Auteur Topic: Tennis  (gelezen 499070 keer)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2080 Gepost op: 5-09-2021, 22:02:16 »

Heerlijk interview na afloop. Het publiek bleef maar applaudisseren  ::bravo::

Asjemenou, waar heb jij dat interview gezien? Ik zat op Eurosport 2 maar daar hadden ze dat interview niet.  ???
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tennis
« Reactie #2081 Gepost op: 5-09-2021, 22:13:06 »
Wat geweldig voor Botic  ::bravo::

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Tennis
« Reactie #2082 Gepost op: 11-09-2021, 13:05:10 »
Djokovic kan het zondag gaan doen! Alle 4 de Grand Slams dit jaar en nummer 21 in totaal winnen en daarmee zal hij denk ik niet meer ingehaald worden. Hij zal zelfs zijn voorsprong uit gaan breiden.

De populairste wordt hij nooit, maar de titel voor de beste aller tijden ligt binnen handbereik
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2083 Gepost op: 11-09-2021, 14:13:16 »
Ik ga vanavond de tienerfinale bekijken bij de vrouwen.  ;D Ik heb beide nog niet zien spelen eerlijk gezegd, omdat ik altijd meer het mannentennis volg. Maar lijkt me een leuke/mooie finale.


Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2084 Gepost op: 13-09-2021, 21:37:47 »
En wie haalde wél een Golden Slam? Diede de Groot bij de rolstoelers::bravo::

Djokovic kan het zondag gaan doen! Alle 4 de Grand Slams dit jaar en nummer 21 in totaal winnen
...

Hij deed het dus (nog) niet. Medvedev speelde ma-gi-straal.  ::bravo::

Ik ga vanavond de tienerfinale bekijken bij de vrouwen
...

Geweldig hoor hoe onbevangen en gedurfd deze tieners die finale speelden, ze gingen voor elk punt.
Raducanu was uiteindelijk zeer koel op belangrijke punten en net wat beter dan Fernandez.  ::bravo::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Tennis
« Reactie #2085 Gepost op: 13-09-2021, 21:46:03 »
Magistrale speeches ook na afloop.

Djokovic leek zich voor het eerst thuis te voelen bij een publiek en kreeg het respect dat hij verdiende. Het was gelukkig niet zo'n dom Wimbledon sfeertje waar mensen met veel geld iemand met 20 Grand Slams uitfluiten

Medvedev die zegt dat hij Djokovic de beste aller tijden vindt, was ook prachtig en het beste deel was natuurlijk het laatste stukje:

''Only Legends will understand. What I did after the match is L2 + Left''

 ::respect:: ::respect:: ::respect::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2086 Gepost op: 13-09-2021, 22:11:39 »
Dom publiek heb je helaas overal. Maar Djoko is op Wimbledon toch nooit massaal uitgefloten? Dat de meesten daar pro-Federer waren betekent niet per sé dat ze geen respect hebben voor zijn 20 Slams. Nogmaals, er zitten hele vervelende gasten in het publiek die dat niet kunnen opbrengen. In New York gisteren zaten er b.v. weer een aantal gewoon tijdens Medvedev's service op matchpoint(s) er doorheen te schreeuwen.

De L2+Left komt uit de FIFA-game begreep ik: de "dead fish celebration" of zo. Ik hoop alleen niet dat het een trend wordt.  ::rofl::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Tennis
« Reactie #2087 Gepost op: 13-09-2021, 22:26:00 »
De L2+Left komt uit de FIFA-game begreep ik: de "dead fish celebration" of zo. Ik hoop alleen niet dat het een trend wordt.  ::rofl::

Ik verwacht misschien wel dat hij vaker zoiets gaat doen. Bereid je voor op spaghetti om een vork draaien of doen alsof hij last heeft van z'n rug en met een stok loopt   ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #2088 Gepost op: 13-09-2021, 23:26:34 »
Ik verwacht misschien wel dat hij vaker zoiets gaat doen. Bereid je voor op spaghetti om een vork draaien of doen alsof hij last heeft van z'n rug en met een stok loopt   ::rofl::

Laat ik het dan zo zeggen: alles beter dan 'hondje-plas' - dat we kennen van het voetbal - waar toch zo'n beetje de basis ligt van dit soort ludieke vieringen. ::rofl::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2089 Gepost op: 26-09-2021, 19:53:24 »
Team Europa wint de Laver Cup voor het 4e jaar op rij. Deze keer zelfs met 14-1.  ::oink:: Nou was de hoogst geplaatste wereldspeler ook lager geplaatst dan de laagst geplaatste Europa speler. Hopelijk is het volgend jaar weer wat spannender. Dan in Londen, dus kunnen we er dan ook weer wat meer van zien. Het blijft echt een leuk toernooi vind ik. Al baal ik nog steeds dat ik de dubbel van Nadal en Federer bij de 1e editie toen niet heb kunnen zien.  :P Maar volgens mij waren we toen op een spelletjesweekend ofzo van RN, dus ik had toen wel een goed excuus.  ;D

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Tennis
« Reactie #2090 Gepost op: 8-07-2022, 09:42:51 »
vrouwenfinale wimbledon tussen Simona Halep en Ons Jabeur
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Tennis
« Reactie #2091 Gepost op: 8-07-2022, 18:48:46 »
Toch niet... Ervan uitgaande dat teletekst klopt gaat hij tussen Jabeur en Rybakina (die Halep heeft verslagen)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #2092 Gepost op: 27-01-2024, 17:55:16 »
Ik ben zo blij dat Sinner de finale heeft gehaald in plaats van Djokovic. Heel benieuwd naar de finale morgen. Hopelijk is die een beetje spannend. Vorig jaar bij het ABN AMRO toernooi was het toen best een leuke wedstrijd al ging toen de laatste set wel heel makkelijk naar Medvedev. Hup Sinner  ::cheerleader::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tennis
« Reactie #2093 Gepost op: 31-01-2024, 12:52:52 »
Ik ben zo blij dat Sinner de finale heeft gehaald in plaats van Djokovic. Heel benieuwd naar de finale morgen. Hopelijk is die een beetje spannend. Vorig jaar bij het ABN AMRO toernooi was het toen best een leuke wedstrijd al ging toen de laatste set wel heel makkelijk naar Medvedev. Hup Sinner  ::cheerleader::
Wat een ongekende finale  ::bravo:: Sowieso echt prachttennis gezien op de AO.