Auteur Topic: Actief Lidmaatschap  (gelezen 11764 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Actief Lidmaatschap
« Gepost op: 27-07-2006, 16:10:38 »
Komt er nog een kans om te "winnen"? ::)
"haat levi123" , en das nog maar 1 van je 1525 "leuke" posts op een ander forum.

Actief Lid worden?, eerst volwassen worden is een beter idee  ::jaja::

En ik kan nog meer zaken vertellen,zo weet ik nu ook waarom er "plots" veel nieuwe mensen zich terug (onder een andere nickname) forumlid gemaakt hebben,om mee te spelen met de Tourpool, waar trouwens de naam van de mens die het allemaal tot in detail piekfijn geregeld heeft,door het slijk werd gehaald. Ik citeer; "wie heeft er op de gele trui geplast?" T...(de volledige naam staat daar wel.) Met die flauwe,kinderachtige opmerkingen kan ik nog uren doorgaan,maar ik hou het hierbij.
Ik wil enkel een seintje geven aan de RN crew,dat men goed moet overwegen wie ze AL laten worden,want sommige mensen drijven gewoon de spot met jullie.
Mij maakt het allemaal niets uit hoor, ik ben niet achterbaks,ik zeg gewoon wat ik zie!!
Ik kon dit ook per PM gezegd hebben,maar ik doe het openlijk,zodat de mensen die zich aangesproken voelen even zouden nadenken,en ik ben   ::oink:: ::oink:: wie er allemaal tussenzit.

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Actief Lidmaatschap
« Reactie #1 Gepost op: 27-07-2006, 18:24:29 »
Die hele post hierboven is een en al kinderachtigheid.

Iets met ouwe koeien en een sloot.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Actief Lidmaatschap
« Reactie #2 Gepost op: 27-07-2006, 19:16:44 »
"haat levi123" , en das nog maar 1 van je 1525 "leuke" posts op een ander forum.

Actief Lid worden?, eerst volwassen worden is een beter idee  ::jaja::

En ik kan nog meer zaken vertellen,zo weet ik nu ook waarom er "plots" veel nieuwe mensen zich terug (onder een andere nickname) forumlid gemaakt hebben,om mee te spelen met de Tourpool, waar trouwens de naam van de mens die het allemaal tot in detail piekfijn geregeld heeft,door het slijk werd gehaald. Ik citeer; "wie heeft er op de gele trui geplast?" T...(de volledige naam staat daar wel.) Met die flauwe,kinderachtige opmerkingen kan ik nog uren doorgaan,maar ik hou het hierbij.
Ik wil enkel een seintje geven aan de RN crew,dat men goed moet overwegen wie ze AL laten worden,want sommige mensen drijven gewoon de spot met jullie.
Mij maakt het allemaal niets uit hoor, ik ben niet achterbaks,ik zeg gewoon wat ik zie!!
Ik kon dit ook per PM gezegd hebben,maar ik doe het openlijk,zodat de mensen die zich aangesproken voelen even zouden nadenken,en ik ben   ::oink:: ::oink:: wie er allemaal tussenzit.


koekoe, dat ander forum is iets heel anders als dit forum.
Ik ben op allebei de forums alleen maar voor de gezelligheid.
Dus dat heeft niks te maken met mijn volwassenheid.

En als je zelf volwassenheid wil tonen, dan had je dit bericht even aan mij (en de andere betreffende personen) moeten PM-en. En niet op het forum zetten!   ::niet-ok::

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Actief Lidmaatschap
« Reactie #3 Gepost op: 27-07-2006, 19:36:33 »
Daar wil ik nog ff aan toevoegen dat ik het belachelijk vind van deze meneer Koekoe om te oordelen over het Actief Leden-schap, om het zo maar even uit te drukken. Ik heb de crew-pagina even een paar keren overgekeken en noch bij de crew-lijst, noch bij de actieve leden lijst zie ik jou naam daar staan. De vraag was beantwoord, wat wil je dan nog bereiken met zo'n neerbuigende opmerking tegen Tinuzzz?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Actief Lidmaatschap
« Reactie #4 Gepost op: 30-07-2006, 21:21:36 »
Eerlijk gezegd kan ik het bericht van Koekoe wel waarderen. Hij uit zijn bezorgdheid en laat verantwoording zien voor de kwaliteit van de site.
Daarvoor hoef je trouwens geen actief lid te zijn.
er was eens......

