Auteur Topic: Mijn complimenten  (gelezen 2987 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Mijn complimenten
« Gepost op: 26-11-2005, 12:46:57 »
Bij deze wil ik Realitynet complimenteren met deze CMS. Alleen de forum-index gaf nog een paar kleine Validation-foutjes, maar verder is alles 100% correct Transitional XHTML.
Ik zeg dit, omdat ik momenteel een beetje in een discussie zit over phpBB, je weet wel, van die forum software, die in een thread zo'n 45 fouten heeft staan. En zij vinden dat blijkbaar niet eens erg.

Daarom krijgen jullie nu van mij de warme douche, niet alleen omdat jullie web standaards hoog in het vaandel hebben staan, ook omdat de service en probleemoplossing hier altijd snel en adequaat geschied. En ik vond dat dat ook wel eens gezegd mocht worden. Petje af! ::hug::
The British are not impressed.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Mijn complimenten
« Reactie #1 Gepost op: 26-11-2005, 15:48:05 »
Daedalus, ik zal vast plaatsvervangend blozen van genoegen voor ons technisch team. |Dank voor je welgemeende complimenten. Erg fijn om dat eens te horen ::bravo:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mijn complimenten
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2005, 16:11:39 »
Ik wil er eigenlijk nog aan toevoegen dat de pagina's niet alleen goed in elkaar zitten wat betreft juiste HTML, ook de wijze waarop bijvoorbeeld ongelezen berichten worden gehanteerd is bijzonder prettig. Op andere forums wordt dat al gereset als je door omstanfigheden uitgelogd raakt (bij. door een crash) en dan moet je maar zien welke berichten ook weer ongelezen waren. Hier blijft die info wèl goed bewaard, waardoor ik niet gebonden ben aan een sessie. Al heb ik de helft van de nieuwe berichten pas gelezen, ik ben vrij om te doen wat ik wil, in de wetenschap dat als ik terugkom de overige berichten nog keurig op me wachten.
The British are not impressed.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mijn complimenten
« Reactie #3 Gepost op: 26-11-2005, 17:34:41 »
ook de wijze waarop bijvoorbeeld ongelezen berichten worden gehanteerd is bijzonder prettig. Op andere forums wordt dat al gereset als je door omstanfigheden uitgelogd raakt (bij. door een crash) en dan moet je maar zien welke berichten ook weer ongelezen waren. Hier blijft die info wèl goed bewaard, waardoor ik niet gebonden ben aan een sessie. Al heb ik de helft van de nieuwe berichten pas gelezen, ik ben vrij om te doen wat ik wil, in de wetenschap dat als ik terugkom de overige berichten nog keurig op me wachten.
I couldn't agree more. :) Ik voelde me op andere fora altijd verplicht om alles in één keer te lezen en dat blijf je dus uitstellen en er steeds meer tegenop zien. Nu lees je af en toe eens een stukje bij. ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Mijn complimenten
« Reactie #4 Gepost op: 27-11-2005, 21:17:56 »
Dank voor de warme douche :D

Bij deze wil ik Realitynet complimenteren met deze CMS. Alleen de forum-index gaf nog een paar kleine Validation-foutjes, maar verder is alles 100% correct Transitional XHTML.
De xHTML-compatibiliteit is een van de dingen waar we bij SMF streven naar perfectionisme. Vooral omdat een forum steeds vaker met niet-traditionele browsers wordt bekeken, zoals mobiele telefoons en PDA's (die overigens ook gebruik kunnen maken van de WAP(2)/I-Mode weergave).

Ik wil er eigenlijk nog aan toevoegen dat de pagina's niet alleen goed in elkaar zitten wat betreft juiste HTML, ook de wijze waarop bijvoorbeeld ongelezen berichten worden gehanteerd is bijzonder prettig. Op andere forums wordt dat al gereset als je door omstanfigheden uitgelogd raakt (bij. door een crash) en dan moet je maar zien welke berichten ook weer ongelezen waren. Hier blijft die info wèl goed bewaard, waardoor ik niet gebonden ben aan een sessie. Al heb ik de helft van de nieuwe berichten pas gelezen, ik ben vrij om te doen wat ik wil, in de wetenschap dat als ik terugkom de overige berichten nog keurig op me wachten.
SMF's stokpaardje ::tandpastasmiley::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.