Auteur Topic: Europese competities (Europa League en Champions League)  (gelezen 551283 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #420 Gepost op: 30-07-2013, 21:36:14 »
Okee het is rust, de eerste 45 min lijken t tegenovergestelde van vorig seizoen: prima verdedigend ook voetballend achterin prima alleen voorin waar er vorig seizoen 100+ inlagen wil het nu nog niet lukken :(

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #421 Gepost op: 30-07-2013, 21:39:24 »
Het maakt me nog allemaal niet zoveel uit.
Ik geniet eindelijk weer van psv  ::bravo::

Maar ze hadden wel voor moeten staan ;D
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #422 Gepost op: 30-07-2013, 21:40:50 »
Wel erg leuk om naar te kijken zover, nu nog scoren.

@schulz Ik vind het uitshirt van ajax juist erg mooi  :-X
Het hangt bij mij in de kast  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #423 Gepost op: 30-07-2013, 22:43:08 »
 ::bravo:: wat waren ze goed! Enige kritiekpuntje is de stand/aantal goals dat gemaakt had moeten worden maar wow ik ben onder de indruk :D

Man of the match: Bakkalli

Jozefzoon kan dus weldegelijk mee op dit niveau  ::jaja::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #424 Gepost op: 30-07-2013, 22:49:38 »
Ik had dit eerlijk gezegd nooit verwacht ;D
You'll never walk alone

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #425 Gepost op: 30-07-2013, 22:53:37 »
Leuk team, zeg! Ben benieuwd of PSV zich verdedigend ook staande kan houden tegen betere ploegen, want dat Zulte daar kan zelfs Go Ahead op een goede dag nog van winnen. ::jaja::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #426 Gepost op: 30-07-2013, 22:54:07 »
Knap gedaan hoor. Een leuk jong team, net als wat Feyenoord heeft. Nu kijken of ze het vol kunnen houden.  ::ok::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #427 Gepost op: 30-07-2013, 22:54:38 »
Ik ben zelf feyenoorder in hart en nieren maar ik ben blij dat psv gewonnen heeft. want dat betekent weer eventuele extra punten voor nederlandse clubs bij europa leauge/ champions league
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #428 Gepost op: 30-07-2013, 22:56:32 »
Ik ben zelf feyenoorder in hart en nieren maar ik ben blij dat psv gewonnen heeft. want dat betekent weer eventuele extra punten voor nederlandse clubs bij europa leauge/ champions league
::ok:: kijk dat soort reacties zie ik graag :) (net als dat wij vorig jaar voor Feyenoord waren tegen Kiev)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #429 Gepost op: 30-07-2013, 23:03:11 »
::ok:: kijk dat soort reacties zie ik graag :) (net als dat wij vorig jaar voor Feyenoord waren tegen Kiev)

Het is gewoon simpel. in de eredivisie/jupiler league/knvb beker ben je gewoon voor je eigenlijk cluppie en bij de internationale toernooien moet je gewoon ook voor de andere zijn. want wanneer ze winnen en hoog eindigen is het gelijk ook goed voor andere clubs en uiteindelijk ook voor je eigen cluppie
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #430 Gepost op: 30-07-2013, 23:09:30 »
Het is gewoon simpel. in de eredivisie/jupiler league/knvb beker ben je gewoon voor je eigenlijk cluppie en bij de internationale toernooien moet je gewoon ook voor de andere zijn. want wanneer ze winnen en hoog eindigen is het gelijk ook goed voor andere clubs en uiteindelijk ook voor je eigen cluppie
::jaja:: klopt helemaal, helaas zijn er (overigens niet hier op het forum hoor) genoeg mensen die het dan geweldig vinden als hun rivaliserende club op Europees niveau een flater slaat (zonder te beseffen dat dat gevolgen heeft voor het NL voetbal). Vandaar (en helemaal jij als nieuweling), ik benadruk dat ik het gewoon een goede reactie vind. :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #431 Gepost op: 30-07-2013, 23:12:53 »
Het is gewoon simpel. in de eredivisie/jupiler league/knvb beker ben je gewoon voor je eigenlijk cluppie en bij de internationale toernooien moet je gewoon ook voor de andere zijn. want wanneer ze winnen en hoog eindigen is het gelijk ook goed voor andere clubs en uiteindelijk ook voor je eigen cluppie

Precies vind ik ook

Ik heb ook echt sympathie voor de manier waarop Ajax deze 'nieuwe weg' in het Nederlands voetbal is ingeslagen. Niet dat ik daarmee voor Ajax ben in Nederland, maar ik durf gewoon toe te geven dat het beleid daar 100x beter was dan de afgelopen jaren in Eindhoven.