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Actief Lidmaatschap
« Reactie #5 Gepost op: 31-07-2006, 00:51:58 »
Die hele post hierboven is een en al kinderachtigheid.

Iets met ouwe koeien en een sloot.

Het blijft lastig, een keuze maken...

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Actief Lidmaatschap
« Reactie #6 Gepost op: 31-07-2006, 01:43:28 »
Inhoudelijk reageren ook he?

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Actief Lidmaatschap
« Reactie #7 Gepost op: 31-07-2006, 02:32:09 »
Ik werd al gewezen op deze post, in principe maakt het me geen bal uit wat er geschreven wordt hier over 'dat andere forum'.

Kwil alleen toch dit even zeggen, want het is wel erg grappig.

Ik meende al de post (" wie heeft er op de gele trui geplast? ") al te herkennen als 1 van mij en heb het nagezocht en idd het was ik.

Een korte weergave van hoe dit drama zich kon voltrekken:

1 bepaald persoon stond in onze tourpoule aldaar na de eerste etappe op plaats 1 en hij verwachte snel weer plaatsen te zakken dus hij pieste op de spreekwoordelijke gele trui om degene die na hem 1e kwam te staan te pesten. Is grappig he!

Oke, het geval wilde dat ik diegene was die de daags erna de 1e plaats in onze tourpoule overnam dus. Dus ik vond het wel leuke reactie: "wie heeft er op mijn gele trui gepiest? " Leuk he! Dit soort leuke opmerkingen maak ik gewoon de hele dag door!

Nu is natuurlijk de naam en faam van ene Test alhier op deze site volgens mij tot ver over de Nederlanse grenzen bekend en zal niemand die naam ooit lichtvaardig gebruiken. Toch is het ook in het oud nederlandse spraakgebruik een woordje wat wel gebruikt wordt in gevallen als je iets wil uitproberen.

Het geval wil dat in datzelfde topic iemand die net voor mij gepost had iets wilde uploaden met zijn post, maar hierin niet slaagde...
Als reactie hierop had ik dus een post gemaakt met de 4 heilige letters en een 'probeersel '-attachment om te kijken of ik wel kon uploaden (wat overigens het geval bleek).

Wat bezielde me! Het kwaad was geschied! Er stond dus nu: Wie heeft er op de gele trui gepiest?  en daaronder een post met: test
Ik had natuurlijk moeten beseffen hoe dit wel niet opgevat kon worden door de achteloze lezer. Het kon niet anders dan dat dit als een grove belediging opgevat worden! Het spijt me werkelijk. Nooit had ik zo achteloos iets moeten posten en wil hiervoor mijn excuses aanbieden aan een ieder die zich door dit voorval gekrenkt voelt.


Los hiervan doet het mij echt een deugd dat Koekoe zo begaan is met de kwaliteit van realitynet, als ik een site bezat als Realitynet zou ik zou mijn handen dichtknijpen van dankbaarheid met zo'n kwaliteitsbewaker van het formaat als die van Koekoe!
Toch zou me een grotere deugd doen als hij die belangrijke taak lekker uitvoert op realitynet zelf en zich van verder gegluur verschoond laat.  ::zwaai::


