Auteur Topic: De Sleutels van Fort Boyard  (gelezen 40098 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #60 Gepost op: 10-07-2011, 20:45:03 »
Toen ik vroeger klein was, was ik altijd doodsbang dat de deelnemers zouden worden opgegeten door de tijgers die aan einde kwamen. ;D Ik kan me nog wel herinneren dat ooit iemand een donkere kamer inmoest met allemaal spinnen ... daar komt mijn fobie dus vandaan. :-X

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #61 Gepost op: 11-07-2011, 09:56:24 »
Toen ik vroeger klein was, was ik altijd doodsbang dat de deelnemers zouden worden opgegeten door de tijgers die aan einde kwamen. ;D Ik kan me nog wel herinneren dat ooit iemand een donkere kamer inmoest met allemaal spinnen ... daar komt mijn fobie dus vandaan. :-X

Leuk weetje:

Citaat
Bij de Nederlandse editie is er nooit iemand vast komen te zitten in de tijgerkooi, echter bij de Franse editie is dit wel een keer gebeurd, ook is er bij de Russische versie in 2008 een kandidaat vast komen te zitten in de tijgerkooi. De tijgers worden in dit geval niet losgelaten en de kandidaat kan ontsnappen via een beveiligingsluik, hier staat wel tegenover dat het gewonnen geld in zijn geheel verloren gaat.

bron: wikipedia.org
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #62 Gepost op: 11-07-2011, 15:08:50 »
Toen ik vroeger klein was, was ik altijd doodsbang dat de deelnemers zouden worden opgegeten door de tijgers die aan einde kwamen. ;D Ik kan me nog wel herinneren dat ooit iemand een donkere kamer inmoest met allemaal spinnen ... daar komt mijn fobie dus vandaan. :-X

Ik was ook altijd zo bang voor die tijgers ja xD
You'll never walk alone

Offline Macvz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Fort Boyard
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #63 Gepost op: 18-07-2011, 19:00:54 »
Leuk om ff te zien!



Vanavond eerst nog maar op TV5 kijken...
« Laatst bewerkt op: 18-07-2011, 19:10:37 door Macvz »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #64 Gepost op: 22-07-2011, 08:56:39 »
De AVRO heeft voor de terugkeer van Fort Boyard een blik bekende Nederlanders opengetrokken. Verdeeld over zes teams, met onder meer een musical-, rappers-, film- en modeteam, gaan 24 deelnemers met elkaar de strijd aan, schrijft het AD vrijdag.

Onder anderen Kim-Lian van der Meij, Lange Frans, Jack Wouterse, Judith Osborn, Ferri Somogyi en Hind Laroussi doen mee aan het avonturenprogramma. De sterren opereren in teams van vier en kwamen volgens de krant 'oog in oog met hun grootste angsten te staan.'

Het concept van Fort Boyard blijft vrijwel ongewijzigd. De deelnemers moeten zoveel mogelijk steutels zien te verzamelen door middel van loodzware opdrachten. Ook de finale in de tijgerkooi keert terug net als de originele titelmuziek en de aanwezigheid van lilliputters.

Fort Boyard is vanaf september op de buis. Art Rooijakkers en Gerard Ekdom praten de show aan elkaar. Het spelprogramma werd eerder begin jaren negentig uitgezonden. Toen waren onder anderen Bas Westerweel en Ria Visser de presentatoren.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #65 Gepost op: 22-07-2011, 09:38:02 »
Zal het programma ook op donderdag worden uitgezonden? Dan zullen ze grote concurrentie hebben/grote concurrenten zijn van Expeditie Robinson...
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #66 Gepost op: 22-07-2011, 17:19:00 »
IK heb hier best wel zin in!! Ik zag net een filmpje en t zag er echt leuk uit :D (Ik voel een nieuwe verslaving opkomen haha)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #67 Gepost op: 22-07-2011, 23:14:05 »
Het board voor Fort Boyard is in de maak en zal zo spoedig mogelijk zichtbaar worden gemaakt. Dan kan er weer volop gediscussieerd worden over dit programma!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #68 Gepost op: 23-07-2011, 00:22:31 »
Leuk, ik kan niet wachten tot het begint. Voorlopig nog maar even de Franse versie kijken op TV5

Offline Macvz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Fort Boyard
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #69 Gepost op: 23-07-2011, 12:24:01 »
Leuk, ik kan niet wachten tot het begint. Voorlopig nog maar even de Franse versie kijken op TV5

Inderdaad! Iedere maandag om 21:00 op TV5monde...

Al moet ik eerlijk zijn dat ik dit Franse seizoen niet erg sterk vind met de teams, veel te veel gepraat tussendoor en wat leuke onderdelen zijn verdwenen.
Zoals gevangen deelnemers die nu geen ondergrondse ontsnapping moeten doen om vrij te komen.

Ik heb trouwens een Hyve opgericht voor alle liefhebbers http://fortboyardtv.hyves.nl/
« Laatst bewerkt op: 23-07-2011, 12:55:10 door Macvz »

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #70 Gepost op: 23-07-2011, 16:18:10 »
Het board van Fort Boyard is online, dus jullie kunnen daar naar hartelust verder praten!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #71 Gepost op: 23-07-2011, 16:22:31 »
en waar dan ?

ow

HIER
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #72 Gepost op: 25-07-2011, 08:48:27 »
zit er goed uit... ik zal zeker de eerste aflevering kijken en dan zien we wel weer verder...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Sleutels van Fort Boyard
« Reactie #73 Gepost op: 28-07-2011, 19:06:50 »
en waar dan ?

ow

HIER

daar dus verder ;)
Keep calm and eat chocolates!