Auteur Topic: RN Liefdes en Vriendschappen  (gelezen 72571 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
RN Liefdes en Vriendschappen
« Gepost op: 23-10-2007, 17:22:12 »
Lord Menno en Lieke zijn natuurlijk hèt RN-koppel, en Maud en Bakkertje zijn blijkbaar via RN ontzettend goed bevriend geraakt. Erg leuk dat dit door een website ontstaat.

Gewoon uit nieuwsgierigheid: welke grote liefdes en hechte vriendschappen zijn hier nog meer ontstaan?
Keep calm and eat chocolates!

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2007, 17:33:50 »
Ik ben toch wel nieuwsgieig hoe het nou precies tussen megan en guikie zit  ::nieuwsgierig::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2007, 18:06:32 »
Ik ben toch wel nieuwsgieig hoe het nou precies tussen megan en guikie zit  ::nieuwsgierig::

Ja :P

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2007, 21:46:50 »
 ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

 ;D ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #4 Gepost op: 23-10-2007, 22:05:56 »
mijn liefde komt hier niet vandaan, maar dit is wel de plek waar ik ooit mijn vriendin nevermind voor het eerst tegen kwam...

en link dat we op elkaar waren  ;D ik mocht daar dus echt NIET. verwend mokkel. (inmiddels is dat bijgetrokken hoor :P)

en ik zie daedalus nog wel eens, en dat is altijd wel gezellig.


Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #5 Gepost op: 24-10-2007, 11:31:20 »
bertha531 en cora bora gaan trouwen en krijgen een kalfje!


Vond het toch nodig om het ff te laten weten nu ik hier toch was omdat ik iets zocht.

::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #6 Gepost op: 24-10-2007, 11:42:57 »
mijn liefde komt hier niet vandaan, maar dit is wel de plek waar ik ooit mijn vriendin nevermind voor het eerst tegen kwam...

en link dat we op elkaar waren  ;D ik mocht daar dus echt NIET. verwend mokkel. (inmiddels is dat bijgetrokken hoor :P)

en ik zie daedalus nog wel eens, en dat is altijd wel gezellig.


Geweldig hoe je online een hekel aan iemand kunt krijgen, en dan blijken ze in het echt toch nog wel mee te vallen  ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #7 Gepost op: 24-10-2007, 11:47:37 »
Vanaf het moment dat Maud en ik ons eerste PM contact hadden bleken we zoveel gemeen te hebben dat we wel vriendinnen moesten worden.
Maud is net een warm nest waarin je je kunt nestelen wanneer je het moeilijk hebt. De schaterlach die ze bezit heeft me al menig keren doen glimmen van plezier en daarbij scheelt het enorm dat onze kinderen en mannen het ook met elkaar kunnen vinden.
Hoe jammer het ook is dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen, ik heb in Maud de vriendin gevonden die ik jarenlang gemist heb ::bravo::  ::bravo:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #8 Gepost op: 24-10-2007, 11:57:00 »
bertha531 en cora bora gaan trouwen en krijgen een kalfje!


Vond het toch nodig om het ff te laten weten nu ik hier toch was omdat ik iets zocht.

::zwaai::
Geweldig!  ::bravo::

Dat zijn de succesverhalen die ik zoek! Lang niets meer gehoord van beide trouwens, leuk dat je dit nog even meldt  ::ok::


Maarreh, een kalfje  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #9 Gepost op: 24-10-2007, 12:05:31 »
Geweldig!  ::bravo::

Dat zijn de succesverhalen die ik zoek! Lang niets meer gehoord van beide trouwens, leuk dat je dit nog even meldt  ::ok::


Maarreh, een kalfje  ???


baby-koe ::)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2007, 14:58:07 »
bertha531 en cora bora gaan trouwen en krijgen een kalfje!


Vond het toch nodig om het ff te laten weten nu ik hier toch was omdat ik iets zocht.

::zwaai::

Leuk!! :D ::feest::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2007, 18:25:43 »
Ik heb via deze site ook een aantal leuke mensen leren kennen :D zoals Miriam 8) Sander ::) en Nicky :) ::jaja:: en heb ze ook allemaal al eens of vaker gezien IRL 8)
« Laatst bewerkt op: 24-10-2007, 18:33:17 door MiSs Stefanie »

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #12 Gepost op: 25-10-2007, 08:48:34 »
Vanaf het moment dat Maud en ik ons eerste PM contact hadden bleken we zoveel gemeen te hebben dat we wel vriendinnen moesten worden.
Maud is net een warm nest waarin je je kunt nestelen wanneer je het moeilijk hebt. De schaterlach die ze bezit heeft me al menig keren doen glimmen van plezier en daarbij scheelt het enorm dat onze kinderen en mannen het ook met elkaar kunnen vinden.
Hoe jammer het ook is dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen, ik heb in Maud de vriendin gevonden die ik jarenlang gemist heb ::bravo::  ::bravo:: ::bravo::

Tis om verlegen van te worden, wat een mooie,lieve woorden  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Moge duidelijk zijn dat dit geheel wederzijds is  ::bravo:: ::bravo::  ::bravo::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #13 Gepost op: 25-10-2007, 10:10:09 »
bertha531 en cora bora gaan trouwen en krijgen een kalfje!


Vond het toch nodig om het ff te laten weten nu ik hier toch was omdat ik iets zocht.

::zwaai::

Wat leuk! Bertje en Coor ik wens jullie zeer veel geluk en liefde ::bravo::

Zelf heb ik nog altijd contact met Fenna, Mapel en Compuart.
De rest is wat verwatert in de loop der tijd vrees ik
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #14 Gepost op: 30-10-2007, 21:11:40 »
Niet alleen Lieke maar ook Simone ken ik van dit forum en daar praat ik nou ook bijna elke dag mee.

koekoe ken ik ook al heel lang hij is namelijk mijn buurjongen, maar dat mag niemand weten :-X :-X
Menno is gek

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #15 Gepost op: 9-11-2007, 14:32:46 »
Ik ken nog wel enkele mensen uit de tijd dat ik hier voor het eerst kwam. Vanaf eind 2005 zijn daar nog een paar mensen bij gekomen, met wie ik een erg leuk contact heb.  Ik ben er nu eventjes minder, maar dat heeft te maken met een reunie, die nogal wat vrije tijd opslokt.

Een klassenreunie, waarbij ik vol in het terugvinden van een groep leerlingen uit 1974 gedoken ben.

Maar dat wil dus niet zeggen dat ik de site HIER in de steek laat, en de mensen met wie ik het in de loop der jaren prima kon vinden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #16 Gepost op: 9-11-2007, 20:52:22 »
Lord Menno en Lieke zijn natuurlijk hèt RN-koppel, Erg leuk dat dit door een website ontstaat.
Gewoon uit nieuwsgierigheid: welke grote liefdes en hechte vriendschappen zijn hier nog meer ontstaan?
Ontstaan,maar ook afgebroken  :( en dan strooi je nog wat zout in de wonde  :\'(
Ik had al 3 jaar een relatie met Lord menno,maar hier op RN heeft hij Lieke leren kennen,en ik werdt door menno gedumpt  :\'( :\'(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #17 Gepost op: 9-11-2007, 21:07:35 »
Tis om verlegen van te worden, wat een mooie,lieve woorden 

dat van die mooie lieve woorden, ben ik met je eens. Maar jij en verlegen? Nou, eh......... ::rofl:: ::rofl::

Trouwens, Maud ken ik dus ook nog van het prille begin van mijn aanwezigheid hier op het forum. En ik kan jullie vertellen dat ze gewoon een gezellige kwebbeltante is. Met een behoorlijke dosis humor.

Het woord HOUDOE is speciaal voor haar uitgevonden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #18 Gepost op: 9-11-2007, 21:13:01 »
Ontstaan,maar ook afgebroken  :( en dan strooi je nog wat zout in de wonde  :\'(
Ik had al 3 jaar een relatie met Lord menno,maar hier op RN heeft hij Lieke leren kennen,en ik werdt door menno gedumpt  :\'( :\'(
Oei, sorry Koekoe, zout in de wonde, oeps, dat spijt mij. Kan ik het nog goed maken?  ::hug:: ::hug:: ::hug::


Dat was natuurlijk voor mijn tijd, dat heb ik helemaal nooit geweten ::oink::
Zo hoor je nog eens wat hier!



Maar eh, Koekoe, betekent dit dat het tussen ons nooit wat kan worden?  :-\\ :-[Als je op zo iemand als Menno valt.....  :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RN Liefdes en Vriendschappen
« Reactie #19 Gepost op: 9-11-2007, 21:28:56 »
Oei, sorry Koekoe, zout in de wonde, oeps, dat spijt mij. Kan ik het nog goed maken?  ::hug:: ::hug:: ::hug::


Dat was natuurlijk voor mijn tijd, dat heb ik helemaal nooit geweten ::oink::
Zo hoor je nog eens wat hier!



Maar eh, Koekoe, betekent dit dat het tussen ons nooit wat kan worden?  :-\\ :-[Als je op zo iemand als Menno valt.....  :-\\
Jawel hoor  ::hug:: ik kijk er al naar uit om samen met jou achterop de motorfiets de wijde wereld te verkennen  ::hug:: ::hug:: Maar dan wel niet te vlug optrekken he,want anders vliegt koekoe na 50 meter al van de motor op het asfalt  :) :)