Auteur Topic: Bar 'Het Chaotische Veld'  (gelezen 276599 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #680 Gepost op: 26-05-2014, 15:39:32 »
Roda moet op zoek naar een nieuwe trainer. Jon Dal Tomasson, die de club niet in de eredivisie kon houden, is zojuist ontslagen.

Dit wordt gemeld bij Studio Sport

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #681 Gepost op: 26-05-2014, 15:43:56 »
En daarbij is Leo Vlemmings ook ontslagen. Ik ben erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren in Kerkrade en wat er gaat gebeuren met Jon dal Tomasson
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #682 Gepost op: 26-05-2014, 15:50:37 »
Dordrecht zoekt nog een nieuwe coach, kan ie mooi daarheen, zit ie weer vlakbij Rotterdam. ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #683 Gepost op: 26-05-2014, 15:51:35 »
Dordrecht zoekt nog een nieuwe coach, kan ie mooi daarheen, zit ie weer vlakbij Rotterdam. ;D

Nu je het zo zegt, ik zie hem serieus nog wel naar Dordrecht gaan ook
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #684 Gepost op: 26-05-2014, 15:52:55 »
Moet ie alleen niet in herhaling vallen, zullen ze in Dordrecht niet kunnen waarderen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #685 Gepost op: 26-05-2014, 20:59:16 »
Dordrecht zoekt nog een nieuwe coach, kan ie mooi daarheen, zit ie weer vlakbij Rotterdam. ;D
Gaat Ruud Brood waarschijnlijk al heen :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #686 Gepost op: 3-07-2014, 13:22:00 »
Okay, vandaag geen voetbal, geen tennis, nog geen Tour de France.. hell zelfs geen elite schaaktoernooi.

Als het er zo voor staat ga ik maar wat nuttigs doen vandaag :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #687 Gepost op: 8-07-2014, 19:50:15 »
Okay, vandaag geen voetbal, geen tennis, nog geen Tour de France.. hell zelfs geen elite schaaktoernooi.

Als het er zo voor staat ga ik maar wat nuttigs doen vandaag :(

vandaag is het weer een mooie dag dan..... straks voetbal, het NK schaken is bezig, de tour is in Frankrijk en er wordt vast wel ergens getennist ;-)
Wit is ook een kleur!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #688 Gepost op: 8-07-2014, 20:01:56 »
Zeker! Jammer van het weer - maar verder zal ik niet klagen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #689 Gepost op: 3-08-2014, 16:41:51 »
Wat ik net weer lees op de site van de NOS. Er is een voorstel bij de FIFA ingediend om een 4de wissel in te voeren indien er verlenging is. Ik vraag mij af of dat wel zo handig is / van enige nut is. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Van mij hoeft het in ieder geval niet
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #690 Gepost op: 3-08-2014, 16:59:19 »
Laat die jongens toch lekker onbeperkt en continu wisselen ::zwaai::


Had ik al gezegd dat hockey op vele fronten, waaronder de wisselregels, superieur is aan voetbal? ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #691 Gepost op: 3-08-2014, 17:13:26 »
Wat ik net weer lees op de site van de NOS. Er is een voorstel bij de FIFA ingediend om een 4de wissel in te voeren indien er verlenging is. Ik vraag mij af of dat wel zo handig is / van enige nut is. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Van mij hoeft het in ieder geval niet
Ik zou het wel een goed idee vinden. De verlenging is als het ware een extra wedstrijd na een wedstrijd.

Daarnaast ben ik al eeuwen van mening dat er tussen de 80e minuut en einde reguliere speeltijd niet gewisseld mag worden, dit geldt dan ok voor de 115e minuut in de verlenging. Dit om die kansloze tijdrekwissels de nek om te draaien.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #692 Gepost op: 3-08-2014, 17:21:36 »
Ik zou het wel een goed idee vinden. De verlenging is als het ware een extra wedstrijd na een wedstrijd.

