Auteur Topic: Waar hoort een vraag over MSN thuis?  (gelezen 4650 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Gepost op: 12-01-2006, 20:24:18 »
Ik weet het: technische vragen horen eigenlijk betrekking te hebben op de site. Maar hier is vast wel iemand die me met het volgende kan helpen: "Je DNS kan geen IP-adressen oplossen". Kort gezegd: ik kan niet meer op MSN komen, en ik krijg het niet opgelost.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2006, 21:03:25 »
Ik denk dat het een tijdelijk dns-probleem van je provider is...
Waarschijnlijk is het maar van korte duur en kan je er over hoogtens een paar uur weer op.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

anoniem 10311

  • Gast
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2006, 23:01:08 »
ik weet niet precies welk besturingssysteem je hebt..

maar soms wil het volgende wel helpen:
(windowsXP)

start -> uitvoeren -> cmd -> ipconfig /flushdns

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #3 Gepost op: 13-01-2006, 17:15:47 »
Ik had die melding nooit eerder gezien, hoewel ik wel vaker wegens drukte geen verbinding met msn kon maken. Ik zat dan wel gewoon op internet, dus mijn standaardprogrammaatje om mijn ip-adres te laten vernieuwen, bood geen oplossing. Is nu in orde......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #4 Gepost op: 24-06-2006, 09:25:11 »
Toch maar hier aanpikken:

Ik heb een tip over Windows LIVE Messenger: (ik was het zelf vergeten...): wanneer je die downloadt, moet je ergens een vinkje UIT zetten, anders neemt MSN je startpagina over. Maar het sleept ook weer een boel ongevraagde pop-ups mee. Door dat ene vinkje (sponsored links heet dat) uit te zetten, heb je er geen last meer van.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #5 Gepost op: 24-06-2006, 12:48:08 »
Ik weet niet waar het aan ligt, ik heb sinds kort dus Windows Live Messenger. Die heb ik een paar keer opnieuw geinstalleerd, omdat ik de sponsored links kwijt wilde. En nu mis ik een paar namen..........iemand enig idee hoe ik die weer terugkrijg?

Edit: ik sta nu voor een heleboel mensen offline, hoewel ik online ben (en zelfs gewoon kan msn-nen ondanks die offline-aanduiding).
« Laatst bewerkt op: 24-06-2006, 13:21:59 door Bodejos »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #6 Gepost op: 24-06-2006, 13:36:16 »
Edit: ik sta nu voor een heleboel mensen offline, hoewel ik online ben (en zelfs gewoon kan msn-nen ondanks die offline-aanduiding).

Dat hoort inderdaad bij MSN-live, maar je kan jezelf ook gewoon op online zetten, dat is niet veranderd :)
Alleen je kan idd iemand de stuipen op t lijf jagen door als je op off staat toch te typen. Persoonlijk vind ik t een lelijke MSN. Ik wil op mn eigen gewoon de msn houden die ik nu heb, maar zal wel weer niet kunnen :-\\

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #7 Gepost op: 24-06-2006, 15:26:06 »
Dat online zetten lukt inderdaad ook, op andere instellingen ook, alleen soms lijkt de melding net ergens anders bij te horen. Lastig uit te leggen, maar bij mij is online niet bepaald online (en andersom). Dacht al dat het aan mij lag.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #8 Gepost op: 25-06-2006, 13:20:50 »
Dat online zetten lukt inderdaad ook, op andere instellingen ook, alleen soms lijkt de melding net ergens anders bij te horen. Lastig uit te leggen, maar bij mij is online niet bepaald online (en andersom). Dacht al dat het aan mij lag.

Heeft er geloof ik mee te maken dat je ook offline berichtjes kunt sturen, die de ontvanger dan te lezen krijgt zodra hij/zij online is.
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #9 Gepost op: 25-06-2006, 15:03:12 »
Dat geloof ik wel, maar ik ben ineens ook complete namen kwijt, en dat hoort dus niet.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #10 Gepost op: 2-07-2006, 10:26:43 »
Ik heb denk ik de oorzaak gevonden: ik sta voor een heleboel mensen gewoon Offline, terwijl ik toch meestal online ben (niet dat ik er dan altijd ben, maar ik vind online handiger dan offline?

Dus iedereen van RN die ik in mijn lijst heb staan: probeer gewoon even uit. Het berichtje zal toch wel aankomen met het huidige systeem.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Waar hoort een vraag over MSN thuis?
« Reactie #11 Gepost op: 5-07-2006, 13:12:04 »
Voordeel van offline MSN-en is dat je mensen die je even niet wil 'zien' niet hoeft te antwoorden.. :)
The sun came up and reality set in.