Overigens mag iedereen opgelucht ademhalen: ik heb geen ambities om Actief lid op realitynet te worden!  ::joehoe::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Actief Lidmaatschap
« Reactie #8 Gepost op: 31-07-2006, 02:38:12 »
je vergeet nog te zeggen wat dit nou eik met tinuzz te maken heeft

das gewoon een lekker enthousiast joch, en ze zouden hun handen moeten dichtknijpen met hem als acief lid ::ok:: zou het namelijk wel ontzettend flauw vinden als dat niet kon omdat hij ook weleens bij ons wat post :-\\

maargoed, daar ga ik gelukkig niet meer over :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Actief Lidmaatschap
« Reactie #9 Gepost op: 31-07-2006, 19:57:57 »
Het is fijn te merken dat ook 'oud'forummers zich af en toe nog verantwoordelijk en betrokken voelen bij het reilen en zeilen van Realitynet. Leuke grapjes en wijze raad worden altijd in de geest waarin ze bedoeld zijn gewaardeerd.
Zoals ik al eerder opmerkte.. daar hoef je geen actief lid voor te zijn.
« Laatst bewerkt op: 31-07-2006, 20:14:16 door Stormpie »
er was eens......

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Actief Lidmaatschap
« Reactie #10 Gepost op: 31-07-2006, 22:48:06 »
"haat levi123" , en das nog maar 1 van je 1525 "leuke" posts op een ander forum.

Actief Lid worden?, eerst volwassen worden is een beter idee  ::jaja::

@Stormpie: Ik vind het best hoor, dat koekoe begaan is met de kwaliteit van RN, jullie klooien maar aan. Maar het kan toch niet zijn dat de kwaliteit van RN achteruit gaat omdat Tinuzzz dit op het andere forum heeft gezegd. Dat is geen argument en is in mijn ogen alleen maar een belediging tegenover Tinuzzz en geen reden om hem uit te sluiten van Actieve Ledenschap(als die nog beschikbaar was)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Actief Lidmaatschap
« Reactie #11 Gepost op: 1-08-2006, 10:22:32 »
 ::tandpastasmiley::
Grappig dat jij het ook klooien noemt. Ik verbaas me er iedere keer weer over dat we, met al dat geklooi, toch zo'n prachtige site weten neer te zetten.
Dat sterkt mij in het idee dat een goeie sfeer en loyaliteit tussen allen die hieraan meewerken van groot belang is. Je moet echt op elkaar kunnen vertrouwen en van daaruit bouwen.
Of Tinuzzz in dat profiel past? Dat zal hij zelf het beste weten denk ik zo.
In ieder geval wordt, in het algemeen, iedere aanmelding voor het Actieve Lidmaatschap serieus genomen. Maar ik denk dat je begrijpt, als je de begrippen goede sfeer, loyaliteit, vertrouwen in het achterhoofd houdt, dat we zorgvuldig zijn bij de selectie. Dat zijn in mijn ogen basisbehoeften waarop gebouwd kan worden. Uiteraard naast enthousiasme, kennis, etc. maar dat zal duidelijk zijn.
er was eens......

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Actief Lidmaatschap
« Reactie #12 Gepost op: 1-08-2006, 11:24:58 »
Fantastische uitleg over de selectie voorwaarden van RN  ::bravo::  ::bravo:: Maar dat was niet mijn punt van kritiek, mijn punt van kritiek was de neerbuigende opmerking tegen Tinuzzz van Koekoe. Dat getuigt in mijn ogen niet van een goede sfeer en al helemaal niet van loyaliteit tegen over mede-forummers.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Actief Lidmaatschap
« Reactie #13 Gepost op: 1-08-2006, 11:47:27 »
Eerlijk gezegd kan ik het bericht van Koekoe wel waarderen. Hij uit zijn bezorgdheid en laat verantwoording zien voor de kwaliteit van de site.
Daarvoor hoef je trouwens geen actief lid te zijn.

Ik haal mijn antwoord van eergister nog maar even aan.
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Actief Lidmaatschap
« Reactie #14 Gepost op: 1-08-2006, 12:11:26 »
 Okee, ik denk dat het tijd word om een woordje uitleg te geven ivm met mijn post.

