Auteur Topic: Nederland - Ivoorkust!  (gelezen 13068 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederland - Ivoorkust!
« Reactie #40 Gepost op: 17-06-2006, 06:46:33 »
gefeliciteerd he   ::ok:: ::ok::

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Nederland - Ivoorkust!
« Reactie #41 Gepost op: 17-06-2006, 10:39:42 »
Robben onterecht geel, die werd neergehaald! Diegene die hem tackelde had geel moeten krijgen PLUS een penalty!!!

::pinokkio::

kom op zeg! Robben deed wat hij zo vaak doet. Overdrijven! Er was niks aan de hand,
hij liet zich gewoon vallen. geheel terecht die gele kaart. Erg dom van Robben. Zoals Robben wel vaker erg dom en egoistisch bezig was. Als ik van Basten was zou ik hem de volgende wedstrijd op de bank zetten. Misschien dat hij daar van leert. Want zo geweldig speelde hij deze wedstrijd niet en hij moet toch echt leren om meer samen te spelen ipv voor zichzelf te gaan en het finaal te verknallen!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nederland - Ivoorkust!
« Reactie #42 Gepost op: 17-06-2006, 17:09:36 »
::pinokkio::

kom op zeg! Robben deed wat hij zo vaak doet. Overdrijven! Er was niks aan de hand,
hij liet zich gewoon vallen. geheel terecht die gele kaart. Erg dom van Robben. Zoals Robben wel vaker erg dom en egoistisch bezig was. Als ik van Basten was zou ik hem de volgende wedstrijd op de bank zetten. Misschien dat hij daar van leert. Want zo geweldig speelde hij deze wedstrijd niet en hij moet toch echt leren om meer samen te spelen ipv voor zichzelf te gaan en het finaal te verknallen!
idd.. maar hij moet wel gewoon in het veld spelen, ik hoop dat hij nu wel wat leert van die gele kaart.
En die van Persie op het einde!!  ::bravo:: ::bravo:: geweldig gewoon... die smile op zijn gezicht  ::bravo::
I'm a real big goblin..