Auteur Topic: Uitbreiding crew  (gelezen 43018 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Uitbreiding crew
« Gepost op: 3-02-2006, 20:56:23 »
Misschien hebben jullie het in het infocenter al gezien, maar ook nog even officieel..
Sinds vandaag zijn Daisy en N@ncy crew Realitynet en dus geel!
We zijn heel erg blij dat beiden bereid zijn de crew te komen versterken en we hopen hiermee een stevige basis te hebben gelegd voor de toekomst van Realitynet!

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
er was eens......

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2006, 21:06:41 »
Gefeliciteerd Daisy en N@ncy!!
Veel plezier met jullie nieuwe functie!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2006, 01:07:13 »
Gefeliciteerd Daisy en N@ncy. ::zwaai:: ::zwaai::

En niet te vergeten Megan, met je PE-crew-membership.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2006, 01:18:24 door Bodejos »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #3 Gepost op: 4-02-2006, 11:15:56 »
En niet te vergeten Megan, met je PE-crew-membership.

thnx... maar ben niet de enige hoor  ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #4 Gepost op: 4-02-2006, 13:28:48 »
Gefeliciteerd ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #5 Gepost op: 4-02-2006, 13:32:39 »
thnx... maar ben niet de enige hoor  ;)
zag het ook later: Daisy en Guikie: ook nog pfietsgejat ::trots::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #6 Gepost op: 4-02-2006, 15:06:24 »
Dan ook JvB en N@ncy gefeliciteerd die met hun inzet straks weer een pracht van een ER site neer zullen zetten!!! ::bravo::
er was eens......

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #7 Gepost op: 5-02-2006, 01:18:21 »
Proficiat Daisy en N@ncy....

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2006, 10:22:39 »
Zet hem op, om dit de meest bezocht reality-site te houden!
It's Student Demonstration Time!!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #9 Gepost op: 18-11-2007, 14:18:02 »
Als je eens kijkt bij "wie doet wat op de site" is het dan niet stilaan tijd om er eens met de grove borstel door te gaan,en wat nieuw bloed bij de Crew en de AL te steken?? Ik zal geen namen noemen(de personen in kwestie zullen weten over wie ik het heb neem ik aan)
De crew; Bestaat uit 5 mensen,zoals het er nu staat he.Compuart is de grote baas(da's dan ook de enige naam die ik noem).Verder bestaat de crew uit 3 mensen die hier totaal geen flikker meer uitsteken,en eentje die zich enkel laat opmerken wanneer zijn/haar favo realityreeks loopt,maar verder blijkt die dood te zijn.

De AL ; 13 mensen, 7 mensen daarvan zetten zich in voor RN  ::ok:: ,2 mensen posten regelmatig iets,1 iemand doet niets meer,1 iemand heeft nooit iets gedaan.Dan heb je nog iemand die heel zelden iets post, en 1 iemand die zich af en toe bezighoud met een of ander spelletje(als hij/zij het niet al te druk heeft op een ander forum) En dat begrijp ik niet  ::ohno:: ::ohno::
Door enkele ex- AL is mij een tijd terug ook gevraagd geweest of ik geen zin had om AL te zijn,maar ik heb bedankt,omdat ik wist dat ik er te weinig tijd voor had.Als ik iets doe,dan wil ik het ook goed doen ofwel helemaal niet.Maar iets aannemen en er na een maand de brui aan geven,ofwel helemaal geen reet uitsteken,nee dat doe ik niet,zo zit ik niet ineen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #10 Gepost op: 18-11-2007, 14:34:30 »
He je weer zin om ruzie te stoken, koekoe?  :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #11 Gepost op: 18-11-2007, 14:48:57 »
Koekoe die pagina klopt gewoon niet meer. Feitelijk bestaat de RN-crew nog slechts uit Compuart. Alle anderen zijn Al-ers of geen AL-er meer.