Daarnaast ben ik al eeuwen van mening dat er tussen de 80e minuut en einde reguliere speeltijd niet gewisseld mag worden, dit geldt dan ok voor de 115e minuut in de verlenging. Dit om die kansloze tijdrekwissels de nek om te draaien.

Met het laatste ben imhet eens, alleen dan vanaf de 85ste minuut ipv de 90ste. Dat tijdrekken is irritant en ook spelbederf vind ik ( M.u.v. wanneer Feyenoord/ het Nederlandse Elftal voor staat gewoon laten gebeuren ;D)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #693 Gepost op: 3-08-2014, 17:27:48 »
Het verbieden van wisselen in de laatste minuten zie ik niet echt zitten. (wat bijv. te doen bij een blessure?) Veel meer moeten de scheidsrechters de wisselspelers die daadwerkelijk treuzelen sneller op een kaart trakteren, en de tijd ook daadwerkelijk bijtellen.

Daarnaast: ook bij wissels op andere tijdstippen wordt regelmatig tijdgerekt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #694 Gepost op: 3-08-2014, 20:11:33 »
Gewoon oneindig doorwisselen
2x 30 min zuivere speeltijd. Dan heb je geen tijdrekken meer
Gele kaart is tijdstraf van 5 min ofzo... Eventueel moet dan een derde kleur ingevoerd worden.
En videoreferee

Lijkt idd wel hockey
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #695 Gepost op: 4-08-2014, 13:54:17 »
2x 30 min zuivere speeltijd. Dan heb je geen tijdrekken meer
Oei, dan gaan wedstrijden wel heel erg lang duren... Als je dan een wedstrijd met verlengingen hebt kan je wel een uurtje of 4 gaan zitten...

En tijdrekken zal je altijd houden. Een keeper die een paar seconden wacht met uitschieten, een paar seconden wachten met een vrije trap of ingooi... En dat gebeurt ook bij hockey...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #696 Gepost op: 13-09-2014, 22:03:25 »
De Nederlandse voetbalvrouwen hebben het WK-kwalificatieduel met Portugal moeizaam gewonnen. De ploeg van bondscoach Roger Reijners zegevierde in de De Koel in Venlo met 3-2 dankzij drie treffers van Vivianne Miedema.

Oranje is daardoor zeker van de tweede plaats, maar weet woensdag na het duel bij groepswinnaar Noorwegen pas of het als één van de beste vier nummers twee naar de play-offs om een WK-ticket mag

::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #697 Gepost op: 14-09-2014, 13:20:50 »
Die Miedema is volgens mij echt een wereldtalent! Daar gaat Bayern München nog veel plezier aan beleven.
Wat de playoffs aangaat: ze staan er redelijk goed voor, maar ze zijn nog verre van zeker. Een puntje in Noorwegen zou mooi zijn, want ze zijn in een gevehct met nog heel wat ploegen voor de playoffs.
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #698 Gepost op: 17-09-2014, 22:21:10 »
Die Miedema is volgens mij echt een wereldtalent! Daar gaat Bayern München nog veel plezier aan beleven.
Wat de playoffs aangaat: ze staan er redelijk goed voor, maar ze zijn nog verre van zeker. Een puntje in Noorwegen zou mooi zijn, want ze zijn in een gevehct met nog heel wat ploegen voor de playoffs.
Een puntje? Gewoon 0-2 winst  ::bravo:: ::ok:: En ja die Miedema is goeeeed

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #699 Gepost op: 18-09-2014, 12:23:33 »
Echt knap! Het zal wel hebben meegespeeld dat Noorwegen zich al voor de WK had geplaatst, maar dan nog... Voor de allereerste keer ooit in Noorwegen winnen: zeer knap. Nog viermaal winnen, en Nederland mag naar het WK in Canada.

Italië, Schotland en Oekraïne zijn de mogelijke tegenstanders.
« Laatst bewerkt op: 18-09-2014, 12:28:46 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!