Auteur Topic: Europese competities (Europa League en Champions League)  (gelezen 551954 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #240 Gepost op: 8-12-2011, 00:26:47 »
Lees net ook dat ze al een bankafschrift op het spoor zijn en dat de UEFA vermoedelijk een onderzoek gaat instellen...
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #241 Gepost op: 8-12-2011, 00:39:56 »
nou als het werkelijk zo blijkt te zijn heeft ajax weer mooi CL en mogen Lyon en Zagreb heerlijk weer een aantal jaar niet meer europa in en worden heerlijk een paar divisies lager geplaatst

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #242 Gepost op: 8-12-2011, 09:00:44 »
Dat laatste denk ik niet, dat gebeurde in Italië wel, maar die hadden zoveel wedstrijden ook in de eigen competitie gekocht die clubs. Maar dat is een zaak van die competities zelf. 't Zou me niks verbazen als er dan weer een flinke klassejustitie UEFA straf uit komt rollen en dat Lyon voor drie jaar wordt geschorst en Zagreb voor 10 jaar ofzo.

Immers Juventus heeft geloof ik 3 jaar geen Europees voetbal gespeeld, nadat ze echt alles en iedereen hadden omgekocht voor jarenlang. Terwijl ergens in Albanië een ploegje voor 10 jaar geschorst is, omdat ze een keer een wedstrijd verkocht hadden. Lang leve de UEFA.  ::ok::

't Zou me trouwens verbazen als er iets uitkomt. De UEFA is zelf zo corrupt als ik weet niet wat.

Lees net op de site van de UEFA een berichtje. En nergens iets over twee onterecht afgekeurde doelpunten. Die hele UEFA gaat sowieso zijn eigen fouten niet toegeven natuurlijk.  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 8-12-2011, 09:02:45 door Mloesje »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #243 Gepost op: 8-12-2011, 10:01:57 »
Tja wat betreft die doelpunten, dat zijn menselijke fouten ( daarom moeten er ook tv-beelden komen) en ik geloof niet dat die grensrechter omgekocht is...
You'll never walk alone

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #244 Gepost op: 8-12-2011, 10:33:07 »
Oh dat zal ook wel niet. Hoewel 't wel een Portugees was  :P Maar het is treurig dat op de UEFA website bij de samenvatting wel staat dat er twee keer een doelpunt werd afgekeurd, maar niet dat dat onterecht was. Dat geeft dan een beetje een raar beeld.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #245 Gepost op: 8-12-2011, 10:36:39 »
Oh dat zal ook wel niet. Hoewel 't wel een Portugees was  :P Maar het is treurig dat op de UEFA website bij de samenvatting wel staat dat er twee keer een doelpunt werd afgekeurd, maar niet dat dat onterecht was. Dat geeft dan een beetje een raar beeld.

ooohw dat had ik nog niet gezien ! Dat is inderdaad weer typisch iets voor de UEFA ! En die Portugezen pakken we op het EK wel ;) ( We moeten toch een keertje van ze kunnen winnen ::) )
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #246 Gepost op: 8-12-2011, 11:30:26 »
De bewuste goal + vermeende knipoog en duim omhoog:



Ja, dat in combinatie met fotos van die verdediger die hier een gokkantoortje uitloopt: http://forum.hr/showpost.php?p=37089070&postcount=243

Lijkt toch minimaal een onderzoek waardig
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #247 Gepost op: 8-12-2011, 14:16:16 »
En dat onderzoek komt er ! Maarja de bewijzen zullen wel weer niet gevonden kunnen worden

http://nos.nl/artikel/320413-onderzoek-naar-duel-zagreblyon.html
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #248 Gepost op: 8-12-2011, 15:02:22 »
Zoiets is echt balen, natuurlijk nu ook omdat er een Nederlandse ploeg bij betrokken was... Het eerste toen ik gisteren thuis kwam dacht was: omkoping..., zeker ook omdat er een Kroatische ploeg bij betrokken was, maar bovenal omdat er tot de rust nog niks aan de hand was. Overigens heb ik ook al ergens gelezen dat er mogelijk ook een onderzoek komt (die logisch samenhangt) naar illegale gokpraktijken rond deze wedstrijd.

