Auteur Topic: Visies op t spel  (gelezen 18907 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #60 Gepost op: 30-12-2005, 12:45:32 »
En laat ik niet vergeten te vermelden dat me duidelijk aangegeven is dat ik hier niet gewensd ben. :D Ik heb er gisteren nog een pm over gekregen. Men staat niet positief tov mijn aanwezigheid hier. Logisch natuurlijk, want nounounou ik ben toch wel een lastpak hoor.  ::)
zie je wel dat ik het niet ben. ik heb gisteren geen PM gestuurd naar Chriz,trouwens ik kon niet,Chriz had mij samen met Lieke  ::) opgesloten in de Bar  ::rofl:: ::rofl::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Visies op t spel
« Reactie #61 Gepost op: 30-12-2005, 12:56:58 »
Nee t was Mapeltje. Het kwam erop neer dat ik hier nog wel mag posten, maar kerstboodschappen verzenden bv. dat mag niet, want men staat niet 'positief tegenover mijn aanwezigheid' hier. Fijn he, je zet je een jaar lang in voor RN, besluit om er mee te stoppen omdat kritische noten niet gewensd zijn, neemt afscheid (niet in stijl oke, dat klopt) wordt dan niet bedankt voor je (vrijwillige) inzet voor de site, wordt benadeelt en extra streng gemodereert, geeft nog even door dat andere users (Castor & Pollux) op een andere site RN in een negatief daglicht zet en je krijgt vervolgens te horen dat je niet gewensd bent, fijn allemaal. Dus ik heb nu bedacht, ik kom wel terug op deze site, maar met een geheel nieuw account, hopelijk zal niemand t weten dat ik t ben. (behalve de crew natuurlijk, die screenen elke user op ip-gegevens) maar goed, dan kan ik dit soort gezeik achter me laten. Af en toe zal ik onder mijn nieuwe account nog wel meespeuren naar de mol, maar I say sayanora. Het was een leuk spelletje om mee te doen, maar bye :zwaai:

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Visies op t spel
« Reactie #62 Gepost op: 30-12-2005, 13:14:01 »
vaarwel :\'(

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #63 Gepost op: 30-12-2005, 13:21:32 »
Doei Chriz, maak maar een mooie CMC, waar ik in mee doe!! ;D
🜃

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Visies op t spel
« Reactie #64 Gepost op: 30-12-2005, 22:45:51 »
ik zie er naar uit ook weer mee te doen met je volgende spelletje: zoek de chriz account ::zwaai::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visies op t spel
« Reactie #65 Gepost op: 30-12-2005, 22:50:57 »
ik zie er naar uit ook weer mee te doen met je volgende spelletje: zoek de chriz account ::zwaai::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::  ::bravo::  ::ok::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Visies op t spel
« Reactie #66 Gepost op: 30-12-2005, 23:07:30 »
 :\'( :\'( :\'(
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta