Auteur Topic: [Nieuws & Media]  (gelezen 32821 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #60 Gepost op: 12-05-2006, 15:45:58 »
Spectaculaire optredens tijdens finale Dancing with the Stars
 

AMSTERDAM - Marco Borsato, Jim Bakkum en niemand minder dan Andrea Bocelli verzorgen aankomend weekend optredens tijdens de bloedstollende, live uitgezonden finale van ‘Dancing With The Stars’.
Terwijl Winston Post en Barbara de Loor met hun dans-ega’s het hele weekend verwikkeld zijn in een felle dansstrijd, komen deze zangers optreden tijdens de show. Andrea Bocelli is zaterdagavond te zien en Jim Bakkum en Marco Borsato op zondag.



Bron: Telegraaf

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #61 Gepost op: 13-05-2006, 10:16:34 »
Word het Winston of Barbara?
Vanavond is het zover. Winston Post en zijn danspartner Euvgenia Parakhina en Barbara de Loor en Marcus van Teylingen zien we in aktie tijdens de spannende finale van Dancing with the stars. Terwijl Winston en Barbara met hun dans-ega’s het hele weekend verwikkeld zijn in een felle dansstrijd, maakt het programma tevens ruimte voor muziek, zang en dans van een geheel andere orde. Dancing With The Stars’ verwelkomt zaterdagavond niemand minder dan de Italiaanse zanger Andrea Bocelli voor een speciaal optreden.



Bron: MediaWatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #62 Gepost op: 13-05-2006, 20:05:58 »
DANCING WITH THE STARS, DE FINALE

RTL 4 zendt vanavond vanaf 20:00 uur de finale uit van het tweede seizoen van Dancing with the Stars.Er zijn nog twee kandidatenkoppels over. Barbara de Loor en danspartner Marcus (foto) strijden vanavond tegen Winston Post en danspartner Euvgenia om de gunst van de kijker en de punten van de jury.

Barbara de Loor vertelt in de GPD-bladen: “We zijn moe. De afgelopen tien weken hebben we geen rust gehad. Dit is mentaal heel zwaar voor mij. Ik heb wel aan topsport gedaan, maar dit is het heel anders. Ik moet nu dansen. Wel ben ik gewend om me te richten op één ding en op tijd naar bed te gaan. Anders redt je het niet.” Marcus vond het vorige week wat minder leuk. “We moesten wat extra dingen doen voor RTL en hadden daardoor een dag minder de tijd om te oefenen. En als je dan al moe bent, is het lastiger op passen in te studeren.”

Winstons danspartner Euvgenia: “Ik voel me helemaal goed. Ik slaap te weinig en kan daar normaal niet tegen. Nu zeggen mensen tegen me: je straalt. En dat klopt ook.” Winston zegt weer energie te krijgen. “Ik had verleden week een dip. Met Koninginnedag was ik helemaal kapot. Mijn batterij was op. Afgelopen week heb ik het iets rustiger aangedaan met trainen en ik ben weer helemaal herboren.”

Vorig jaar trok de finale van Dancing with the Stars 2.688.000 kijkers. Dit jaar is de finale verdeeld over twee uitzendingen: zondag zal de uitslag pas bekend worden gemaakt. In de uitzending van vanavond (tussen 20:00 en 21:30 uur) is, naast de danskunsten van de finalisten, ook een optreden te zien van de bekende zanger Andrea Bocelli.



Bron: Rtl4Weblog

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #63 Gepost op: 13-05-2006, 20:08:39 »
'T ZIT IN DE SCHOONFAMILIE
Je schoonzoon als finalist bij Dancing With The Stars, het overkomt de Vlaardingse dansschool-houders Coby en Hans van Rijswijk.

Zij zien een carrièremove van ’soap’-acteur’ Winston Post dus wel zitten. ,,Hij moet nog veel leren, vooral het lesgeven. Maar het zou leuk zijn.’’ De echtgenoot van hun dochter Denise als dansleraar: op die manier zou dansschool Van Rijswijk in Vlaardingen volledig in handen van de familie blijven.

Post is een snelle leerling, zeggen zijn schoonouders. ,,Winston heeft van ons nooit één stapje geleerd. Hij kwam nooit in de danszaal, ook niet toen hij hier nog woonde,’’ blikt Coby terug op de periode dat Winston en zijn toen nog aanstaande bruid Denise van Rijswijk (inderdaad, van de Venga Boys) in haar ouderlijk huis woonde. Hans: ,,Toen ze gingen trouwen zeiden we nog tegen Winston: leer nou een foxtrotje.’’

De schoonouders van Post runnen al dertig jaar een dansschool. De school is opgezet door de ouders van Hans, die er als kind de asbakken leegde, de garderobe bemande en als jongvolwassene al eens een lesje overnam. Coby en Hans van Rijswijk maakte in de jaren zeventig zelf de danszalen onveilig als Nederlands kampioenen bij de amateurs.

Hans bespeurt bij zijn schoonzoon hetzelfde probleem als tijdens de hoogtijdagen van het kampioenenpaar van weleer. ,,Nu hij in de finale staat, zeggen mensen: ’Geen kunst, zijn schoonouders hebben een dansschool’. Toen wij Nederlands kampioen waren zeiden mensen: ’Zijn ouders hebben een dansschool’. Terwijl je er keihard voor moet werken. Het is topsport. Wij waren om de drie maanden in Engeland voor training.’’

De Van Rijswijken geloven in een overwinning van Post. ,,Vaktechnisch zeg ik dat hij gaat winnen,’’ aldus de schoonvader. ,,Maar het ligt ook aan het publiek. Als hij tweede wordt, zijn we net zo trots.’’ Volgens Coby staat Post voor een lastigere opgave dan zijn tegenstander, de schaatster Barbara de Loor. ,,Mannen moeten de dans leiden, dus een vrouw heeft het makkelijker.’’

Post oefende de afgelopen weken sporadisch in Vlaardingen met zijn danspartner en trainer Euvgenia Prakhina. De ouders Van Rijswijk onthielden zich van commentaar. Hans: ,,Wij bemoeien ons er niet mee. Je moet nooit tussen danspartners komen.’’

Met name de Latijns-Amerikaanse dansen die voorbijkomen in Dancing with the Stars zijn voer voor roddel en achterklap. Er is immers geen intiemere dans dan de tango. En als de hoofdrolspelers een jonge, blonde god(Post) en een Russische schone (Prakhina) zijn, draait het gossipcircuit helemaal op volle toeren. Gelukkig zijn Coby en Hans van Rijswijk wel wat gewend als het om roddels gaat. Hun dochter Denise was al wereldberoemd met de dance-act Venga Boys voordat ze in 2004 met Post trouwde. Maar toch verbaast met name Coby zich nog over wat de roddelbladen afdrukken. ,,Maar Denise weet dat het niet waar is.’’ En anders is er altijd nog de nuchtere kijk van Hans. ,,Ach, judo is pas intiem. Daar rollen ze over elkaar heen.’’



Bron: Rtl4Weblog

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #64 Gepost op: 13-05-2006, 20:10:04 »
DANSEN NAAR DE STERREN
Zaterdagavond schitteren Winston Post en Barbara de Loor met hun danspartners nog één keer in Dancing with The Stars.

Aan de vooravond van deze zinderende finale beide koppels nog een keer over hun kansen, moeilijke momenten en hun intieme contact.
Winston: ‘Ik heb de kans gekregen om aan miljoenen mensen te laten zien dat ik best een aardige gozer ben. Barbara: ‘Het publiek kent me alleen met een schaatspak aan en ziet me nu met glamoureuze kapsels en mooie jurken’



Bron: Rtl4Weblog

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #65 Gepost op: 14-05-2006, 11:32:50 »
Barbara de Loor favoriet
Schaatsster Barbara de Loor bleek zaterdagavond de favoriet van de jury van Dancing with the Stars. Zij behaalde met haar danspartner Marcus 111 punten met een tango, een vrolijke samba en een sensueel uitgevoerde freestyle-dans waarmee zij in de huid van Madonna kroop. Voor die laatste presentatie kreeg ze van jury maar liefst vier tienen. Concurrent Winston Post verliet met zijn danspartner Euvgenia de dansarena met 109 punten. Dit paar werd getroost door de speciaal voor de uitzending uit Rusland overgevlogen moeder van Euvgenia. "Jullie hebben mij zelf uitgelegd dat het publiek de meeste invloed heeft op de einduitslag, Ik verwacht dat ze allemaal op jullie gaan stemmen." Vanavond wordt bekend wie uiteindelijk de Dancing with the Stars-bokaal mee naar huis mag nemen.



Bron: MediaWatchers

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #66 Gepost op: 14-05-2006, 12:25:17 »
Barbara de Loor favoriet 
Finalemoment Dancing with the Stars ondanks sterke concurrentie boven 2,5 miljoen kijkers?

Dancing with the Stars is dit seizoen opgesplitst in twee delen: een dansgedeelte en een dag later de uitslag. En hoewel dat laatste in principe in vijf minuten kan zijn afgehandeld, weet RTL dit op te rekken tot een uur. De kijker vindt het prachtig; zowel op zaterdag als zondag stemmen er zo'n 1,5 miljoen mensen af op het programma. En: hoe verder de strijd, hoe spannender het is en hoe meer mensen kijken. Vorig jaar trok de finale zelfs 2,7 miljoen kijkers. Dat moet dan toch even slikken zijn wanneer wordt gekeken naar de kijkcijfers van de laatste dansen gisteren: 1,8 miljoen.

Misschien is het ook wel niet zo gek, dat het programma gisteren fors minder scoorde dan in een seizoen eerder. Waarschijnlijk stemt iedereen vanavond af op RTL, aangezien in het uur toch nog uitgebreide samenvattingen voorbijkomen. Wie het gisteren niet kon zien, wordt dus toch nog nagenoeg volledig op de hoogte gebracht. Dat is natuurlijk het risico van spreiden. Noodgedwongen overigens, aangezien presentator Ron Brandsteder al andere verplichtingen had in het theater met André van Duijn.

Maar gaat Dancing with the Stars dan vanavond boven de 2,5 miljoen kijkers uitkomen? Het valt te betwijfelen, aangezien er sprake is van sterke concurrentie. Op Nederland 1 zien we Yvon Jaspers 12 nieuwe boeren aan ons voorstellen in Boer Zoekt Vrouw. Gedurfd gepland, van de KRO, rechtstreeks tegenover de uitslag van Dancing with the Stars.

De onvoorziene factor komt echter van Nederland 2. Daar is de laatste dagen gesleuteld aan een benefietavond voor Suriname, waar grote delen van onder water staan. En zo'n benefiet scoort doorgaans heel lekker op tv. Bovendien begint Nederland 2 een half uurtje eerder dan zijn 'concurrenten'. Daardoor bestaat het risico dat men begint bij het benefiet en vervolgens blijft plakken, ten koste van Dancing with the Stars en Boer Zoekt Vrouw.

RTL heeft in elk geval alles uit de kast getrokken om toch maar zoveel mogelijk kijkers te trekken. Gisteren was Andrea Bocelli al te gast in het dansprogramma, vanavond komt Jim langs met zijn Grease-partner Bettine. Ook Marco Borsato zal samen met danseres Julie Fryer een speciale act uitvoeren. Allemaal grote namen met een grote aanhang. Morgen weten we of het voldoende was om Dancing with the Stars een monsterlijk hoog kijkcijfer te bezorgen.

Dancing with the Stars - de uitslag, 21.00 uur, RTL 4



Bron: Zappenblog

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #67 Gepost op: 15-05-2006, 11:14:11 »
Tweemaal is scheepsrecht voor Marcus van Teijlingen
Vorig jaar viste Marcus van Teijlingen achter het net, toen hij met zijn danspartner Irene van de Laar verloor van Jim Bakkum en Julie Fryer. Maar dit keer heeft hij Dancing with the Stars op zijn naam geschreven, samen met schaatsster Barbara de Loor. Het duo kreeg gisteren al de hoogste jurywaardering, vandaag kregen Marcus en Barbara ook nog eens de meeste stemmen. Winston Post en Euvgenia Parakhina eindigden als tweede.

Het was een mooie finaleshow. Allereerst was er Marco Borsato die zijn nummer 1-hit Rood zong, terwijl Julie Fryer met Louis van Amstel een freestyle-dans uitvoerden. Later was er een optreden van oud-winnaar Jim Bakkum met Bettine Holwerda. Zij vertolken samen de rollen van Danny en Sandy in de musical Grease, die later dit jaar langs de theaters trekt. Tussendoor mochten alle danskoppels van dit seizoen ook nog de dansvloer op. Vooral Lieke van Lexmond kreeg een luid applaus; zij werd 'geslachtofferd' door Feyenoord enkele weken geleden, toen John de Wolf in de race bleef terwijl hij beduidend minder goed danste. Het publiek was haar niet vergeten.

Bij het finalemoment leek het er even op dat Ron Brandsteder zijn kaartjes kwijt was, maar dit bleek bewust gedaan door de redactie. Desalniettemin verhoogde het de spanning. Na luttele seconden volgde de ontknoping: Barbara en Marcus winnen Dancing with the Stars II.

