Poll

Waar zie jij Weddendat liever ?

Talpa
2 (28.6%)
Ncrv
0 (0%)
Maakt me niet uit.
2 (28.6%)
Ik hoef geen Weddendat
3 (42.9%)

Totaal aantal stemmen: 7

Auteur Topic: Weddendat  (gelezen 1463 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Weddendat
« Gepost op: 31-10-2005, 16:04:58 »
De rechter moet nog steeds oficeel uitspraak doen,maar Sandra Reemer en Jos Brink zeggen nu al dat ze meer afleveringen willen maken voor de Zaterdag avond en beweren dat de NCRV de rechten hebben.

Endemol heeft echter een keer toestemming gegeven en zegt de rechten oficeel te hebben en wil ook vanaf Januari,waarschijnlijk op het tijdstip van Big Brother gaan uitzenden met wederom Rolf Wouters.

Rtl Nederland (Toen nog HMG*),die het programma voor de laaste keer met Reinout Oerlemans gemaakt heeft voor Rtl 4 (Ook ooit gemaakt met Rolf Wouters voor Veronica #2* & Carlo Boszhard voor Rtl 4.),was toen nog endemol,na mijn weten liggen de rechten dus ook bij John de Mol sinds het programma niet meer bij de NCRV kwam.

Persoonlijk zie ik het zelf ook liever op Donderdag bij Talpa tussen 20.30-21.50 met Rolf Wouters,dan op Zaterdag met Jos Brink tussen 21.05-22.20.

Talpa zend dan misschien 2x reklame uit,maar hoeven het minder op te vullen met gelul over niks en het programma kan dan nog Semi live of live ook. Semi live betekent dat het programma op de zelfde dag een paar uur van te voren opgenomen (Kop Spijkers bv.) kan worden en daarna  ondertiteld kan worden eventueel. Dit kan zelfs maar voor een gedeelte zodat je alleen met buitenlands sprekende mensen 15 minuten van te voren opneemd,zodat het in 15 minuten ondertiteld word en de rest gewoon live. Hier maakt bv Pulse gebruik van.

Een ander voordeel is dat het programma,de belansting betaler niks kost en John kan er meer geld in steken en het oudewetse Donderdag avond gevoel (Dat John met Big Brother weer terug brengt.) dat Veronica #2* (Rolf vetrok daar,vlak voordat de zender omgedoopt werd tot Yorin.) altijd had is ook weer terug,maar dan op Talpa.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2005, 16:19:58 door Pierce_Brosnan »

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Weddendat
« Reactie #1 Gepost op: 4-11-2005, 10:04:28 »
ik willut wel terug!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell