Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 6720 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 5
« Gepost op: 8-04-2008, 15:47:27 »
Bij de individuele proef is het de beurt aan Herr Seele om het typisch Noorse skiparcours af te leggen, iets wat hij nog nooit eerder gedaan heeft. Terwijl hij de meest vreemde bochten en buitelingen maakt ligt de rest van de kandidaten in een deuk. Gelukkig slaagt Herr Seele erin om zonder kleerscheuren en gebroken botten het einde van het parcours te halen.

Overleeft hij echter ook de eliminatie...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2008, 14:51:16 »
ik verklap niets,maar toch een tip voor Megan; dat doe je sowieso  ;) maar let deze keer eens extra op Xander; hij lag idd in een deuk toen Herr Seele zijn competitie afwerkte,na de opmerking van Herr Seele "doe ik het goed?" dan kon Xander gewoon niet meer  ::rofl:: ::rofl:: ::ok::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2008, 15:53:16 »
Heb er veel zin in!  ;D

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2008, 21:40:04 »
Mooie uitzending, volgende week nog spannender. ::trots::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2008, 08:41:16 »
Ja, echt een te gekke uitzending.
En echt respect voor Dennis man!, dat hij 5 KM lang met zware bagage in z'n eentje naar de overkant kon brengen! Respect!  ::ok:: ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2008, 10:30:28 »
Ik vond het super sportief van de Belgen, dat de Nederlanders mochten delen in de luxeprijs  ::ok::  ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 11-04-2008, 10:38:40 »
Ik vond het super sportief van de Belgen, dat de Nederlanders mochten delen in de luxeprijs  ::ok::  ::bravo::
Citaat
ik zal iemand uit haar lijden verlossen  ::jaja::

De tuttebel zit er nog steeds in,Herr Seele gaat eruit. Jammer,want op een bepaald moment lag Xander krom van het lachen toen Herr Seele zijn competitie afwerkte.  ::rofl::
Andermaal wint Stefan. Owja; wij zijn lief voor onze noorderburen  ::jaja:: ::jaja::
  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 12-04-2008, 21:26:27 »
Mooie aflevering inderdaad!  ::ok:: Een mooie sfeer heeft dit programma toch wel.
Wel vond ik de team-opdracht niet helemaal fair. De Vlamingen waren met vier man immers duidelijk in het voordeel t.o.v. de Nederlanders in die kano-tocht. Niet dat het uiteindelijk veel uitmaakte, maar toch.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 13-04-2008, 08:53:50 »
ik ga het vandaag maar eens even bekijken via uitzending gemist ::regenboog::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 13-04-2008, 10:40:00 »
Goed zo  ::ok::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 13-04-2008, 11:12:08 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Geweldige aflevering weer. Ze stralen wel warmte uit met zn allen, ook dat ze met zn allen in die blokhut gingen slapen... echt tof ::ok:: En zelfs Kim heeft dr weer zin in ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 13-04-2008, 11:32:10 »
 ::jaja::
Helemaal mee eens!  ;D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 13-04-2008, 13:10:04 »
Jaa ik heb het net ook af zitten kijken, leuke aflevering!
Wel weer riskant ook, dat omhoog klimmen op die berg.. stijl!!

En volgende week helemaal heftig!
The sun came up and reality set in.

Offline Wieldop

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 23-04-2008, 22:51:15 »
Het zag er erg leuk uit, de kandidaten die over een parcours naar beneden moesten!  ::rofl::

Alleen vond ik de opdracht onduidelijk en oneerlijk. Het was een mooi uitzicht, dat geef ik toe, maar het was niet erg duidelijk in hoeverre het ene team voor lag op het andere team, je zag alleen af en to een lijntje. Verder vond ik het niet erg eerlijk dat het team van drie ook twee tweepersoonskano's moest gebruiken, het was eerlijker geweest als Dennis een eenpersoonskano had gehad. Dan hadden ze volgens mij gewonnen!

Ik vind het trouwens wel stoer van Xander dat hij naar het lichtje toe liep en was aangenaamd verrast toen de andere kandidaten daarin bleken te zitten. ::tandpastasmiley::