Teneerste ben ik degene die dit alles op gang gebracht heeft.
Dus als er mensen zijn die zich willen afreageren, doe het dan tegenover mij. Per PM of openlijk op het forum,mij maakt het niets uit. Scheld mij gerust verrot,ik kan tegen een stootje.
Ik heb idd de desbetreffende persoon wat naar voren geschoven.
Wat ik vind dat niet door de beugel kan is het feit dat die persoon openlijk op een ander forum zegt dat hij iemand haat die hier op RN post(en zeg nu niet dat het niet waar is)en terzelfdertijd op RN AL wil worden.  ??? ???
Als je op voorhand al mensen haat,en je wordt dan nog AL ook, nou dan wordt het pas een zootje.
En nee,ik sta niet op de crew of AL lijst en ik zal er ook nooit staan,want het helpen met een forum in goede banen leiden, das niets voor mij.
Ik post hier gewoon,en geef gewoon mijn mening. En als ik een scherpe mening geef,dan denk ik er eerst goed over na,en zuig niet zomaar iets uit mijn duim.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Actief Lidmaatschap
« Reactie #15 Gepost op: 1-08-2006, 12:42:23 »
en jij denkt dat t altijd pais en vree is opt crew/al forum?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Actief Lidmaatschap
« Reactie #16 Gepost op: 1-08-2006, 13:04:19 »
en jij denkt dat t altijd pais en vree is opt crew/al forum?
dat weet ik niet,want ik ben er nog nooit geweest.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Actief Lidmaatschap
« Reactie #17 Gepost op: 1-08-2006, 13:09:13 »
Misschien wil Jorg je wel uit de droom helpen. Die is er vast wel geweest.
En zo niet.. dan wil ik dat ook nog wel doen. Ik ben er zeker geweest.

Nope... altijd pais en vree zou niet gezond zijn. Maar er hangt wel een sfeer van loyaliteit en waardering voor elkaar, elkaars werk en elkaars mening. Ook als we het niet met elkaar eens zijn. En dat is, volgens mij, een goede basis om samen te werken.
er was eens......

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Actief Lidmaatschap
« Reactie #18 Gepost op: 1-08-2006, 13:50:28 »
Grappig dat jij het ook klooien noemt. Ik verbaas me er iedere keer weer over dat we, met al dat geklooi, toch zo'n prachtige site weten neer te zetten.
Daar zijn de meningen over verdeeld.

Teneerste ben ik degene die dit alles op gang gebracht heeft.
Ja, waarom heb je dat nou precies gedaan? Leg dat nou eens uit.

Wat ik vind dat niet door de beugel kan is het feit dat die persoon openlijk op een ander forum zegt dat hij iemand haat die hier op RN post(en zeg nu niet dat het niet waar is)en terzelfdertijd op RN AL wil worden.  ??? ???
Ik kan zulk gedrag ook niet goedkeuren. Maar als ik dan bedenk dat Tinuzzz net 15 is en als ik een beetje weet hoe hij is lijkt me toch dat je niet zo zwaar aan dit soort zaken moet tillen.

Ik denk dat deze discussie niet gaat (en moet gaan) over Tinuzzz. En ook niet over wat er allemaal wel niet op het AL-forum word besproken (waarom Jorg daarover begint is mij een raadsel).
Het gaat erom dat op flinkfout in het verleden weleens minder aardige dingen zei over RN en RN-leden. Dat vind ik niet goed, maar wel begrijpelijk (en ik heb daar nooit aan meegedaan en er zelfs weleens wat van gezegd). De laatste maanden werden dat soort opmerkingen steeds minder vaak gemaakt. En toen kwam Koekoe met een vat vol olie en goot dat leeg over het inmiddels kleine vuurtje. Koekoe, waarom dan toch?

Waar ik mij aan stoor van de kant van RN is dat een aantal forummers denkt dat het nodig is iedereen die op flinkfout post over een kam te scheren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Actief Lidmaatschap
« Reactie #19 Gepost op: 1-08-2006, 14:05:46 »
Waar ik mij aan stoor van de kant van RN is dat een aantal forummers denkt dat het nodig is iedereen die op flinkfout post over een kam te scheren.

Pardon?? Is dat imago dat nu heerst niet door jullie zelf gecreeerd? Lijkt me niet dat je iemand iets kwalijk kan nemen, als er zelf ook over een kam geschoren wordt door een aantal forummers of flinkfout!