Auteur Topic: Het was me het seizoentje wel.....  (gelezen 17324 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Het was me het seizoentje wel.....
« Gepost op: 1-07-2005, 22:16:51 »
De crew en een deel van de actieve leden hebben recentelijk het seizoen 2004/2005 afgesloten met een slotvergadering. We kijken terug op een succesvol jaar met een groei van ruim 4000 leden en 5 drukbezochte sites. Zo als zo vaak na een seizoen hard buffelen hebben we afscheid genomen van een aantal actieve leden. Gerard, Dorine, Jeroen234 en Kim bedankt voor jullie inzet en creatieve bijdrage aan Realitynet. Succes met wat jullie in de toekomst gaan doen.
Een nieuwe lichting actieve leden heeft zich al aangemeld en staan in de startblokken om er het volgende seizoen weer net zo'n feest er van te maken als het afgelopen jaar. JvB, Lady C, Mark van Rooijen, Nicky, Kao Ya en Plienke zijn dus onze nieuwe stoottroepen naast de 'oude vertrouwde' garde. Jongens nogmaals welkom.

Zoals jullie wellicht weten zijn er ook in de crew het afgelopen jaar wat mutaties geweest. Cora heeft enige tijd geleden de crew verlaten en is nu actief lid en global moderator. Daardoor is een Adminplaats beschikbaar gekomen, die per heden door Test vervuld gaat worden. Han13 en Compuart zijn de overige twee admins. Stormpie gaat zich naast een aantal sites ook bezig houden met de begeleiding van de nieuwe actieve leden. Mapel neemt zoals van ouds de PR en de styling voor haar rekening en zal sitebreed inzetbaar zijn op diverse sites. Samen met Eirc gaat zij een grafisch team vormen om de sites nog aantrekkelijker te maken.

Jullie zijn nu weer een beetje op de hoogte en we hopen dat we in september weer in volle vaart een realityseizoen in gaan duiken.
« Laatst bewerkt op: 2-07-2005, 08:26:23 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #1 Gepost op: 2-07-2005, 11:06:47 »
Hectisch was het zeker. In een jaar tijd van relatief nieuw tot nu het begeleiden van de nieuwe AL's, 't valt soms allemaal niet mee! Gelukkig zijn de stormen overleefd en komen we nu eventjes in rustiger vaarwater. Al is die rust betrekkelijk, want het nieuwe seizoen staat voor de deur en belooft weer genoeg spektakel om met z'n allen heel veel moois omheen te bouwen!
Ik wens de nieuwe actieve leden, de oude vertrouwde garde en de crew veel succes en een goede samenwerking toe. Laten we er met z'n allen en niet te vergeten met alle forumbezoekers een schitterend nieuw realitynetjaar van maken!
er was eens......

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #2 Gepost op: 7-07-2005, 11:59:26 »
Oude Actieve Leden: bedankt voor jullie bijdrage!
NIeuwe Actieve Leden: Welkom en succes!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #3 Gepost op: 8-07-2005, 20:07:33 »
Oude Actieve Leden: bedankt voor jullie bijdrage!
NIeuwe Actieve Leden: Welkom en succes!

Hetzelfde.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #4 Gepost op: 24-07-2005, 17:26:21 »
Het was me het seizoentje wel.....
::jaja:: echtwel  ::jaja::
en het venijn zat 'm duidelijk in de staart  >:D
leuk is anders, maar idd met frisse moed weer verder mensen  ::ok:: :)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #5 Gepost op: 26-07-2005, 19:17:16 »
:)
een heel venijnig staartje.
Gelukkig is er nooit een laatste einde, maar altijd wel weer een nieuw begin.
er was eens......

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #6 Gepost op: 1-08-2005, 01:37:15 »
Gelukkig is er nooit een laatste einde, maar altijd wel weer een nieuw begin.

