Gerard: ‘Goed plan!’ Chriz: ‘Op het forum lopen er niet alleen maar schatjes zoals ik en Gerard er rond. Gemene users hebben we ook en wat opvalt is dat het vaak vrouwen zijn.’ Gerard: ‘Vandaar dat deze award gedoopt is tot de BITCH-BOKAAL.’ Chriz: ‘Want dat bekt lekker.’ Gerard: ‘En Chriz wie gaat deze award uitreiken?’ Chriz: ‘Mister evil himself…..a big round of applause voor De Baron! (Gejuich en gejoel voor de Baron.)

De Baron: ‘Deze award had eigenlijk mij toebehoort, maar helaas ik heb het forum verlaten. Gelukkig zijn de 2 genomineerden geheel in mijn geest doorgegaan. De genomineerden:

Dorine
Cora Bora

Hierbij verklaar ik dat Chriz en Gerard goudeerlijk zijn en de winnaar is…..CORA BORA!

Chriz: ‘Onbegrijpelijk, ons forumengeltje.’ Gerard: ‘tuttuttut, wat hebben we toch een gemene users dat ze zo’n lieve vrouw nomineren voor zo’n prijs.’ Chriz: ‘Van Gerard en mij: Respect voor Cora Bora!’

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #17 Gepost op: 30-03-2005, 20:24:30 »
ja dank dank! ::bravo::

tis voetbalavond chriz!! hoe kun je dat nou doen?? ;D ::)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #18 Gepost op: 30-03-2005, 20:25:09 »
Gefeliciteerd Robbie ::bravo::

en ook Cora 'gefeliciteerd' ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Forumawards-Uitreiking Spring 2005
« Reactie #19 Gepost op: 30-03-2005, 20:25:31 »
ja dank dank! ::bravo::

tis voetbalavond chriz!! hoe kun je dat nou doen?? ;D ::)

enige avond dat ik tijd heb.  >:D