Auteur Topic: Portugal - Nederland!  (gelezen 26118 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #80 Gepost op: 26-06-2006, 20:28:31 »
och de domste was nog altijd die Portugees die hands ging maken op het middenveld terwijl ie al geel had. Wat een sukkel  ::rofl::

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #81 Gepost op: 26-06-2006, 20:46:17 »
Iedereen zit natuurlijk te morren op de scheids. Okee hij was niet een van de betere scheids op dit WK.,omdat hij nogal gul kaarten uitdeelde.
Maar als je de wedstrijd (als neutrale toeschouwer) goed (her)bekijkt,dan zou hij meteen 4 keer rood moeten getrokken hebben.

1: de "aanslag" van Boulahrouz op Ronaldo;ROOD!
2: de kopstoot,"het kopstootje" van Figo; ROOD!
3: de gemene trap in het gezicht(of toch in de buurt) van Van Der Sar door (ik wist gisteren al niet meer wie wat gedaan had,laat staan dat ik het vandaag nog weet,in ieder geval was het een Portugees);ROOD!
4: een Nederlander,ik weet niet wie,maar het was op het einde van de wedstrijd,(er was nog maar eens een "gevechtje" tussen de spelers), de scheids had gefloten, en iemand van Oranje duwde een Portugees met zijn 2 handen omver; ROOD!

en je vergeet de beuk op de borstkas van Robben: gevaarlijk spel, Rood dus. En een penalty
waardoor het totaal zou moeten komen op 9 Nederlanders tegen 8 Portugezen
samen met de andere rode kaarten zouden Van Bronkhorst, Deco en nog een Portugees (de eerste rood) ook nog van het veld moeten verdwijnen. Dan zou het dus 8 tegen 6 zijn
whahahahahahahah dat zou wel echt een stunt zijn hoor  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

als de scheids dus echt consequent had gefloten, en ook deze punten van koekoe meegenomen had was het 8-6 geweest.
Triomf!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #82 Gepost op: 26-06-2006, 21:12:32 »
en je vergeet de beuk op de borstkas van Robben: gevaarlijk spel, Rood dus. En een penalty
waardoor het totaal zou moeten komen op 9 Nederlanders tegen 8 Portugezen
samen met de andere rode kaarten zouden Van Bronkhorst, Deco en nog een Portugees (de eerste rood) ook nog van het veld moeten verdwijnen. Dan zou het dus 8 tegen 6 zijn
whahahahahahahah dat zou wel echt een stunt zijn hoor  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

als de scheids dus echt consequent had gefloten, en ook deze punten van koekoe meegenomen had was het 8-6 geweest.
::rofl:: ::rofl:: en zo naar 2 tegen 2(van elke ploeg een keeper en 1 veldspeler  8) 8) 8) )
Maar ff serieus, met de technische middelen die we nu hebben,zouden dergelijke fouten toch niet meer mogen voorkomen. De scheids. is hoe dan ook steeds de zwarte piet  ::jaja::
maar hij moet in een fractie van een seconde reageren,en als hij (on)terecht fluit, kan hij er niets meer aan veranderen,terwijl wij als kijker vele herhalingen zien.
Ik vind dat de scheids na een beslissing waarvan hij niet zeker is,nog eens de fase zou mogen terugzien,en dan eventueel zijn mening zou mogen herzien.
Maja, ofwel houden we het menselijk met fouten van de scheids,ofwel houden we rekening met de technologie, en was Nederland daardoor wel een ronde verder.......

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #83 Gepost op: 26-06-2006, 21:27:05 »
::rofl:: ::rofl:: en zo naar 2 tegen 2(van elke ploeg een keeper en 1 veldspeler  8) 8) 8) )
Maar ff serieus, met de technische middelen die we nu hebben,zouden dergelijke fouten toch niet meer mogen voorkomen. De scheids. is hoe dan ook steeds de zwarte piet  ::jaja::
maar hij moet in een fractie van een seconde reageren,en als hij (on)terecht fluit, kan hij er niets meer aan veranderen,terwijl wij als kijker vele herhalingen zien.
Ik vind dat de scheids na een beslissing waarvan hij niet zeker is,nog eens de fase zou mogen terugzien,en dan eventueel zijn mening zou mogen herzien.
Maja, ofwel houden we het menselijk met fouten van de scheids,ofwel houden we rekening met de technologie, en was Nederland daardoor wel een ronde verder.......

Maar wat heb je aan technische middelen als ze niet gebruikt worden...maar dat was geloof ik je punt ook hihi.
Maar uh...je gaat er voor het gemak van uit dat wij hadden gewonnen als we die penalty hadden gehad  ::rofl:: (ergo: penalty was er in gegaan en we hadden in de verlenging of met penalties gewonnen), is misschien iets te optimistisch  :P :P. Bedankt voor het vertrouwen  ;D.

Eigenlijk ben ik het eens met je stukje maar ik wilde even posten  ::hug:: ::hug::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #84 Gepost op: 26-06-2006, 22:48:03 »
Wat voor nut hebben de 4e en de 5e man van de arbitrage. Hebben een TV tot hun beschikking en doen er niets mee!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #85 Gepost op: 26-06-2006, 22:57:59 »
Wat voor nut hebben de 4e en de 5e man van de arbitrage. Hebben een TV tot hun beschikking en doen er niets mee!
Das zo een beetje wat ik bedoelde,met multimedia alom,toch nog zulke flaters toelaten.  :-\\ :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #86 Gepost op: 26-06-2006, 23:03:04 »


Eigenlijk ben ik het eens met je stukje maar ik wilde even posten  ::hug:: ::hug::
dan krijg je ff een dikke  ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug::  terug en kijk,dat krijg je er zelfs bovenop  :) :) :)  ::tandpastasmiley::

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #87 Gepost op: 27-06-2006, 10:29:36 »
Wat eten ze eigenlijk in Portugal? Want ik had mijn vader gemaild voor wie hij nu was en hij mailde terug dat hij tegen bratwurstvreteres en spaghettivreters was en nu ook tegen Portugezen, maar hij wist niet wat daar de nationale dish was hahaha.
Mijn vader riep ook nog dat hij tegen alle scheidsrechters is behalve tegen die Uruguees bij zoals hij het noemde "Spaghettonië tegen Bushland". Die was idd goed! Streng maar rechtvaardig. Gelukkig hebben we toch nog EEN optie om de finale te fluiten dan  ;D.

Het nut van dit stukje? Niets hoor....moest er gewoon om lachen :D.

Fans van Italië en Duitsland, mijn vader maakt natuurlijk een grapje met zijn benamingen van de landen
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #88 Gepost op: 27-06-2006, 11:11:11 »
bacalhau is droge portugese vis en ook sardientjes eten ze er graag. Verder is portugal bekend om zijn vino verde en Mateus rosé... Ook de Porto wijn is bekend vandaar ons aperitiefje een porto afkomstig uit de omgeving van de stad Porto....

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #89 Gepost op: 27-06-2006, 12:24:28 »
Citaat
Antwoord #88 Gepost op: Vandaag om 11:11:11 »
jij post hier 4 keer de uitslag die het had MOETEN worden.

Allereerst: 8 gele kaarten voor iedere ploeg, dat klopt wel ongeveer. En dan drie keer de einduitslag die deze wedstrijd had moeten kennen. Knap hoor.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #90 Gepost op: 27-06-2006, 17:26:33 »
Wat eten ze eigenlijk in Portugal? Want ik had mijn vader gemaild voor wie hij nu was en hij mailde terug dat hij tegen bratwurstvreteres en spaghettivreters was en nu ook tegen Portugezen, maar hij wist niet wat daar de nationale dish was hahaha.
Mijn vader riep ook nog dat hij tegen alle scheidsrechters is behalve tegen die Uruguees bij zoals hij het noemde "Spaghettonië tegen Bushland". Die was idd goed! Streng maar rechtvaardig. Gelukkig hebben we toch nog EEN optie om de finale te fluiten dan  ;D.

Het nut van dit stukje? Niets hoor....moest er gewoon om lachen :D.

Fans van Italië en Duitsland, mijn vader maakt natuurlijk een grapje met zijn benamingen van de landen

klinkt alsof ik goed met je vader zou kunnen praten!!
I totally agree  ::jaja::
Triomf!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #91 Gepost op: 28-06-2006, 10:26:57 »
Dit stond er te lezen op onze nieuwsberichten :


Had vuile trucs van de Portugezen verwacht"

di 27/06/06 - De Russische ref Ivanov, die Portugal-Nederland naar de vaantjes floot, slaat terug: "De Nederlanders waren de aanstokers."

 
Ref Valentin Ivanov heeft heel wat kritiek gekregen na de achtste finale tussen Portugal en Nederland, waarin hij twintig kaarten bovenhaalde: 16 gele en 4 rode.
 
 
"Het was mijn zwaarste match ooit", zegt de Rus na zijn hoogst bizarre optreden.

"Ik weet niet of ik de wedstrijd onder controle had. Ik heb mijn beslissingen genomen op basis van mijn waarnemingen."

"Van de Portugezen had ik de vuile trucs wel verwacht. Maar de Nederlanders hebben mij ontgoocheld. Zij waren zelfs de aanstokers", vindt de scheidsrechter.

FIFA-baas Blatter zei dat Ivanov zelf geel had verdiend. Na dit WK is Ivanovs internationale carrière afgelopen. Hij heeft de leeftijdslimiet (45 jaar) bereikt.
 
 


Bron : http://www.vrtnieuws.net (sporza)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #92 Gepost op: 28-06-2006, 11:26:59 »
Wat wil je nou toch bereiken Millesime?? Stop alsjeblieft gewoon! Wij zijn kwaad over het verlies en mogen dat zolang blijven als wij willen.... Je hoort mij toch ook niet klagen over jou Italie verheerlijking?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #93 Gepost op: 28-06-2006, 12:27:24 »
Wat wil je nou toch bereiken Millesime?? Stop alsjeblieft gewoon! Wij zijn kwaad over het verlies en mogen dat zolang blijven als wij willen.... Je hoort mij toch ook niet klagen over jou Italie verheerlijking?

oef... wat zijn we weer obstinaat ;)
Moet nu alles en iedereen het ontgelden omdat we niet door zijn?? Kom op.. ik heb ook ergens gelezen dat die Portugezen ons rotte sinaasappels noemden. Zo werkt dat in voetballand. Als je verliest ben je de onsportieve verliezer en als je wint wring je jezelf in allerlei bochten om toch maar vooral alle missers goed te praten. Wat dat betreft lijken liegen, draaien, konkelen wel synoniem aan voetbal.
Laten we hier iig aan fair-play doen :) :)
« Laatst bewerkt op: 28-06-2006, 12:29:14 door Stormpie »
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #94 Gepost op: 28-06-2006, 15:48:30 »
Wat wil je nou toch bereiken Millesime?? Stop alsjeblieft gewoon! Wij zijn kwaad over het verlies en mogen dat zolang blijven als wij willen.... Je hoort mij toch ook niet klagen over jou Italie verheerlijking?
::respect::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #95 Gepost op: 28-06-2006, 15:54:48 »
er was eens......

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #96 Gepost op: 28-06-2006, 15:59:53 »
Laten we hier iig aan fair-play doen :) :)

Helemaal mee eens! Lets play Fair again  ::jaja::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #97 Gepost op: 28-06-2006, 18:43:52 »
Helemaal mee eens! Lets play Fair again  ::jaja::

 ::jaja:: ::ok:: :)
er was eens......

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #98 Gepost op: 28-06-2006, 20:07:53 »
 ::rofl:: Juist fair-play mensen en geen ruzie anders stuur ik mister Ivanov even langs

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Portugal - Nederland!
« Reactie #99 Gepost op: 28-06-2006, 20:09:38 »
::rofl:: Juist fair-play mensen en geen ruzie anders stuur ik mister Ivanov even langs
Nee, je mag iedereen sturen maar niet Ivanov ::oink:: ::oink::
 ::rofl::