Auteur Topic: Vuurzee Seizoen 2.  (gelezen 22232 keer)

Offline Noreen

  • Forumlid
Re: Vuurzee (Seizoen 2)
« Reactie #40 Gepost op: 21-02-2006, 00:07:21 »
Ik heb de twee laatste afleveringen allebei zaterdag gezien, de een op het internet, de ander gewoon op tv. In de een na laatste aflevering zo'n ommezwaai naar Peer en het verhaal dat Yasmin verliefd op hem zou zijn, en dan in de laatste aflevering weer zo'n enorme zwaai de andere kant op. Indrukwekkend en emotioneel gedaan! Ik wil de dvd echt! Vind het wel jammer dat het afgelopen is.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2009, 18:00:13 door Megan, Reden: titel aan gepast na samenvoeging »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #41 Gepost op: 22-02-2006, 09:36:50 »
Ik vond Vuurzee een Top-Programma, leuk in elkaar gezet, het einde was inderdaad erg appart. ::jaja::

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #42 Gepost op: 27-02-2006, 13:55:15 »
Had de dvd Vuurzee besteld, en kreeg hem zaterdag binnen :D

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #43 Gepost op: 27-02-2006, 14:55:13 »
Ik heb de dvd ook besteld, maar helaas nog niet binnen.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #44 Gepost op: 27-02-2006, 20:01:54 »
supereinde van een superserie. Dat wordt afkicken geblazen!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #45 Gepost op: 12-03-2006, 20:09:42 »
bij mij thuis werd het ook gekeken maar ik had alleen nog maar de 1e en de 4e aflevering ofzo gezien en toen zag ik de laatste aflevering en wilde ik eigenlijk de rest ook wel zien dus toen heb ik nog es de hele aflevering op internet gekeken was echt heel leuk! (alleen jammer dat ik de laatste aflevering al had gezien  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #46 Gepost op: 4-04-2006, 11:28:16 »
VARA met nieuw seizoen Vuurzee

De VARA komt met een nieuwe reeks van de gewaardeerde thrillerserie Vuurzee. Dat zegt Hans Schwarz, bij BNN verantwoordelijk voor film en drama, bij Publiek Centraal.

Volgens Schwarz gaat het drama een zonnige toekomst tegemoet in het nieuwe omroepmodel per september.

"Alle omroepen zijn op dit moment druk bezig met nieuw Nederlands drama", aldus Schwarz. De NCRV en KRO komen met een nieuwe serie afleveringen van Keyzer & De Boer Advocaten, de AVRO gaat door met Spoorloos Verdwenen, de VARA komt naast nieuwe afleveringen van Vuurzee ook met een nieuwe reeks van de komedieserie Shouf Shouf Habibi, de VPRO komt onder meer met een nieuw politiek drama en de NPS brengt een nieuwe jeugdserie op de buis. BNN behoudt ONM.

Schwarz hoopt dat het dramavolume op peil blijft. "Financieel is het natuurlijk wel de vraag of we het allemaal kunnen blijven maken. Drama is toch een dure tak van sport en alle betrokkenen hopen dat ondanks de bezuinigingen het genre zoveel mogelijk buiten schot zal blijven de komende jaren."

Op dit moment ziet Schwarz een duidelijke toename van drama op tv. Zo lanceert tv-zender Talpa momenteel veel nieuwe dramaseries. "Voor drama in het algemeen is het natuurlijk uitstekend wat Talpa doet. Sinds augustus hebben ze bijna tien series gelanceerd. Het is wel een beetje schieten met hagel, maar dat geldt voor de hele zender. Van Speijk en Koppels vind ik heel geslaagd en om Gooise Vrouwen heb ik in het begin erg gelachen. Lieve Lust en Samen vond ik tamelijk desastreus. Wat je wel in gedachten moet houden is dat commerciële omroepen uiteindelijk maar één prioriteit hebben en dat is geld verdienen. Dus ik ben altijd erg benieuwd hoe lang een ingeslagen koers wordt volgehouden. Van de tien series zijn er maar twee echt een succes. Dan wordt het toch wel een dure hobby. Als je Talpa en drama zegt dan heb je het natuurlijk ook wel alleen over tv-series; aan de Nederlandse film doen ze niets. Dat geldt eigenlijk voor het hele commerciële tv-landschap."



Bron: MediaKrant

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #47 Gepost op: 4-04-2006, 16:44:11 »
Goed nieuws dat er weer een nieuwe Vuurzee serie komt! :D En Keyzer en de Boer is ook een erg leuke serie vind ik.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Inge

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #48 Gepost op: 10-05-2006, 12:39:29 »
goed nieuws...
ben heel benieuwd...

