Auteur Topic: Vuurzee Seizoen 2.  (gelezen 22234 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2006, 11:48:16 »
wordt spannend weer vanvond  :)

Citaat
Zie je, ik hou van je - aflevering 7


Peer probeert zijn zoon uit de gevangenis te krijgen. Tijdens de begrafenis van Merel komt Lysette erachter wie Yasmin ontvoerd heeft. Deniz ontvangt rare telefoontjes.

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2006, 14:07:43 »
Ik heb de serie zaterdagmiddag ontdekt via de Vara site en meteen alle afleveringen gekeken. Topserie! Ik had de Vara ook even gemaild met de vraag of ie op dvd komt. Zij konden mij vertellen dat de serie eind februari al op dvd verschijnt. Goed nieuws!
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #22 Gepost op: 16-01-2006, 14:11:29 »
Ik heb de serie zaterdagmiddag ontdekt via de Vara site en meteen alle afleveringen gekeken. Topserie! Ik had de Vara ook even gemaild met de vraag of ie op dvd komt. Zij konden mij vertellen dat de serie eind februari al op dvd verschijnt. Goed nieuws!

Dat is leuk nieuws Scabbers.  ::ok::

Ik ga hem zeker op Dvd kopen dan.  ::tandpastasmiley::  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #23 Gepost op: 16-01-2006, 18:24:48 »
Eind februari al? Geweldig! :D

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #24 Gepost op: 30-01-2006, 11:04:50 »
Je kan de dvd nu via de varasite bestellen (of altans er staat hoe je hem moet bestellen) en dan krijg je die na 17 feb opgestuurd...
Heb de dvd meteen besteld :D

Geweldige serie vind ik het...
Wordt niet al te best naar gekeken, niet te begrijpen eigenlijk maarja er staat natuurlijk een goed bekeken idols tegenover.

Het einde zaterdag was weer zeer spannend...
Ben benieuwd hoe het afloopt

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #25 Gepost op: 30-01-2006, 12:09:48 »
Ik ga de dvd ook bestellen, maar wacht eerst even af hoe duur hij wordt in andere winkels (al is 19,99 een mooie prijs voor een tv serie op dvd).
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #26 Gepost op: 30-01-2006, 13:13:20 »
Ja vond ik ook wel...
denk dat de dvd in de winkels aan het begin duurder zal zijn dan als je hem nu besteld..

en die 19.95 is ook met verzendkosten erbij...
vind het wel een mooi prijssie :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #27 Gepost op: 30-01-2006, 21:24:52 »
En Vara-leden hebben 'm al voor 17,95. ;D

Offline Noreen

  • Forumlid
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #28 Gepost op: 6-02-2006, 23:04:24 »
Vuurzee is erg spannend! Elke zaterdag avond rond 21.50 zucht ik weer omdat ik wil weten hoe het verder gaat, maar de aftiteling is in beeld. Het is net een soort wie is de mol.. raden naar de dader, enorm spannend! Ik wil ook zeker de dvd bestellen! ::tandpastasmiley::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #29 Gepost op: 6-02-2006, 23:06:35 »
 ::zwaai:: Noreen welkom hier op Realitynet trouwens.  :)

Vuurzee is hartstikke cool en het word zeer spannend, had wel zo`n vermoeden dat Peer het gedaan zou kunnen hebben.  ::jaja::

Ik ben eind Februari jarig dus vraag hem wel voor me verjaardag.  ::rofl:: ;)

Offline Noreen

  • Forumlid
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #30 Gepost op: 6-02-2006, 23:16:53 »
Dankje, zal zo een voorstelpostje maken :)

Ik had van Vuurzee de eerste twee afleveringen gemist. Toen ik die twee later op internet terug keek (ongeveer 3 weken geleden) was ik ook helemaal op Peer, en nu lijkt het daar ook op uit te komen.. Ik ben benieuwd!

Wel een goed acteur, Mark Rietman :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #31 Gepost op: 6-02-2006, 23:18:00 »
Zeker een goede acteur maar, over het algemeen doen ze het allemaal leuk op zijn/haar eigen manier.  ::ok:: :D

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #32 Gepost op: 6-02-2006, 23:33:38 »
Ik dacht ook dat Peer er iets mee te maken had. Dat Kristel hem niet kon vinden tijdens het zoeken naar Yasmin vond ik al verdacht. Maar ik denk dat we nog wel een grote verrassing te zien krijgen, want er komen namelijk nog 2 afleveringen. Lijkt me niet dat dan nu al bekend is wie erachter zit.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #33 Gepost op: 7-02-2006, 11:02:03 »
spannend... nog 2 afleveringen ben heel benieuwd wat er verder nog gaat gebeuren...
Want er zal nog wel een andere wending aan komen...

Ik weet het nog zo net niet met Peer... hoewel hij wel heel verdacht is nu en nouja en dat vloerkleed met bloed en dat hij bij die ovens was en met zoeken was hij verdwenen... het moet haast wel... maar kan het me gewoon nog niet voorstellen...
Ik denk dat het toch nog anders in elkaar zit en Peer er niks mee te maken heeft
(maar misschien zit ik fout te denken:P)

Denk dat Sander er sowieso niks mee te maken heeft...

Ik denk wel dat Yasmine nog leeft...

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #34 Gepost op: 11-02-2006, 22:04:01 »
Wat een goede aflevering weer. Ben nu toch wel erg benieuwd naar het slot. Zo vader zo zoon volgende week (Aslan die Peer met een honkbalknuppel slaat, net als Aslans zoon Ferdi die Peers zoon Sander sloeg   :))
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #35 Gepost op: 12-02-2006, 19:42:38 »
Ik zit me net te bedenken. Dat voorstukje kan best een droom van Peer zijn. Want is het echt zo makkelijk om met een honkbalknuppel een gevangenis in te lopen?
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #36 Gepost op: 14-02-2006, 10:48:04 »
Maar de grote vraag blijft toch: wat is er tussen haar 'ontmoeting' met Peer en het feest gebeurd dat Yasmine zo ongelukkig geworden is? Of sprak Peer niet de waarheid ? Werd ze gechanteerd vanwege het videofilmpje? Of heeft die gluiperd van een Rinus er nog mee te maken? En wie heeft die SMS'jes gestuurd? Was dat Yasmine zelf?

Nouja, heel wat vragen nog... ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #37 Gepost op: 15-02-2006, 23:58:59 »
zeker een hoop vragen nog ben dan ook heel benieuwd naar zaterdag...

denk zelf wel dat Rinus er wat mee te maken heeft, want waarom zou hij er anders in spelen... hij heeft verder zo weinig toevoeging in de serie...

Denk zelf dat Yasmin nog leeft, dat ze is weggelopen uit angst voor de familie (zwanger van Peer???) en ergens anders woont en werkt...

en misschien weet Ferdi er ook wel meer van...

pffff het zou van alles kunnen zijn...
spannend!

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #38 Gepost op: 18-02-2006, 22:00:18 »
Nee he! Een anticlimax... toch blijft de serie goed.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #39 Gepost op: 19-02-2006, 22:54:34 »
apart einde... heel anders dan verwacht...
maar goed blijft een goeie serie
toch jammer dat het afgelopen is :(