En met deze wijze woorden zullen we vol frisse moed het nieuwe seizoen aanvatten. ::ok:: ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #7 Gepost op: 1-08-2005, 13:20:34 »
wanneer begint expeditierobinson weer? met site erbij natuurlijk... ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #8 Gepost op: 1-08-2005, 13:22:20 »
wanneer begint expeditierobinson weer? met site erbij natuurlijk... ::jaja:: ::tandpastasmiley::

12 September begint Expeditie Robinson weer en dat valt op een Maandagavond  ;)

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #9 Gepost op: 1-08-2005, 13:25:51 »
maandagavond? normaal was het toch altijd zondagavond? tijden zijn zkr nog niet bekend? maar wanneer komt dan de site weer online: expeditierobinson.net? veel vragen  ::rofl::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #10 Gepost op: 1-08-2005, 13:27:48 »
maandagavond? normaal was het toch altijd zondagavond? tijden zijn zkr nog niet bekend? maar wanneer komt dan de site weer online: expeditierobinson.net? veel vragen  ::rofl::

Dat klopt vroeger was dat Zondagavond en dit jaar is dat maandagavond ivm andere zender he
Expeditie Robinson: 12 september

Expeditie Robinson start bij Talpa op 12 september. De uitzendtijd is op prime time van half negen tot half tien 's avonds. Na de mannen tegen de vrouwen en de Belgen tegen de Nederlanders zijn de kampen voor de vijfde serie dit maal ingedeeld op leeftijd. In het ene kamp zijn deelnemers te vinden tussen de 18 en 30 jaar oud, en in het andere kamp de 40-plussers.

Alsjeblieft  :)

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #11 Gepost op: 1-08-2005, 13:41:43 »
kom nou pas achter het bestaan van talpa tv haha, maar ik kijk net de promo van ER 2005.. maar k dacht dat het allstar editie was dit jaar? ik zie zo snel geen mensen die ik herken van de vorige 3 seizoenen  ::oink:: gek het is me eigenlijk ook nog niet duidelijk op welk net talpa tv komt?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #12 Gepost op: 1-08-2005, 13:52:51 »
kom nou pas achter het bestaan van talpa tv haha, maar ik kijk net de promo van ER 2005.. maar k dacht dat het allstar editie was dit jaar? ik zie zo snel geen mensen die ik herken van de vorige 3 seizoenen  ::oink:: gek het is me eigenlijk ook nog niet duidelijk op welk net talpa tv komt?

Ik geloof dat de Allstars-editie pas in april kwam maar ben niet zeker. Guik, jij weet daar meer van, niet?
2024: wie is de Mol?

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #13 Gepost op: 1-08-2005, 13:58:28 »
in april  ::tandpastasmiley:: .. zou wel leuker zijn haha 2x zoveel ER

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #14 Gepost op: 1-08-2005, 13:59:13 »
in april  ::tandpastasmiley:: .. zou wel leuker zijn haha 2x zoveel ER

Zeker weten! Expeditie Robinson is helemaal Cool   ::bravo:: ::bravo::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #15 Gepost op: 1-08-2005, 18:37:43 »
in april  ::tandpastasmiley:: .. zou wel leuker zijn haha 2x zoveel ER

De Expeditie Robinson All stars volgt pas in 2006! Dit jaar nog een gewone, volgend jaar september dus de All stars  ::jaja::

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #16 Gepost op: 1-08-2005, 21:53:26 »
pff zo lang nog  ::oink:: maarja deze editie zal ook wel leuk zijn  ::tandpastasmiley:: weten we in ieder geval zeker dat er dat jaar daarop nog een editie komt  ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #17 Gepost op: 1-08-2005, 21:54:40 »
pff zo lang nog  ::oink:: maarja deze editie zal ook wel leuk zijn  ::tandpastasmiley:: weten we in ieder geval zeker dat er dat jaar daarop nog een editie komt  ::tandpastasmiley::

Zo is dat kunnen we extra genieten van Expeditie Robinson  :)

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #18 Gepost op: 13-08-2005, 13:47:22 »
aaaaaaa nog een maand tot ER weer begint!! joehoe!! zou wel mooi zijn als het lkkr weer met zich meebrengt, ze voorspellen een hittegolf!! jippii!! hahaha

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Het was me het seizoentje wel.....
« Reactie #19 Gepost op: 13-08-2005, 14:07:12 »
aaaaaaa nog een maand tot ER weer begint!! joehoe!! zou wel mooi zijn als het lkkr weer met zich meebrengt, ze voorspellen een hittegolf!! jippii!! hahaha

Nog maar een halve maand zelfs, want ER begint al op 29 augustus. ;)
2024: wie is de Mol?