Auteur Topic: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?  (gelezen 7555 keer)

Offline Meandmygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #20 Gepost op: 15-12-2005, 18:07:50 »
Wat een waardeloos zooitje deze big brother.

Ik was al niet echt onder de indruk van dit seizoen maar de laatste geheime missie van Ingrid is echt ZIEK!!!
Welke idioot verzint nu zo een opdracht, die persoon mag zichzelf wel even laten behandelen bij Roel.
Die heeft het duidelijk harder nodig dan Ingrid  ::ohno::

Ik vind dit dus echt walgelijk, als persoon die dus echt haar geheugen is kwijt geraakt in het verleden.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #21 Gepost op: 15-12-2005, 22:06:29 »
Ik vond de tussenstemming van vanavond ook weer heel vreemd gaan, Roel staat de hele avond achter en dan inene heeft hij de meeste stemmen? Snap er niets van.  ::ohno::

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #22 Gepost op: 16-12-2005, 16:05:35 »
Ik vond de tussenstemming van vanavond ook weer heel vreemd gaan, Roel staat de hele avond achter en dan inene heeft hij de meeste stemmen? Snap er niets van.  ::ohno::

ik lees op veel BB forum,s dat Roel,s vader aandelen bij Talpa heb, daarom  krijgt ook de ouders van Roel altijd veel aandacht bij de live uitzending
ook was door roel,s moeder gezegd tijdens een live uitzending ; we krijgen nog geld van endemol
dus voor mij niet vreemd dat Roel in de finale zit en ook zal winnen
hoop het niet natuurlijk

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Wat Vind jij van Big Brother en Wat verwachtte je ervan?
« Reactie #23 Gepost op: 16-12-2005, 23:35:37 »
ik lees op veel BB forum,s dat Roel,s vader aandelen bij Talpa heb, daarom  krijgt ook de ouders van Roel altijd veel aandacht bij de live uitzending
ook was door roel,s moeder gezegd tijdens een live uitzending ; we krijgen nog geld van endemol
dus voor mij niet vreemd dat Roel in de finale zit en ook zal winnen
hoop het niet natuurlijk
Als dit zo is wordt de boel omgekocht om Roel te laten winnen.. Ik hoop dus echt niet dat dit zo is..
Want dan is dit het zoveelste geintje van TALPA..
Dan blijkt dat alles al vast staat..
En dus ook al de winnaar..