Auteur Topic: Turnen  (gelezen 41629 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Turnen
« Reactie #20 Gepost op: 19-10-2009, 12:24:11 »
Dit is zeker een hele grote verrassing. Misschien volgend jaar in Rotterdam nog een stapje hoger?

dat zou hardstikke mooi zijn...ik gun het hem van harte ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Turnen
« Reactie #21 Gepost op: 19-10-2009, 12:52:02 »
Op de brug was hij ook al zo'n verrassing, hij deed dat ook heel goed. En de Engelsen mogen Epke graag, er werd flink gefloten voor de waardering  ;D


Ik heb de rekoefening helaas niet gezien  :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Turnen
« Reactie #22 Gepost op: 20-10-2009, 16:00:37 »
Die oefening was zeer goed (okay, anders win je ook geen zilver...); ik zou het hem niet 1, 2, 3 nadoen...  ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Turnen
« Reactie #23 Gepost op: 16-10-2010, 21:46:03 »
*Schopje omhoog*


Wat vinden jullie van de ophef rondom Yuri?


Ik zeg: wanneer ie inderdaad uit de verboden suikerpot heeft gesnoept, mag ie van mij voor het leven worden geschorst. Dan heeft ie voor mij alle geloofwaardigheid verloren.

Maar ik zeg ook: hebben de twee zelfingenomen ''heren'' van de turnbond het bewijs dat Yuri inderdaad weer heeft gebruikt? NEE, NEE, en nog eens NEE.

Zolang dat bewijs niet is geleverd, dienen ze hem uit de wind te houden, maar ze hebben meteen een heel erg kwalijke houding ingenomen door hem aan het kruis te nagelen zonder dit bewijs. En dat is onverteerbaar.

Wanneer het zo is, dat cocaine-gebruik nog maandenlang aantoonbaar is, moet het een fluitje van een cent zijn om dit boven tafel te krijgen. Niet Yuri moet op die manier zijn onschuld bewijzen, die heren van de turnbond dienen het onderzoek te doen, om zijn SCHULD te bewijzen. Zo zit in Nederland het rechtssysteem in elkaar. Kennelijk denkt de turnbond daar ander over.


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Turnen
« Reactie #24 Gepost op: 17-10-2010, 15:36:39 »
Ik heb vandaag die documantaire over hem gezien die van de week werd uitgezonden. Daarin gaf hij zelf aan dat hij noagal bij de dag leeft en af en toe niet zo erg nadenkt over de gevolgen van zijn daden. Dat hij de vorige keer gepakt is was daar een gevolg van.

Maar de opstelling van de turnbond is zover we nu weten wel erg merkwaardig. Zonder dat er objectief bewijs is dat hij weer gebruikt heeft, zijn er allerlei drastische maatregelen getroffen. Dat is heel vreemd en schaadt Yuri, zijn sponsors lopen nu weg en ook zijn geloofwaardigheid wordt aangetast. Mocht Yuri inderdaad onschuldig zijn, lijkt het me dat de betrokken mensen van de bond hun langste tijd hebben gehad daar.

Ik hoop echt dat Yuri kan bewijzen dat de heren van de bond aan verstandsverbijstering leiden en dat hij terug kan keren. Mocht hij wel schuldig zijn dan is hij oerdom bezig geweest.
Geniet nooit met mate...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Turnen
« Reactie #25 Gepost op: 12-12-2010, 10:48:03 »
Ik snap niet dat iemand een valse bekentenis aflegt om onder een turntoernooi uit te komen. Dan ben je toch wel erg ver heen! Die jongen heeft echt hulp nodig, voordat ie weer terugkeert aan de ringen. ::ohno::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Turnen
« Reactie #26 Gepost op: 12-12-2010, 10:50:45 »
Ik vind hem niet meer geloofwaardig. Een heel goed turner, maar hij heeft het gewoon niet op een rijtje kunnen houden. Deze jongen zal er in mijn ogen het beste aan doen om uit de sport te stappen en aan zijn maatschappelijke carrière te gaan denken. Hij heeft begeleiding nodig, in de sport gaat het hem niet meer lukken ben ik bang.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Turnen
« Reactie #27 Gepost op: 12-12-2010, 11:42:33 »
Die jongen heeft echt hulp nodig
IDD  ::jaja:: ::jaja:: en reeds van jongs af aan  ::jaja:: En dan nog niet zozeer wat er nu is gebeurt.Stel de vraag op school aan jongetjes van 7-8-9 jaar;"Wat wil je later worden?" Bijna elk jongetje zal zeggen,brandweerman of politieagent of beroepssoldaat enzo.Als er dan eentje tussensteekt die zegt;Ik wil beroepsTURNER worden......  :o :o :o daar liep het dus al mis  ::jaja:: ;D ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Turnen
« Reactie #28 Gepost op: 12-12-2010, 11:51:39 »
Ik snap niet dat iemand een valse bekentenis aflegt om onder een turntoernooi uit te komen. Dan ben je toch wel erg ver heen! Die jongen heeft echt hulp nodig, voordat ie weer terugkeert aan de ringen. ::ohno::

