Auteur Topic: Schaatsen  (gelezen 32047 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Schaatsen
« Reactie #140 Gepost op: 25-02-2006, 19:23:28 »
jullie hebben nog geluk met zoveel gouden, zilveren en bronzen medailles. Mijn hoop vloog eruit vandaag en was maar 5de in de combinatie. Jammer  :(

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Schaatsen
« Reactie #141 Gepost op: 25-02-2006, 22:05:02 »
Het blijft jammer dat Gretha Smit niet op de 5km mocht starten. Het feit dat beide andere Nederlandse dames niet echt een topprestatie leverden zal de pil voor haar nog zuurder maken. Ik weet wel dat beide dames hun deelname aan de 5km verdiend hadden, maar zuur blijft het.
er was eens......

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Schaatsen
« Reactie #142 Gepost op: 25-02-2006, 22:08:43 »
Voor Canada was het een topdag bij het schaatsen! Goud en brons voor Hughes en Klassen. ::bravo::
En ook het zilver voor Pechstein was meer dan verdiend ::ok::
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schaatsen
« Reactie #143 Gepost op: 26-02-2006, 00:23:34 »
Ik heb werkelijk genoten van de 5 km. Helaas niet van Groenewold en Kleibeuker, maar wel van de laatste 2 ritten. De tijd van Anschütz was al goed, maar Klassen ging er al een hap onderdoor en toen Hughes en Pechstein ook nog. Ik had al vrij snel het idee dat Hughes het kon winnen, zo kon Pechstein realitief makkelijk bijhouden en ik had het idee dat ze nog wel wat over had. En die slotronde van Klassen was gewoon niet goed genoeg om goud te winnen. Maar mijn grootste bewondering gaat uit naar de Tsjechische Slablikova (of zoiets) ... wat een race. Ze lag een heel eind achter, maar met een paar sterke slotrondes haalde ze Klassen nog bijna in (3 seconden terugpakken in de laatste ronde is veel :o). Jammer dat het net niet iets langer was voor haar, nu heeft ze helaas geen plak. :(