Auteur Topic: Thuis voor de buis??  (gelezen 3651 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Thuis voor de buis??
« Gepost op: 12-06-2006, 22:13:43 »
Wij arme ongelukkige sloebers volgen de wedstrijden van Oranje 'thuis voor de buis'. Maar dat dit verre van saai hoeft te zijn.. dat zijn de verhalen die in dit topic horen!!
Vertel waar jij je wedstrijden kijkt. Hoe jouw straat er uit ziet (FOTOOOOOO), hoe je er zelf uitziet (FOOOOTOOOOO) en alle verhalen over jouw wedstrijdkijkploeg ::ok::
Vertel ook hoe je een doelpunt miste omdat je net naar de wc moest, de telefoon ging enz. enz.

Om te beginnen mijn verhaal.
Ik ben niet zo'n fanatiek voetballiefhebster, maar omdat we uitgenodigd werden om Nederland - Servië/Montenegro bij mijn schoonzusje te bekijken, zat ik zondagmiddag 3 uur heerlijk buiten onder een grote parasol met een GROOT SCHERM voor mijn snufferd te wachten op de wedstrijd.
Het geluid kwam van binnen over 5? boxen. Dat werkte prima!! Zo te horen was de wedstrijd al begonnen. Maar beeld?? Ho maar. We zagen niets anders dan de mededeling dat er geen connectie was :-X
Één van de mannen wist zeker dat het aan de kabel lag en vertrok om een andere kabel te versieren. Helaas.. ook de nieuwe kabel bracht geen beeld. Een paar waren inmiddels naar binnen verhuisd, want de gewone televisie deed het wel. Maar de grootste groep optimisten bleef buiten op het wonder wachten.
En dat kwam, in de 18e minuut. Een pracht van een doelpunt!!
Maar géén beeld. Toen zijn de heel fanatieken maar naar binnen verdwenen om de rest van de wedstrijd af te zien.
En wij (de dames)??? Ach.. wij bleven lekker buiten zitten. We hadden het doelpunt toch al gemist en na zo'n anderhalf uur bleek dat eigenlijk het enige te zijn wat we ècht gemist hadden.

Vrijdagavond gaan we daar maar weer kijken ;)
« Laatst bewerkt op: 12-06-2006, 22:15:45 door Stormpie »
er was eens......

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Thuis voor de buis??
« Reactie #1 Gepost op: 12-06-2006, 22:21:37 »
ooh ik heb de foto's nog niet binnen, maar gister heb ik bij een vriendin in de tuin voetbal gekeken en het was zo spannend  ::pinokkio:: dat we een hele wuppiefotoreportage hebben gemaakt, nl: wuppie op de knie, wuppie op de schouder, wuppie op de neus, wuppie op de zonnebril, wuppie in het haar, wuppie op de tv, wuppie op het voorhoofd..  ::) ::) we waren niet melig hoor  ::pinokkio:: ::)
Ik zet er binnenkort wel een paar foto's van op  ;)
I'm a real big goblin..

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Thuis voor de buis??
« Reactie #2 Gepost op: 13-06-2006, 16:42:30 »
Wuppies? ;D