Auteur Topic: kinderen geen bezwaar  (gelezen 12441 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #20 Gepost op: 11-07-2008, 11:59:22 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Gerard in deze serie is echt geniaal  ;D

Overigens vind ik de hele serie erg leuk om te zien! ::jaja::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #21 Gepost op: 11-07-2008, 21:39:28 »
Ooh briljant idd ::bravo:: Ik ben alle afleveringen weer terug aan het kijken op UitzendingGemist. Echt ::ok:: !!
The sun came up and reality set in.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #22 Gepost op: 11-07-2008, 21:53:42 »
Ooh briljant idd ::bravo:: Ik ben alle afleveringen weer terug aan het kijken op UitzendingGemist. Echt ::ok:: !!

Ik zit ook te kijken idd zo af en toe!

In de aflevering dat ze geen water hebben, gaat Gerard aan Maud Bridge uitleggen.. hilarisch, ik kom niet meer bij als ik dat zie  :D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #23 Gepost op: 11-07-2008, 21:58:17 »
Ik zit ook te kijken idd zo af en toe!

In de aflevering dat ze geen water hebben, gaat Gerard aan Maud Bridge uitleggen.. hilarisch, ik kom niet meer bij als ik dat zie  :D

Hahah leuk is dat hè! Ik kijk ze meestal in de bus op draagbare mp3/videospeler en kan dan ook echt soms mn lachen niet in houden :P iedereen kijken.
The sun came up and reality set in.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #24 Gepost op: 11-07-2008, 22:01:40 »
Hahah leuk is dat hè! Ik kijk ze meestal in de bus op draagbare mp3/videospeler en kan dan ook echt soms mn lachen niet in houden :P iedereen kijken.

Ik vind het een pracht programma.. kijk iedere dag een aflevering ofzo  :D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #25 Gepost op: 12-07-2008, 11:39:32 »
Whaha gister de aflevering 'Ik heb geen paard' zitten kijken. Die patient van Maud whahaha ::rofl:: !!
The sun came up and reality set in.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #26 Gepost op: 15-07-2008, 20:27:25 »
whahahaha... ik heb daarnet ff naar de aflevering "Bullshit" gekeken! .. Het stukje dat ze zitten te ontbijten en dat Gerard en Daan lopen te grollen over woorden en zinnen en dat Gerard begint over Rabarberbarbara... ik heb 5 minuten snakkend naar adem gelegen.. HILARISCH  ::rofl:: ::rofl:: ;D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #27 Gepost op: 30-08-2008, 21:39:19 »
Het stukje dat ze zitten te ontbijten en dat Gerard en Daan lopen te grollen over woorden en zinnen en dat Gerard begint over Rabarberbarbara...
Die grap kende ik al vóór de aflevering werd opgenomen :P Die heeft namelijk een keer in de Donald Duck gestaan ::rofl::

Vanaf volgende week zaterdag (6 september) komen er weer nieuwe afleveringen, beginnend met Warme kraan, koude douche  ::boogie:: ::cheerleader::
« Laatst bewerkt op: 30-08-2008, 21:41:06 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #28 Gepost op: 10-10-2008, 17:57:49 »
Ja geweldig programma, mijn man krijgt vaak een astma aanval van t lachen, das minder maar ach we hebben er lol aan.
Maud is een plaatsgenoot van me ze woonde zelfs hier in de  straat waar haar ouders nog steeds wonen. Zou je niet zeggen als je haar hoort maar tis een echte limburgse.

Offline Vveertjuh

  • Forumlid
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #29 Gepost op: 13-07-2009, 16:29:39 »
Ook ik lach me rot met Gerard die zich onwijs druk kan maken om de simpelste dingen, net zoals toen de koelkast 'bromde' of hij de verpakkingen van vanalles en nog wat niet openkreeg. Geweldig en hilarisch! ;DHilarisch

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: kinderen geen bezwaar
« Reactie #30 Gepost op: 10-09-2009, 15:08:59 »
Het blijft een fantastische comedie om naar te kijken. Heel wat beter dan de andere Nederlandse comedie's van de laatste jaren, en zeker stukken leuker dan Oppassen...
Ich bin ein Bärliner!