Poll

Hoe kennen jullie Realitynet?

via een bekende
23 (20.5%)
via een zoekmachine
40 (35.7%)
door een typfout (widm.com i.p.v. widm.nl of zoiets)
13 (11.6%)
via een link op een andere site
19 (17%)
ergens gelezen/ gehoord
17 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 111

Auteur Topic: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?  (gelezen 16782 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #80 Gepost op: 16-02-2020, 13:38:07 »
Toen ik nog een jong Starlightje was hing ik wel eens rond op het .nl forum. Ik kwam er daar al snel achter dat dit forum ook bestond, maar ik had niet echt tijd om 2 fora bij te houden - ik mocht namelijk destijds maar een uurtje per dag op de computer. Dat doen al die 13-jarigen van nu toch beter ;D

Pas in 2012, toen ik allang geen beperkte computertijd meer had en het .nl forum niet meer boeiend was of misschien zelfs al was opgeheven, ging ik hier eens rondneuzen. Na een tijdje vond ik dat ik iets nuttigs bij te dragen was, dus toen heb ik me maar eens aangemeld. Was mijn eerste bericht ook echt nuttig? Nou nee, dat niet echt ;D

In 2013 kwam ik er vervolgens achter dat er allemaal leuke mensen het hele jaar door in de Relaxhoek postten, en dat er forumspellen werden georganiseerd, en toen ben ik hier nooit meer weggegaan. En maar goed ook, want zo heb ik allemaal leuke mensen leren kennen en als allerleukste HDD ::love::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #81 Gepost op: 16-02-2020, 14:48:43 »
Ik ben inderdaad wel heel erg leuk ::love::



Heb echt geen idee meer mensen. Ik denk dat ik ooit googlede op een kandidaat, en zo langs het forum kwam? Ofzo?
Heb wel periodes gehad dat ik afleveringen extra terugkeek, notities maakte etc, om vervolgens alsnog fout te zitten. Dus wellicht had ik toch ook een wat actiever jaar. ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #82 Gepost op: 16-02-2020, 17:15:13 »
Het zal zo halverwege de donkere jaren dertig zijn geweest dat ik de aanmeldingen zag voor Welck mensch isch een Schavuit? Haast een etmaal in de krakende vrieskou gestaan voor de aanmeldingen, bleek aan het eind van de dag dat het een rij voor een kop soep was. Goed, het was wel lekkere soep. Maar uiteindelijk het programma fanatiek op de radio gaan volgen, tot ik op het idee kwam dat het toch mieters zou zijn om met andere fanaten over het program te praten. Zo ontstonden de rudimentaire contouren van wat nu Realitynet is, maar destijds onder de naam de Werkelijkheidskring bekend stond. Men kwam bijeen in een park, waar allerlei kraampjes stonden. De grootste kraam was die waar gedebatteerd werd over wat een mens nou een verrader of anderszins slecht maakt, maar bij andere kraampjes riep je een letter, die al dan niet in het te raden woord aanwezig was, waarna een woord zich onthulde. Prijs: zelf mensen een woord laten raden. Maar goed, zo kan ik nog wel blijven doorgaan natuurlijk. Uiteindelijk kwam het internet en hier zijn we dan met z'n allen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #83 Gepost op: 16-02-2020, 17:23:54 »
::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #84 Gepost op: 16-02-2020, 17:43:36 »
 ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #85 Gepost op: 16-02-2020, 18:02:10 »
 ::rofl:: ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #86 Gepost op: 16-02-2020, 19:57:22 »
 ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #87 Gepost op: 16-02-2020, 21:10:55 »
Aan komen waaien...….ik woon er inmiddels.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #88 Gepost op: 17-02-2020, 11:19:23 »
Mijn eerste post komt van eind 2016, het was nog tijdens Robinson. Ik kan niet zeggen wat ik toen allemaal plaatste nuttig was, ik denk dat mijn eerste bericht dat wel iets bijdroeg een jaar of 5 later was :-X.

Ik heb overigens ook geen herinneringen aan de aanleiding om een account aan te maken. Maar heb ‘t sindsdien wel vaak leuk gehad ::ok::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #89 Gepost op: 17-02-2020, 13:14:44 »
Mijn eerste post komt van eind 2016, het was nog tijdens Robinson. Ik kan niet zeggen wat ik toen allemaal plaatste nuttig was, ik denk dat mijn eerste bericht dat wel iets bijdroeg een jaar of 5 later was :-X.

Dan ben ik benieuwd voor over anderhalf jaar ::ok::



Ben je toch ouder dan ik dacht, meneer Robinson.
De donkere jaren 30 van welke eeuw? Of gewoon, in het algemeen, de donkere jaren 30 - toen mensen voor niets werden gekruisigd, terwijl jij lekker met je vriend Tiberius zat te knikkeren?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #90 Gepost op: 17-02-2020, 14:22:44 »
Het zal zo halverwege de donkere jaren dertig zijn geweest dat ik de aanmeldingen zag voor Welck mensch isch een Schavuit? Haast een etmaal in de krakende vrieskou gestaan voor de aanmeldingen, bleek aan het eind van de dag dat het een rij voor een kop soep was. Goed, het was wel lekkere soep. Maar uiteindelijk het programma fanatiek op de radio gaan volgen, tot ik op het idee kwam dat het toch mieters zou zijn om met andere fanaten over het program te praten. Zo ontstonden de rudimentaire contouren van wat nu Realitynet is, maar destijds onder de naam de Werkelijkheidskring bekend stond. Men kwam bijeen in een park, waar allerlei kraampjes stonden. De grootste kraam was die waar gedebatteerd werd over wat een mens nou een verrader of anderszins slecht maakt, maar bij andere kraampjes riep je een letter, die al dan niet in het te raden woord aanwezig was, waarna een woord zich onthulde. Prijs: zelf mensen een woord laten raden. Maar goed, zo kan ik nog wel blijven doorgaan natuurlijk. Uiteindelijk kwam het internet en hier zijn we dan met z'n allen.

 ::rofl:: ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Antonetta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • may the best mol win
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #91 Gepost op: 5-03-2020, 19:20:00 »
Ik was op zoek naar de mol ::vergroot::kon wel wat hulp en ideeën gebruik, nou dat vindt ik ook ::rofl::

Offline Insanis

  • Forumlid
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #92 Gepost op: 2-09-2022, 15:38:36 »
Via de widm server.  ::bravo::

Online GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #93 Gepost op: 2-09-2022, 15:43:09 »
Welkom Insanis!!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #94 Gepost op: 2-09-2022, 18:36:05 »
Welkom! ::cheerleader::

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #95 Gepost op: 3-09-2022, 11:03:23 »
Welkom! ::bravo::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Lunagirl82

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dont dream your life, live your dream
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #96 Gepost op: 13-01-2023, 08:59:52 »
Uhm door wie is de mol, veel meegelezen altijd en nu door iemand gewezen op het wie is de mol spel
The strength of a family, like the strength of an army, lies in its loyalty to each other.