Of dit verhaal is er achteraf van gemaakt in samenspraak met zijn advocaat. Ik vond Yuri bij Matthijs in DWDD af en toe een beetje ontwijkend antwoorden op vragen. Ik heb behoorlijke twijfel over het waarheidsgehalte van dit verhaal.
Geniet nooit met mate...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Turnen
« Reactie #29 Gepost op: 12-12-2010, 12:47:16 »
IDD  ::jaja:: ::jaja:: en reeds van jongs af aan  ::jaja:: En dan nog niet zozeer wat er nu is gebeurt.Stel de vraag op school aan jongetjes van 7-8-9 jaar;"Wat wil je later worden?" Bijna elk jongetje zal zeggen,brandweerman of politieagent of beroepssoldaat enzo.Als er dan eentje tussensteekt die zegt;Ik wil beroepsTURNER worden......  :o :o :o daar liep het dus al mis  ::jaja:: ;D ;D
dus Koekoe is brandweerman geworden :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Turnen
« Reactie #30 Gepost op: 12-12-2010, 13:14:55 »
Yuri heeft het inderdaad nu wel heel moeilijk voor zichzelf gemaakt... Ik vraag me ook ten zeerste af of hij ooit nog terug zal (kunnen) keren...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Turnen
« Reactie #31 Gepost op: 12-12-2010, 13:55:36 »
Yuri heeft het inderdaad nu wel heel moeilijk voor zichzelf gemaakt... Ik vraag me ook ten zeerste af of hij ooit nog terug zal (kunnen) keren...
denk het niet ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Turnen
« Reactie #32 Gepost op: 12-12-2010, 15:41:07 »
Of dit verhaal is er achteraf van gemaakt in samenspraak met zijn advocaat. Ik vond Yuri bij Matthijs in DWDD af en toe een beetje ontwijkend antwoorden op vragen. Ik heb behoorlijke twijfel over het waarheidsgehalte van dit verhaal.

Ik heb ook zo m'n twijfels, maar omdat er nooit een positieve test geweest is, en de turnbond verder geen harde bewijzen heeft dat het wél zo is (als dat zo was, hadden ze nu wel een persbericht gehad), moeten we maar aannemen dat het klopt. Blijft wel het feit dat de geloofwaardigheid van Yuri tot het nulpunt is gedaald en dat kan jaren duren voordat dat weer een beetje is gestegen, als 't überhaupt al lukt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Turnen
« Reactie #33 Gepost op: 12-12-2010, 15:44:33 »
ow ik vertrouw hem wat de cocaïne betreft wel. De test was negatief dus dat zit wel goed. Maar die jongen ::ohno:: zit niet goed in elkaar verder.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Turnen
« Reactie #34 Gepost op: 12-12-2010, 16:01:32 »
ow ik vertrouw hem wat de cocaïne betreft wel. De test was negatief dus dat zit wel goed. Maar die jongen ::ohno:: zit niet goed in elkaar verder.
misschien iets teveel faam gehad ?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Turnen
« Reactie #35 Gepost op: 12-12-2010, 17:32:41 »
Ik kijk ook altijd op als sporters die nooit zijn betrapt geschorst kunnen worden, maar dat terzijde. Maar hij heeft het voor zichzelf wel heel erg moeilijk gemaakt. Als hij geen zin in dat toernooi had gehad, had hij het veel beter gewoon kunnen zeggen, en het dan kunnen gooien op iets als te weinig motivatie! Dan zouden mensen dat echt wel veel beter begrijpen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Turnen
« Reactie #36 Gepost op: 12-12-2010, 17:43:36 »
wat bedoel je nu te zeggen ???


schorsing: Yuri is gezorgd geweest voor cocaine gebruik. Schorsing zit er nu al een tijd op.
Op dit moment niet geschorst. Niet door de gymbond of door wat dan ook.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Turnen
« Reactie #37 Gepost op: 12-12-2010, 18:06:33 »
wat bedoel je nu te zeggen ???
Dat hij het voor zichzelf een stuk makkelijker had kunnen maken door een ander verhaal op te hangen... Maar ja, dat stond er al...

Citaat
schorsing: Yuri is gezorgd geweest voor cocaine gebruik. Schorsing zit er nu al een tijd op.
Op dit moment niet geschorst. Niet door de gymbond of door wat dan ook.
Dat beweer ik ook helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik het raar vind dat sporters geschorst kunnen worden zonder ooit op doping te zijn betrapt, maar dat heb ik in het verleden al vaker gezegd!
« Laatst bewerkt op: 12-12-2010, 18:16:20 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Turnen
« Reactie #38 Gepost op: 12-12-2010, 21:28:24 »
het is gewoon een waardeloos geval
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Turnen
« Reactie #39 Gepost op: 12-12-2010, 22:52:29 »
Al was hij wel de absolute Lord of the rings...
Ich bin ein Bärliner!