Sylvana Simons wenste de jury overigens een fijn weerzien voor de volgende reeks. Daarmee lijkt het dus wel zeker dat RTL opnieuw een seizoen van dit programma bestelt. In het najaar volgt echter eerst The X-Factor, daarnaast komt RTL met een ijsdans-variant van de danswedstrijd. Een nieuw seizoen van Dancing with the Stars hoeft dan ook niet verwacht te worden voor het zomerseizoen 2007.





Bron: Zappenblog

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #68 Gepost op: 15-05-2006, 13:44:49 »
Barbara en Marcus winnen

Dancing with the Stars 2006 is gewonnen door oud-schaatsster Barbara de Loor en haar danspartner Marcus van Teijlingen. Acteur Winston Post en zijn danspartner Euvgenia Parakhina werden tweede. Het razendpopulaire programma werd wekelijks gevolgd door bijna 2 miljoen Nederlanders. Vorig jaar schreef oud-Idolsster Jim Bakkum de finale op zijn naam.



Bron: MediaWatchers

anoniem 10311

  • Gast
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #69 Gepost op: 17-05-2006, 13:10:29 »
Op http://dwts.allegaartje.tk/story_weekend/ staan nog wat artikellen uit de verschillende roddelbladen.
je kan ze aanklikken, dan kan je ze op groot formaat bekijken.

groetjes Lise

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #70 Gepost op: 18-05-2006, 10:17:47 »
DANCING WITH THE STARS KOMT TERUG
RTL 4 is bezig met een aantal projecten.
* Aperativo zal terugkeren in het najaar, met huidige presentatrice Myrna Goossens.
* Endemol ontwikkelt een nieuwe dramaserie die gezien moet worden als de opvolger van Baantjer. Het gaat daarbij niet om een politieserie, maar om een lichte dramaserie (denk aan Evelien en Koppels). Dat werd tijd, niet?
* Hoe verassend: Dancing With the Stars keert terug in het nieuwe seizoen, althans: Sylvana Simons bevestigde in RTL Boulevard dat men wel bezig is met de voorbereidingen voor een derde seizoen. Zowel zij als Ron Brandsteder zouden weer terugkeren voor de presentatie.
* Diezelfde Sylvana bevestigde in Shownieuws weer dat ze de presentatie van Inpakken en Wegdromen op zich zal nemen.

Bron: RtlWeblog

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #71 Gepost op: 19-05-2006, 10:45:17 »
Topkok Herman den Blijker weigerde deelname aan Dancing with the Stars
Het is snel gegaan met de tv-carrière van Herman den Blijker. Via de serie Herrie in de Keuken genoot hij enige bekendheid, met de follow-up Herman zoekt Chef vestigde hij zijn naam definitief. En dat heeft zo zijn gevolgen, vertrouwt hij het Amsterdamse stadsblad Nl20 toe. "Het is wel idioot. Ik word voor van alles gevraagd. Ik ben zelfs uitgenodigd om mee te doen aan Dancing with the Stars", aldus Den Blijker, waarop zijn financiële man David Crouwel - die ook deelneemt aan het gesprek - zich verslikt. "Aan wat!?"

"Ja, echt", antwoordt Den Blijker daarop. David: "Waarom heb je dat niet gedaan, joh?" Herman pakt met twee handen zijn omvangrijke buik beet. "Wat denk je zelluf, mafkees?"

Wel jammer hoor. Den Blijker zegt het gewoon recht voor zijn raap. Zou volgens mij geweldige televisie hebben opgeleverd. Wie weet zwicht hij voor de derde serie van Dancing with the Stars.



Bron: Zappenblog

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Nieuws & Media]
« Reactie #72 Gepost op: 19-05-2006, 10:50:09 »
Gulden Vedel voor Jim
Dancing with the Stars 2005 heeft voor Jim Bakkum nóg een prijs opgeleverd. Won hij vorig jaar met danspartner Julie Fryer tijdens de bloedstollende finale, dit jaar krijgt hij een Gulden Vedel omdat zijn CD Dance with me het afgelopen jaar het best gedraaid is in de Nederlandse dansscholen. De Gulden Vedel is een prijs van de Nederlandse Vereniging van Dansleraren die jaarlijks wordt uitgereikt aan een Nederlandse artiest.



Bron: MediaWatchers