Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 4360 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Aflevering 9
« Gepost op: 30-10-2005, 18:57:12 »
Welk stel wint deze keer? Wat is het oordeel van de jury?
Gaan ze voor de keuken van Maschja en Paul, de keuken van Merel en Rogier of de woonkamer van Kim en Vasco?
Ook heeft Paul het helemaal gehad met de camera's. Waarom?
Dat kon je in deze aflevering zien.

Wat vondt je er van?
Hieronder kan je je mening geven over aflevering 9.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 30-10-2005, 20:46:37 »
Heftig hoor die sanctie naar Paul en Maschja..
En dan nog die reactie van Paul..
Had niet verwacht dat hij nog zijn tranen liet lopen in deze aflevering..

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2005, 21:19:10 »
Als ik het zag moet er nog 250 uur gewerkt worden door de andere stellen bij Paul en Maschja..
En dat terwijl ze hun eigen appartement ook nog moeten doen..
Dit vraagt om onenigheid..
De samenwerking tussen alles stellen is soms ook al niet te super..

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2005, 21:42:54 »
Moet toch moeilijk geweest zijn zo'n stel in het programma... wat een improvisatie ze waarschijnlijk hebben moeten toepassen.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #4 Gepost op: 31-10-2005, 09:01:06 »
Moet toch moeilijk geweest zijn zo'n stel in het programma... wat een improvisatie ze waarschijnlijk hebben moeten toepassen.

Inderdaad, volgens mij moeten ze voor elke uitzending noodmaatregelen nemen.
Als er een volgende serie komt, zullen ze vast nieuwe spelregels bedenken om dit soort toestanden te voorkomen.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2005, 11:38:08 »
Misschien ook handig om wat beter te screenen en mensen toe te laten die wél kunnen klussen. Dit is toch te triest voor woorden dat een stel onder curatele wordt gesteld van andere stellen. Ik vind het erg vernederend.
Geniet nooit met mate...

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #6 Gepost op: 31-10-2005, 12:00:24 »
Misschien ook handig om wat beter te screenen en mensen toe te laten die wél kunnen klussen. Dit is toch te triest voor woorden dat een stel onder curatele wordt gesteld van andere stellen. Ik vind het erg vernederend.
Goed dat jullie over de screening beginnen.
Ik heb een vraag juist daar over aan Erik van der Hoff gesteld. En hoop dat hij wat meer over het screenen kan vertellen. Omdat het nivo van de stellen wel erg laag is.
Dan had deze situatie voor komen kunne worden.
Tenzij het gezien moet worden als leedvermaak dat de stellen niet goed kunne klussen. En was de organisatie van Het Blok er al op voorbereid dat het kneuzen waren die de boel verbouwen. Daardoor konden ze als verrassing een extra stel in zetten.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #7 Gepost op: 31-10-2005, 15:28:08 »
volgens mij deden vorig jaar zelfs Brett en Tobias meer dan het gemiddelde stel nu..of zo lijkt het in ieder geval, dit jaar gaat het alleen maar om ruzies en overleg en wat iedereen van elkaar vindt, het eigenlijke klussen komt amper in beeld lijkt het wel.

Offline Nerissa

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #8 Gepost op: 31-10-2005, 16:09:50 »


Inderdaad, het lijkt mij duidelijk dat er dit jaar voor een hele andere opzet is gekozen. Je krijgt veel minder van het klussen te zien dan vorig jaar, nadruk ligt op
de interactie tussen de deelnemers. Daarbij gooien de programmamakers af en toe een bommetje om de gemoederen weer wat op te laten lopen....
Verder heb ik het idee dat de sponsors dit jaar nog uitdrukkelijker in beeld zijn.
Sta je rood, hopla, daar komt wel even iemand van de Postbank langs voor advies,
ben je van plan na afloop van dit programma een huis te gaan kopen, hopla, daar komt weer iemand van de Postbank langs...en ga zo maar door.

Maar nu ik me er maar bij neergelegd heb dat het zo is dit jaar vind ik het toch elke week leuk om naar te kijken hoor! En ik ben ook heel benieuwd of deze appartementen wel verkocht worden, want als je ziet dat het vorig jaar al zoveel moeite kostte terwijl
het klusniveau toch wel iets hoger lag dan dit jaar.........