Auteur Topic: Bar "Pelota Redondo"  (gelezen 90165 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #800 Gepost op: 12-07-2006, 21:30:12 »



Nog een pilsje en een kaasplankje dan maar he  :) :D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #801 Gepost op: 12-07-2006, 21:49:38 »



Nog een pilsje en een kaasplankje dan maar he  :) :D

Je bent een barman om U tegen te zeggen  ::ok:: (maar dit ff terzijde,Trappist van West-Vleteren,wordt op enkele km van mijn deur nog echt door de paters gebrouwen,en werdt onlangs tot het beste Trappistenbier ter wereld uitgeroepen,sindsdien moet je maanden vooraf een krat bestellen,anders kan je er gewoon niet aankomen.Nederlanders,Fransen enz iedereen wil dat bier. En jij noemt het "pils"  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: moesten de paters dat horen dan zouden ze zeggen, Godvvvvvvvv,wij mogen niet vloeken   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #802 Gepost op: 12-07-2006, 21:53:17 »
Je bent een barman om U tegen te zeggen  ::ok:: (maar dit ff terzijde,Trappist van West-Vleteren,wordt op enkele km van mijn deur nog echt door de paters gebrouwen,en werdt onlangs tot het beste Trappistenbier ter wereld uitgeroepen,sindsdien moet je maanden vooraf een krat bestellen,anders kan je er gewoon niet aankomen.Nederlanders,Fransen enz iedereen wil dat bier. En jij noemt het "pils"  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: moesten de paters dat horen dan zouden ze zeggen, Godvvvvvvvv,wij mogen niet vloeken   ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Pardon, Pardon.. Ik bedoelde natuurlijk.. een heerlijk BIERtje  ;D

Offline Herr Johann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Hun verdediging was geitenkaas."
Re: Bar "Pelota Redondo"
« Reactie #803 Gepost op: 13-07-2006, 12:12:39 »
Zo, dat was het dan. De Cup naar Italië  ::ok:: iedereen is weer naar huis. Ook voor mijn personeel zit het er op... Megan is druk met koffers pakken, die gaat zaterdag weg, Guikie de zaterdag erop. En ik ga een poosje achter de Tour aan sjokken :)

Pandje is verkocht...



*veegt de scherven en de kruimels nog even van de vloer en zingt ondertussen een laatste deuntje

Habt Dank für die Zeit,
die ich mit euch ver-plaudert hab und für eure Geduld,
wenn's mehr als eine Meinung gab,
dafür, daß ihr nie fragt,
wann ich komm oder geh,
für die stets offene Tür, in der ich jetzt steh.

Gute Nacht Freunde, es wird Zeit für mich zu gehn.
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette
und ein letztes Glas im Stehn.








"Je gaat het pas zien als je het doorhebt."