En echt heel goed voor het Nederlands voetbal dit ja. Denk niet dat PSV champions leaugue haalt hoor, want tegenstander in volgende ronde zal heel zwaar zijn. Maar zowel Ajax als PSV en ook Feyenoord, kunnen met deze jeugd de komende jaren ech hoge ogen gooien in binnen en buitenland :)
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #432 Gepost op: 30-07-2013, 23:15:41 »
We zullen hopen dat psv, ajax en feyenoord ver zullen komen in de europa / champions league. en hopelijk een keer weer een finale plaats maar helaas is dat zeer waarschijnlijk
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #433 Gepost op: 30-07-2013, 23:16:23 »
Precies vind ik ook

Ik heb ook echt sympathie voor de manier waarop Ajax deze 'nieuwe weg' in het Nederlands voetbal is ingeslagen. Niet dat ik daarmee voor Ajax ben in Nederland, maar ik durf gewoon toe te geven dat het beleid daar 100x beter was dan de afgelopen jaren in Eindhoven.

En echt heel goed voor het Nederlands voetbal dit ja. Denk niet dat PSV champions leaugue haalt hoor, want tegenstander in volgende ronde zal heel zwaar zijn. Maar zowel Ajax als PSV en ook Feyenoord, kunnen met deze jeugd de komende jaren ech hoge ogen gooien in binnen en buitenland :)
En op den duur ook goed voor Oranje natuurlijk. Als je ziet wat er bij PSV liep vandaag zijn er een aantal van wie ik denk dat die zeker Oranje kunnen gaan halen. Bij Feyenoord is dit al gebeurd, en bij Ajax moet dat nog gaan gebeuren (Want Vermeer, De Jong, Van Rhijn en Blind waren er ook al voor de nieuwe lijn werd ingezet).

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #434 Gepost op: 30-07-2013, 23:17:34 »
Nee zolang ploegen als real en barca met megaschulden niet aangepakt worden, zullen er in Nederland nooit de middelen voor zijn om echt een europese topclub voor de lange termijn te worden ben ik bang. Maar als alles meezit in een jaar, kunnen ze hopelijk een keer ver komen , vooral in de Europa league ;)

Maar aan de andere kant. Als Apoel Nicosia kwartfinale CL kan halen  ::)
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #435 Gepost op: 30-07-2013, 23:18:46 »
Nee zolang ploegen als real en barca met megaschulden niet aangepakt worden, zullen er in Nederland nooit de middelen voor zijn om echt een europese topclub voor de lange termijn te worden ben ik bang. Maar als alles meezit in een jaar, kunnen ze hopelijk een keer ver komen , vooral in de Europa league ;)

Maar aan de andere kant. Als Apoel Nicosia kwartfinale CL kan halen  ::)
En als Basel de halve van de EL haalt (de EL zien we momenteel als ons niveau..)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #436 Gepost op: 30-07-2013, 23:21:43 »
Ooit op een dag zal een nederlandse club weer een Internationale Prijs winnen. En hopelijk zo snel mogelijk
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #437 Gepost op: 30-07-2013, 23:33:56 »
Ik ben zelf feyenoorder in hart en nieren maar ik ben blij dat psv gewonnen heeft. want dat betekent weer eventuele extra punten voor nederlandse clubs bij europa leauge/ champions league

Vind ik ook een mooie reactie  ::ok::
Voor mij is dat precies hetzelfde, en ik vind het dan ook raar als andere PSV'ers blij zijn als Ajax verliest in de Champions League ofzo  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #438 Gepost op: 31-07-2013, 08:06:46 »
Zo hoort het toch ook? Indien Ajax en PSV heel ver zouden komen in Europa is dat alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Tuurlijk, ik zie liever Feyenoord, maar in Europa moet je gewoon voor Nederland zijn.

Het is dan ook balen dat Utrecht van een Luxemburgse club heeft verloren. (al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik wel eventjes hard erom moest lachen...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Europese competities (Europa League en Champions League)
« Reactie #439 Gepost op: 31-07-2013, 09:14:48 »
Zo hoort het toch ook? Indien Ajax en PSV heel ver zouden komen in Europa is dat alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Tuurlijk, ik zie liever Feyenoord, maar in Europa moet je gewoon voor Nederland zijn.

Het is dan ook balen dat Utrecht van een Luxemburgse club heeft verloren. (al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik wel eventjes hard erom moest lachen...)

Toen ik het las op mijn vakantieadres moets ik het ook even 3x lezen voordat ik het doorhad. eigenlijk moeten ze zich een beetje schamen
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela