Poll

Wie wint het WK?

Frankrijk
5 (45.5%)
Italië
6 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 11

Auteur Topic: Wie wint het WK?  (gelezen 6409 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Wie wint het WK?
« Gepost op: 8-07-2006, 14:08:26 »
Geen gelul hier, gewoon de vraag: Wie wint het WK!


Ik denk Frankrijk (jammer genoeg)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #1 Gepost op: 8-07-2006, 14:30:46 »
France  ::bravo:: :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #2 Gepost op: 8-07-2006, 14:41:54 »
Ik heb geen idee, ik denk Italië

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #3 Gepost op: 9-07-2006, 08:19:33 »
Het land waar ik op 1 km vandaan woon   ::ok:: ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #4 Gepost op: 9-07-2006, 08:30:31 »
Woon jij in Frankrijk dan? :o Veel keus hebben we niet meer. 50 procent kans dat ik het goed heb: Italië dan maar?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #5 Gepost op: 9-07-2006, 09:08:07 »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #6 Gepost op: 9-07-2006, 13:18:48 »
Het land waar ik op 1 km vandaan woon   ::ok:: ::ok::
Ik wist niet dat jij zo dicht bij Italië woonde joh ::ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #7 Gepost op: 9-07-2006, 18:03:40 »
Ik gok op Frankrijk  ::trots::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #8 Gepost op: 9-07-2006, 22:44:21 »
*%#*$&%#$*&%  >:( >:( >:(
First you go backwards, but then forwards again

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #9 Gepost op: 9-07-2006, 22:48:00 »
 :D Heeft Zuid-Korea gewonnen ??  ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #10 Gepost op: 9-07-2006, 22:57:02 »
tja strafschoppen nemen is een loterij, en Italië had het meeste geluk. Italië wereldkampioen punt uit.
Wat ik wel schandalig vind is dat De Rossi hier doodleuk mocht meespelen; en dan nog een penalty binnenschoot op de koop toe  >:( >:( >:(
(het gedrag van Zidane kan natuurlijk ook niet  ::ohno:: )

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #11 Gepost op: 9-07-2006, 23:11:00 »
Zidane zit nu in de catacomben van het Olympisch stadion de wortels van de grassprieten op te vreten. Natuurlijk was die kopstoot ontoelaatbaar, maar er werd gesuggereerd dat er daaraan iets vooraf ging. En dat zou ik dan ook boven tafel willen hebben als dat klopt.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #12 Gepost op: 9-07-2006, 23:19:27 »
VIVA ITALIA ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Hahahah Zidane wat een snukkel ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #13 Gepost op: 9-07-2006, 23:41:24 »
Dat Zidane een sukkel is staat ontegenzeggelijk vast. Maar ik vraag me toch wel even af wat Materazzi gezegd heeft. Ik ben benieuwd of dat nog openbaar wordt. 't Zal niet best geweest zijn. Voor Zidane is 't mazzel dat ie al gestopt zou zijn als international, want ik denk dat ie een schorsing gehad zou hebben, waardoor ie sowieso niet veel gespeeld meer zou hebben.  ::rofl:: Wie laat zich dan ook provoceren door een speler waarvan iedereen de reputatie wel kent, onze commentatoren hebben 't over niks anders als Materazzi als ie aan de bal is. En dan zal iemand als Zidane zich daar nog door laten provoceren? Vind ik erg dom en heel erg een rode kaart waard, zeker als 't gepaard gaat met zo'n overtreding. Wederom werden onze Italiaanse vrienden weer vrolijk verder geholpen door de scheids, door Frankrijk een penalty te onthouden. Heeft Italië 't verdient? Ik weet 't niet. Ze speelden zeker niet slecht dit WK. Was Italië - Duitsland de finale geweest, dan had ik ja moeten zeggen. Maar drie wedstrijden winnen met wat hulp van de scheids vind ik wel erg veel voor een wereldkampioen. Aan de andere kant, Frankrijk had 't ook niet verdient, al was het maar op basis van de voorrondes en die halve zool van een Zidane.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #14 Gepost op: 9-07-2006, 23:58:42 »
beetje pijnlijk is het wel, hoor.......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #15 Gepost op: 10-07-2006, 00:07:54 »
Ik vind dat Italië het over het hele toernooi meer heeft verdiend dan Frankrijk. Maar eigenlijk vind ik Duitsland nog steeds de verdiende kampioenen

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #16 Gepost op: 10-07-2006, 00:09:57 »
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.  ::jaja::

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #17 Gepost op: 10-07-2006, 00:55:45 »
Over het hele toernooi gezien was Italie beter dan Frankrijk, al was Italie in met name de 2e helft geen schim van de ploeg die Duitsland versloeg. Zidane kreeg terecht rood, wat een belachelijke overtreding (maakt niet uit wat Matterazzi eventueel heeft gezegd, het slaat nergens op).

Wederom werden onze Italiaanse vrienden weer vrolijk verder geholpen door de scheids, door Frankrijk een penalty te onthouden.

Ben ik niet met je eens, ik vond de scheidsrechter juist uitstekend fluiten en totaal niet partijdig.

Als je die 2 overtredingen bij elkaar optelt was 1 penalty wel genoeg. Frankrijk had gewoon nog een keer moeten scoren, want ze waren veel beter. Ze hadden Trezeguet veel eerder in moeten brengen. En de scheidsrechter had er best een Fransman extra uit mogen sturen (ik dacht Malouda maar weet t niet meer zeker), die De Rossi een klap verkocht. Goed, misschien wel een soort payback na zijn klap in de voorronde tegen die Amerikaan, maar hij heeft zijn schorsing uitgezeten, en nu komt de Fransman ermee weg. Raar. Maar goed, ze hebben verloren, Zidane heeft op een onwaardige wijze afscheid genomen en daar zijn ze eigenlijk al genoeg mee gestraft.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wint het WK?
« Reactie #18 Gepost op: 10-07-2006, 06:23:57 »

 En de scheidsrechter had er best een Fransman extra uit mogen sturen (ik dacht Malouda maar weet t niet meer zeker), die De Rossi een klap verkocht. Goed, misschien wel een soort payback na zijn klap in de voorronde tegen die Amerikaan, maar hij heeft zijn schorsing uitgezeten, en nu komt de Fransman ermee weg. Raar.
ben ik niet met je eens. Tijdens een luchtduel zwaait er vaak een arm of elleboog in het rond.Als men zich afzet om de koppen,dan gebeurt dit steeds met een gestrekte hand(zoals gisteren). Wanneer men bewust iemand een elle(n) boogstoot wil geven, dan zal dit ALTIJD met een gebalde vuist gebeuren(zoals De Rossi). Dit zei een ex topscheids. na de aanslag van De Rossi op Mc Bride.