Dat is 'intern' al een tijdje geleden besloten alleen nooit 'openbaar' op het forum gezegd.
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #12 Gepost op: 18-11-2007, 14:50:10 »
He je weer zin om ruzie te stoken, koekoe?  :)
Helemaal niet Robbie,  ::ohno:: ik zeg gewoon wat ik zie  ::jaja::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #13 Gepost op: 18-11-2007, 14:56:22 »
Probleem is alleen dat je niet alles ziet en daar meteen conclusies uit trekt en er een post over maakt vol verwijten. (geen flikker uitsteken, dood zijn, geen reet uitsteken)

Achter de schermen is men namelijk bezig aan een mogelijk nieuw board voor een nieuw programma. Lopen er alweer voorbereidingen voor een nieuw seizoen van een ander programma. Enzovoorts.
Ik wou net beginnen met het aanmaken van een paar dingen voor dat nieuwe seizoen van dat programma, maar dan lees je zo'n post over iemand die denkt alles te weten en ruzie begint te stoken dat er mensen geen "flikker" uitvoeren en dan is mijn motivatie ook weg. Waarom zou ik hier nog tijd in steken om dan zo'n reacties als die van jou te krijgen?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #14 Gepost op: 18-11-2007, 15:09:50 »
Koekoe die pagina klopt gewoon niet meer. Feitelijk bestaat de RN-crew nog slechts uit Compuart. Alle anderen zijn Al-ers of geen AL-er meer.

Dat is 'intern' al een tijdje geleden besloten alleen nooit 'openbaar' op het forum gezegd.
Jamaar het staat toch al een tijd "openbaar" he,Stel ik log mij als nieuw forumlid in, en ik wil iets vragen.... pas op dit is geen verwijt,maar mensen die er reeds een halfjaar ofzo niet meer zijn,en die staan er nog steeds bij? ik zou me vragen stellen wanneer ik geen antwoord krijg. Met "de grove borstel erdoor gaan" bedoelde ik dat ook net,Bij "wie doet wat" eens "updaten" zou welgekomen zijn.Nogmaals,het is geen verwijt,ik zeg het enkel als forumlid zijnde om nieuwe forumleden niet teleur te stellen.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #15 Gepost op: 18-11-2007, 15:18:29 »
Ach joh, waar maak je je druk om. Je kunt niet beoordelen wat mensen doen achter de schermen, zoals Robbie al aangaf. Als er een crewlid of AL echt niets doet wordt diegene er vanzelf wel uitgegooid hoor..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #16 Gepost op: 18-11-2007, 15:26:01 »
Die pagina moet inderdaad aangepast worden. Maar daarom moet je niet roepen dat mensen geen "flikker" of "reet" doen.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #17 Gepost op: 18-11-2007, 15:29:14 »
(geen flikker uitsteken, dood zijn, geen reet uitsteken)

En dat is ook zo, Beste Robbie,ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen bij het lezen van bovenstaande uitdrukkingen. Ik bedoel daar helemaal niets mee hoor Moest ik bij iedere uitdrukking de naam erbij zetten dan zou het je wel duidelijk zijn,maar dat wil ik niet. Want ik ben veel meer op de hoogte van de "interne keuken" op RN dan je zou denken,daarom beschouw ik deze discussie als beëindigd.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #18 Gepost op: 18-11-2007, 17:40:13 »
Ach joh, waar maak je je druk om. Je kunt niet beoordelen wat mensen doen achter de schermen, zoals Robbie al aangaf. Als er een crewlid of AL echt niets doet wordt diegene er vanzelf wel uitgegooid hoor..

Eens! ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Uitbreiding crew
« Reactie #19 Gepost op: 18-11-2007, 18:36:57 »
Ach joh, waar maak je je druk om. Je kunt niet beoordelen wat mensen doen achter de schermen, zoals Robbie al aangaf. Als er een crewlid of AL echt niets doet wordt diegene er vanzelf wel uitgegooid hoor..
Ok, maar dan zouden die namen misschien eens verwijderd moeten worden van die pagina?
Koekoe die pagina klopt gewoon niet meer. Feitelijk bestaat de RN-crew nog slechts uit Compuart. Alle anderen zijn Al-ers of geen AL-er meer.

Dat is 'intern' al een tijdje geleden besloten alleen nooit 'openbaar' op het forum gezegd.
Dan wordt het tijd die pagina op te schonen.
Koekoe gebruikt hardere woorden dan ik zou doen, maar ik vind wel dat hij een punt heeft. Als je iemand een vraag wilt stellen, dan kijk je op deze pagina wie er actief zijn. En nu blijkt dat dat niet actueel is, da's jammer.
Keep calm and eat chocolates!