Auteur Topic: Snowboarden  (gelezen 3607 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Snowboarden
« Gepost op: 7-01-2006, 15:08:22 »
Hier kan je alles kwijt over snowboarden…





Een parallel reuzenslalomwedstrijd bestaat uit twee delen. Het eerste deel is een kwalificatieronde. Hierin gaat elke deelnemer één keer de piste af. De zestien snelsten gaan door naar het tweede wedstrijddeel, waarbij de deelnemers steeds in paren tegen elkaar uitkomen. Er wordt een nieuw parcours gestoken en de deelnemers beginnen met de eerste ronde. Daarvoor worden zij ingedeeld op basis van hun tijden in de kwalificatieronde

Lees meer »»»
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Snowboarden
« Reactie #1 Gepost op: 13-02-2006, 20:15:26 »
Ik heb jammer genoeg de finale moeten missen, maar vanochtend wel de kwalificatie van Cheryl Maas gezien. Echt petje af wat ze daar liet zien ::ok:: Jammer dat het in de finale zo falikant mis ging, maar een zeer goede prestatie ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Snowboarden
« Reactie #2 Gepost op: 13-02-2006, 20:56:52 »
Jammer dat ze viel  ::ohno::


Doet Nicolien Sauerbreij nog mee deze spelen? Dat is een medaille-kandidaatje

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Snowboarden
« Reactie #3 Gepost op: 14-02-2006, 15:40:56 »
Sauerbreij doet ook mee, maar ze heeft al het hele seizoen last van blessures, dus eerlijk gezegd verwacht ik er niet zo heel veel van. Maar op de OS weet je het nooit!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Snowboarden
« Reactie #4 Gepost op: 14-02-2006, 21:42:44 »
Sauerbreij doet ook mee, maar ze heeft al het hele seizoen last van blessures, dus eerlijk gezegd verwacht ik er niet zo heel veel van. Maar op de OS weet je het nooit!


Neen inderdaad in het skiën reeds 2 reeksen medailles uitgereikt en al 2 x aan outsiders, dus misschien nog hoop voor NL en voor Sauerbreij...