Ben alleen bang dat het seizoen 1 niet kan overtreffen en dus een tegenvaller wordt.

Maar hoop op weer een spectaculaire vuurzee :)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #49 Gepost op: 26-10-2006, 10:31:57 »
Nieuws over de tweede serie van Vuurzee:

Citaat
Opvolger Vuurzee kent 'Deadline'
Het was al bekend: de VARA wilde komen met een vervolg op Vuurzee. Het lijkt er op dat dit zal gebeuren onder een andere titel dan Vuurzee zelf, namelijk 'Deadline', al is dit wel nog de werktitel. Een van de rollen in de serie wordt vertolkt door Derek de Lint.

Het team dat verantwoordelijk was voor Vuurzee, maakt nu Deadline. In een interview met 'Katholiek Nederland' vertelt Derek kort over zijn rol: 'Ik speel de rol van een hoge diplomaat op het Ministerie van Buitenlandse Zaken, een erg leuke rol. Eigenlijk het soort rol waar ik al heel lang naar verlangde en die ik dacht in het buitenland te vinden. Weet je wel, zo’n film over de United Nations waarin ik dan een Noord-Europese diplomaat zou spelen. In deze nieuwe serie heb ik een práchtige rol gekregen. 'Méér kan ik helaas niet zeggen, instructies van de VARA, sorry. Ze willen graag zelf met het nieuws naar buiten komen’.

Maar een beetje googlen levert meer informatie op: naast Derek de Lint speelt ook Leon Voorberg (acteur bij Toneelgroep Amsterdam) een rol. Arno Dierckx zal de reeks regisseren. Hij was ook een van de regisseurs van 'Vuurzee'. In 1998 won hij een Gouden Kalf op het Nederlands Film Festival voor 'beste TV drama', voor een aflevering van 'De Zeven Deugden'.
Derek de Lint heeft inmiddels een flinke Amerikaanse staat van dienst. Hij had de hoofdrol in de tv-serie 'Poltergeist: the legacy' en is daar dan ook een redelijk bekende naam met het nodige bij- en gastrolwerk (oa 'Alias', 'NCIS', 'China Beach' en 'Deep Impact').

'Deadline' telt 12 afleveringen van een uur. De draaiperiode duurt nog tot april. De serie zal daarom pas te zien zijn in seizoen 2007-2008. (TVtoekomst)
Ik kan de link nog niet leggen met Vuurzee, eerlijk gezegd. Het lijkt meer dat het een geheel andere serie is.  :-\\
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #50 Gepost op: 7-06-2007, 22:53:53 »
Ik kan de link nog niet leggen met Vuurzee, eerlijk gezegd. Het lijkt meer dat het een geheel andere serie is.  :-\\

Denk het ook, want de tweede serie is gewoon een vervolg op deel 1. Het jammere is dat Victoria Koblenko meedoet :( maar gelukkig wel de bekende hap weer :D ::ok::

Reeks twee begint met de vrijlating van Peer, die wordt verdacht van de verkrachting van Yasmin. Als hij vrijkomt, vliegt het huis van zijn vrouw en zoon in brand. Er volgen meer branden, die zorgen voor angst en onrust in Boedzand.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #51 Gepost op: 8-06-2007, 07:47:14 »
Had het ook gelezen, ja. Erg goed nieuws! Maar waarschijnlijk pas in 2008. Ze zullen eerst wel Deadline gaan uitzenden (al kijk ik daar ook best naar uit).
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #52 Gepost op: 3-02-2008, 12:24:13 »
Ze zeggen dat Deadline beetje hetzelfde is als vuurzee. Maar heb nu 1 aflevering gezien. En het lijkt in de verste verte nog niet op vuurzee.

Weet iemand trouwens wanneer de vara seizoen 2 gaat uitzenden ?? 
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #53 Gepost op: 31-01-2009, 22:20:55 »
Nieuw Seizoen van vuurzee. Wie neemt er wraak? Net gekeken. Tis weer zet zo spannend als vroeger!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #54 Gepost op: 23-03-2009, 13:00:33 »
Nieuw Seizoen van vuurzee. Wie neemt er wraak? Net gekeken. Tis weer zet zo spannend als vroeger!

 ::jaja:: ik vind Vuurzee ook erg spannend en kijk het elke week het is inderdaad nog spannender als eerst. :)

Offline MlottJee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vuurzee Seizoen 2.
« Reactie #55 Gepost op: 30-06-2009, 21:13:53 »
Weet iemand of er ook een DVD van het tweede seizoen verkrijgbaar is?
Dankkk
x