Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 5084 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 1
« Gepost op: 24-03-2006, 17:58:26 »
Morgen gaat de eerste aflevering van Dancing with the Stars om 20.30u op rtl4 weer van start. En ik heb er echt zin in!!

Houd er wel rekening mee dat de uitslag pas de dag erna ('s zondags) om 21.30u op rtl4 wordt uitgezonden. Dan is er ook elke week een gast. A.s. zondag is dat Jim.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 25-03-2006, 22:11:35 »
Ik vond 't weer erg leuk!  :D  Maar er zitten wel 'n paar hele slechte tussen zeg. De bewegingen van Myrna en John kon je toch echt geen dansen meer noemen.  ::ohno:: Maik deed 't ook niet zo fantastisch, maar hij bewoon tenminste nog. Vreemd genoeg kreeg hij van de jury wel minder punten dan Myrna en John. Daar begreep ik echt niets van.  :-\\

Ik denk dat Lieke & Remco, Frits & Julie en Edsilia & Peter 't ver gaan schoppen.  ::ok::

Offline Knijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stille wateren diepe gronden
Re: Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 25-03-2006, 22:14:45 »
Myrna en John... ja is inderdaad geen dansen meer, Myrna helemaal niet. DWTS is amusement en hoe je het ook went of keert, John en Maik hebben daar wel voor gezorgd  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 25-03-2006, 22:33:41 »
was weer leuk en amusant om naar te kijken.

Myrna brengt mij altijd al spontaan het kippevel op de armen met haar lachjes en manieren dus ik ben even weggezapt...

Voor de rest is het of erg goed of erg slecht....ik heb nog neit echt ene favo als heeft barbara wel een kleine voorsprong op de anderen...gewoon omdat ik haar graag mag ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 26-03-2006, 11:05:30 »
Op onderstaande foto's kun je zien hoe de paren er vanavond uitzagen.
Als je per koppel foto's wilt zien van de dans die ze voor ons uitvoerden, moet je in hun eigen topic kijken.





Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 27-03-2006, 16:33:19 »
Is er al iemand uit?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 27-03-2006, 18:02:36 »
Is er al iemand uit?

Nee, net als vorig seizoen is het pas de keer erna.
Dus dat wordt a.s. zondag pas bekend gemaakt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 28-03-2006, 22:01:09 »
DWTS: TERUGBLIK OP SHOW 1

Het eerste show van het tweede seizoen van Dancing with the Stars zit er op. Alle acht dansparen hebben hun allereerste dans achter de rug. Bij sommigen ging het wat beter dan bij anderen. De kritieken van de vier juryleden waren logen er in ieder geval niet om. Maar één ding is zeker, alle koppels zijn volgende week weer van de partij!

Veelbelovend

Edsilia Rombley en partner Peter namen de openingsdans voor hun rekening. Ze dansten een chachacha, die er goed uit zag. De jury vond het veelbelovend: Edsilia heeft ritme! Daarna was het de beurt aan Winston Post en de Russische Euvgenia. Ook over deze acteur was de jury tevreden. 'Winston heeft talent voor de ballroom'.

Mooie auto

Voor de volgende twee paren hadden de juryleden minder lofende woorden in petto. De chachacha van Myrna en Koen was nog wat stijfjes en de Engelse Wals van Maik en Charissa noemde juryvoorzitter Cor van de Stroet een mooie auto uit de showroom zonder moter en schokbrekers.

Verrassing

Maar daarna volgde de verrassing van de avond: Frits Sissing. De presentator van Opsporing Verzocht bleek losse heupen te hebben in de chachacha. Ook ijskoningin Barbara de Loor bleek ongekend talent te hebben. Partner Marcus van Teijlingen haalde het beste in haar naar boven met de Engelse Wals. Tenslotte moest oud-voetballer John de Wolf de dansvloer betreden. Hij liet het werk vooral over aan partner Roemjana de Haan, maar bleef overeind met een stoere uitstraling in de chachacha.

Juryuitslag

* Edsilia en Peter 8-7-8-7 30 punten
* Winston en Euvgenia 8-7-7-8 30 punten
* Myran en Koen 6-6-6-6 24 punten
* Maik en Charissa 5-5-5-5 20 punten
* Lieke en Remco 8-8-7-7 30 punten
* Frits en Julie 8-8-8-8 32 punten
* Barbara en Marcus 7-6-7-7 27 punten
* John en Roemjana 5-6-6-6 23 punten










Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 29-03-2006, 15:50:36 »
Ik las in de krant dat John de Wolf heel grappig danste ofzo

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 29-03-2006, 17:31:54 »
Ik las in de krant dat John de Wolf heel grappig danste ofzo

Lees: grappig was
Dansen heeft ie eigenlijk op 3 stappen na, niet gedaan :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 29-03-2006, 17:58:47 »
Lees: grappig was
Dansen heeft ie eigenlijk op 3 stappen na, niet gedaan :P
Hahahaha  ::rofl::
Zo zou ik ook mee kunnen doen als ik eenmaal BN'er ben  ::rofl:: ;)