Auteur Topic: Bar 'Het Chaotische Veld'  (gelezen 147682 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De quote van het jaar
Re: Bar 'Het Chaotische Veld'
« Reactie #780 Gepost op: 4.01.2018, 17:51:42 »
Wil je dat de verhalen ondersteund worden door foto- en of videomateriaal, zoals je dat in bovenstaand verhaal hebt gedaan? Of is dat niet noodzakelijk?

Ik denk daarbij aan copyrights, enzo. Verder: leuk initiatief, als het aan mij ligt.....

Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline KingLennart

• Forumlid
  • The King of Spades
« Reactie #781 Gepost op: 5.01.2018, 10:37:00 »
Inderdaad een leuk initiatief! ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Heb ook al een idee over een vergeten held... mijn favoriete voetballer aller tijden, die alleen de pech had dat hij in "een verkeerd land" geboren is.
Ter vergelijking: Lionel Messi die in het eerste van (pak hem beet) Telstar speelt...

Ik hoor graag over een eventueel vervolg. Leuk stukje over Forlan!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • De quote van het jaar
« Reactie #782 Gepost op: 8.07.2018, 09:33:46 »
Ik was voor mezelf wat informele feitjes op een rij aan het zetten. Corrigeer me maar als het niet klopt:

Het (inmiddels bijna afgelopen) WK heeft in de reguliere speeltijd tot nu toe slechts 1 keer een nul-nul opgeleverd. En voor zover ik kan nagaan, is dat na 60 wedstrijden nog niet eerder gebeurd. Na 60 wedstrijden heeft het toernooi (ook in reguliere speeltijd) 153 doelpunten opgeleverd. Bij mijn weten ook nog niet eerder gebeurd, dat er zoveel doelpunten (in relatie tot het aantal wedstrijden) zijn gevallen.

Ook is er niets naar buiten gekomen over welke supportersrellen dan ook. Ja, in Rusland beland je ongeveer in SiberiŽ, als je je misdraagt. Kan ook zijn dat ze zorgvuldig alles buiten beeld hebbben gehouden. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er in de andere landen niets is gebeurd. Echter: ook daarover was niets te vinden in de media. Zijn de fans dan toch volwassen geworden?
« Laatst bewerkt op: 8.07.2018, 09:35:50 door Bodejos »

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #783 Gepost op: 10.07.2018, 20:59:47 »
Was er niet iets met Engelse fans in/op/rond een bekende Zweedse meubelzaak?  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • De quote van het jaar
« Reactie #784 Gepost op: 24.07.2018, 21:14:02 »
Late reactie van mijzelf: dat was in de meubeldinges in Londen.

Was het in Rusland geweest, dan hadden ze vermoedelijk hun eigen gevangenismeubeltjes in elkaar mogen zetten, ergens ver weg in SiberiŽ.

Zonder bouwhandleiding. Zal ze leren...Ö..