Overigens: ook apart dat Ajax-Real Madrid door een Portugees werd geleid... Door iemand uit het buurland. (en dan vooral omdat die wedstrijd er gewoon nog om ging...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #249 Gepost op: 8-12-2011, 16:26:44 »
Blijkt dat een onderzoek mbt opvallend gokgedrag niets heeft opgeleverd.

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/12/08/geen-uefa-onderzoek-naar-dinamo-zagreb-lyon/
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #250 Gepost op: 8-12-2011, 18:39:15 »
Lukie... OT:OL  >:D >:D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #251 Gepost op: 17-12-2011, 08:35:44 »
Van wie zou Jan Mulder supporter zijn?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #252 Gepost op: 24-12-2011, 00:11:02 »
In het kader van de kerstgedachte:

vr 23 dec 2011, 19:39
Eerlijke Farina in Italiaanse selectie
ROME -  Verdediger Simone Farina krijgt volgend jaar een uitnodiging voor het Italiaanse elftal. De 29-jarige speler van het in de Serie B uitkomende Gubbio wordt daarmee door bondscoach Cesare Prandelli beloond voor zijn eerlijkheid.

Speler van Gubbio uit de serie B Simone Farina krijgt volgend jaar een uitnodiging voor het Italiaanse elftal als beloning. Speler van Gubbio uit de serie B Simone Farina krijgt volgend jaar een uitnodiging voor het Italiaanse elftal als beloning.

Farina had een aanbod gekregen om voor 200.000 euro het bekerduel tussen Cesena en Gubbio op 30 november te beïnvloeden, maar ging daar niet op in. Hij stapte met de omkoopzaak naar de politie.

"Wat hij heeft gedaan, is geweldig. Hij heeft uitzonderlijke moed getoond”, meende bondscoach Prandelli, die aangaf dat hij Farina als beloning in 2012 zal oproepen voor de nationale ploeg.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #253 Gepost op: 23-02-2012, 17:45:52 »
Als Anderlecht,met Suarez(nee,niet die Suarez ;D ) hun normaal spel spelen en weer niet als een stelletje amateurs achter de feiten aanhollen zoals in Alkmaar,dan mag die 1-0 achterstand (normaal) geen probleem zijn.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #254 Gepost op: 23-02-2012, 23:03:31 »
;D wat ging er mis ?

Netjes  3 clubs door ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #255 Gepost op: 24-02-2012, 00:38:28 »
Erg knap ja

Had toch nog even de hoop dat Ajax doorging ook... Want er zijn wel gekkere dingen gebeurt vanavond
You'll never walk alone

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #256 Gepost op: 24-02-2012, 06:32:11 »
;D wat ging er mis ?


Martens,stomme Belg  >:( >:(

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #257 Gepost op: 24-02-2012, 12:05:54 »
begin tweede helft speelde Ajax iets van 10-15 minuten [tot de wissels] vrij sterk. verfrissend.
Jammer dat het daarna verzandde in achterin rondtikken en slechte passes [soms een combinatie van de twee].

Zou toch leuk zijn geweest als ze door zouden zijn gegaan.
Zou tevens leuk zijn geweest als Plzeň zou zijn door gegaan ipv Schalke in de verlenging - stuk makkelijkere tegenstanders  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #258 Gepost op: 25-02-2012, 13:55:56 »
Maar hoe dan ook, de Nederlandse clubs doen het behoorlijk goed dit jaar in Europa.
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #259 Gepost op: 26-02-2012, 00:02:25 »
Maar hoe dan ook, de Nederlandse clubs doen het behoorlijk goed dit jaar in Europa.
we staan voor alleen dit jaar 3de ;)

dat is best wel extreem goed
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!