Auteur Topic: [Koppel] Mandy & Elco  (gelezen 5193 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Koppel] Mandy & Elco
« Gepost op: 2-09-2005, 23:45:37 »
Elco en Mandy waren stiekem al bezig met een ander huis. Elco, eigenaar van een eigen bedrijf in de bouwnijverheid, heeft hun huidige huis al aan alle kanten uitgebouwd. Maar voor zijn 35e wil hij zijn eigen huis gebouwd hebben. Daarom heeft Mandy, die zelf haar baan moest opgeven om mee te doen, hen opgegeven voor ‘De Bouw’. De kans om die droom nu samen te verwezenlijken, grijpen ze met beide handen aan. Ze willen vooral van die ervaring genieten, maar winnen is toch wel het mooiste. “Als je eenmaal halverwege bent, wil je ook winnen. We zouden er ziek van zijn om tegen het einde alsnog weg te moeten.” Maar op de vraag of ze ook sneaky kunnen zijn, roepen ze in koor heel hard “NEE!” Elco: “Ik heb er al een paar gezien die over lijken gaan. Maar als ik eruit kom, heb ik nog steeds de verantwoording voor mijn bedrijf. En ik wil tegenover mijn klanten en personeel niet als een doortrapte gast uit dit programma stappen!”

Hun motto: “Deze doorzetters gaan ervan genieten!”
« Laatst bewerkt op: 4-09-2005, 21:50:08 door JvB »
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Koppel] Mandy & Elco
« Reactie #1 Gepost op: 8-09-2005, 10:17:11 »
deze zijn mijn favorieten voorlopig, weet niet precies waarom, t was meteen raak  ::bravo::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Mandy & Elco
« Reactie #2 Gepost op: 8-09-2005, 19:53:49 »
ik vind Mandy op Bridget Maasland lijken  :-X ::)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Mandy & Elco
« Reactie #3 Gepost op: 12-10-2005, 20:26:20 »
Mandy woont óók in Heerhugowaard!  ;D
Want zij is mijn kapster! :D ::ok::

Ze moeten zeker Winnen!  ::jaja::
🜃

Offline sann

  • Forumlid
Re: [Koppel] Mandy & Elco
« Reactie #4 Gepost op: 26-10-2005, 11:52:17 »
Mandy & Elco waren mijn favorieten, waren..omdat ook zij achterbaks aan het spelen zijn. Zeggen dat je graag met mensen op de bouw wilt blijven die 'ervaring' in de bouw hebben en niet met mensen om gezellig een biertje te drinken 's avonds, maar ondertussen het 'nieuwe' koppel wegstemmen..Terwijl zij een goede bijdrage aan de bouw van het huis leveren..

Wat mij betreft hebben Mandy & Elco het recht op het huis verspeeld... ::niet-ok::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Mandy & Elco
« Reactie #5 Gepost op: 12-11-2005, 17:47:29 »
Ze hebben al een mooi groot huis dus vind ik niet dat ze de bouw mogen winnen! ::ohno::
🜃