Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar de voertbaltoto

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
266 gasten en 7 vaste bezoekers (Nieky, TimvDons, hulpdakdekker, FrankLapidus, Molduck, Juuls247, wouterv)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Forum Zomersoap
Nu bezig
Tour de France pool
Schrijf je nu in!
RN GameNight: 30 Seconds!
9 September
Tweestrijd Online
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Judo-topic  (gelezen 4481 keer)
koekoe
Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011

Geslacht: Man
« Gepost op: 21.04.2007, 14:10:06 »

Is er nog leven in de judosport na Gella en Ulla? Ja zeker?
Bodejos

De quote van het jaar

« Antwoord #1 Gepost op: 22.04.2007, 00:17:22 »

Die kennen we hier alleen van naam, maar wat dacht je van Jessica Gal, die ooit voor Nederland net naast de titels greep?

Wij zijn niet in Kiev, vriend!
mirtjee

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #2 Gepost op: 22.04.2007, 00:20:56 »

Judooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... v

En wat dachten jullie van de wereldberoemde Mirtjee in de klasse -52  Cool

I'm a real big goblin..
koekoe
Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011

« Antwoord #3 Gepost op: 22.04.2007, 00:24:23 »

Judooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... Cheesy Bravo! hyperdepieper... v

En wat dachten jullie van de wereldberoemde Mirtjee in de klasse -52  Cool
Jaar?  Grin
mirtjee

« Antwoord #4 Gepost op: 22.04.2007, 00:25:25 »

Jaar?  Grin
2012  Grin

I'm a real big goblin..
mirtjee

« Antwoord #5 Gepost op: 22.04.2007, 00:26:25 »

maar volgend jaar mag ik als alles goed gaat op voor de zwarte band  Cool

I'm a real big goblin..
Evenstar
Winnaar pool ER 2006

Viva La Vida Or Death And All His Friends

« Antwoord #6 Gepost op: 22.04.2007, 23:07:11 »

Vet  Duimen omhoog!

First you go backwards, but then forwards again
Bakkertje

« Antwoord #7 Gepost op: 23.04.2007, 06:32:37 »

Wij hebben ooit nog judolessen gehad op de MAVO...'t flauwe daarvan was dat ik altijd met de jongens mee moest doen, omdat de meisjes bang waren door mij verpletterd te worden en daarbij hun tere nageltjes te breken Roll Eyes
Ach ja ik ben nu eenmaal erg fanatiek als het om sporten gaat Grin

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!
Sander2602

« Antwoord #8 Gepost op: 23.07.2007, 01:37:44 »

Wat voor band?  Huh Redband?  Grin
Sander2602

« Antwoord #9 Gepost op: 23.07.2007, 01:41:03 »

Wij hebben ooit nog judolessen gehad op de MAVO...'t flauwe daarvan was dat ik altijd met de jongens mee moest doen, omdat de meisjes bang waren door mij verpletterd te worden en daarbij hun tere nageltjes te breken Roll Eyes
Ach ja ik ben nu eenmaal erg fanatiek als het om sporten gaat Grin
Ik hoor het al ook ik ben geen partij voor jou  Hilarisch
Bakkertje

« Antwoord #10 Gepost op: 23.07.2007, 06:42:37 »

Ik hoor het al ook ik ben geen partij voor jou  Hilarisch

nope Trots Tandpasta Smiley Grin

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!
mirtjee

« Antwoord #11 Gepost op: 31.01.2008, 00:30:26 »

Ik heb anderhalve maand geleden met de clubkampioenschappen mijn doestelling behaald  Bravo! alles wedstrijden verloren met ippon  Grin

I'm a real big goblin..
Firesphere

Don't ever try that again

« Antwoord #12 Gepost op: 31.01.2008, 00:33:57 »

als dat je doel was.... zou ik als'k jou was eens gaan nadenken over sterkere doelen  schijnheiligerd

p.s.
Mijn broer trok altijd gekke bekken als hij niet kon winnen, om de ander af te leiden....
misschien een idee?

I'm not a complete idiot; some parts are missing
mirtjee

« Antwoord #13 Gepost op: 31.01.2008, 00:39:28 »

als dat je doel was.... zou ik als'k jou was eens gaan nadenken over sterkere doelen  schijnheiligerd

p.s.
Mijn broer trok altijd gekke bekken als hij niet kon winnen, om de ander af te leiden....
misschien een idee?
Ik doe mee voor de gezelligheid. Ik ben toch altijd verreweg de lichtste Wink en ook een van de enige die geen wedstrijden doet of deed. Smiley

I'm a real big goblin..
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005