Auteur Topic: Scheidsrechters  (gelezen 23552 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Scheidsrechters
« Reactie #40 Gepost op: 14-06-2008, 11:21:25 »
waarom ? als dat de nieuwe regels zijn .... iemand zal dan de eerste moeten zijn die daad bij woord voegt ...
lastig blijft het wel. weet niet wat ik er van moet denken.
vond de penalty van roemenie overigens meer dan terecht

Ik had het ook niet over de penalty.  ::) Die was inderdaad terecht, zeg ik als Italië-supporter. ::) Maar scheidsrechters moeten eens ophouden met doelpunten ten onrechte afkeuren wegens buitenspel. Ik heb dán nog liever dat ze het omgekeerde doen (buitenspeldoelpunten níet afkeuren).

En als die penalty voor Oostenrijk terecht was, dan moeten er voortaan in iedere wedstrijd 5 penalties worden toegekend. :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Scheidsrechters
« Reactie #41 Gepost op: 15-06-2008, 14:18:37 »
Nederland kan De Bleeckere finale kosten

Nederland won vrijdagavond afgetekend met 4-1 van Frankrijk en bombardeert zichzelf op die manier tot de grootste favoriet om het EK te winnen. De suprematie van onze noorderburen zou wel eens noodlottig kunnen zijn voor Frank De Bleeckere. Poule C werd op voorhand aangekondigd als de groep des doods. In een reeks met wereldkampioen Italië, vicewereldkampioen Frankrijk, Nederland en Roemenië, dat in de voorronde 4 op 6 haalde tegen Oranje, zouden zeker twee sterke teams de kwartfinales niet halen.
 
Na zijn kwartfinale op het voorbije WK, een halve finale in de Champions League vorig jaar en een halve finale in de UEFA Cup dit jaar stond De Bleeckere met stip genoteerd om de finale van dit EK te fluiten. Ware het niet dat Nederland daar een stokje kan voor steken. Door het uitwisselingsproject dat de Belgische met de Nederlandse bond sloot, fluit De Bleeckere af en toe wedstrijden in de Nederlandse Eredivisie. Daardoor is het uitgesloten dat onze landgenoot een wedstrijd van Oranje toegewezen krijgt op het EK.

Jammer voor De Bleeckere, want ik vind het inderdaad ook een hele goeie scheidsrechter. Ik denk dat Fandel de finale dan maar moet fluiten (als ik er vanuit ga dat Duitsland gaat verliezen in de halve finale van Portugal).

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Scheidsrechters
« Reactie #42 Gepost op: 15-06-2008, 16:02:44 »
of Rosetti, blunderde gister wel een paar keer bij Griekenland - Rusland.
Maar verder is ie heel goed!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Scheidsrechters
« Reactie #43 Gepost op: 15-06-2008, 18:05:29 »
Ik heb Rosetti anderhalve maand terug Fiorentina-Sampdoria (2-2) zien fluiten. Toen gaf hij Fiorentina nog een penalty, die Mutu perfect binnenschoot (toen wél!).  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Scheidsrechters
« Reactie #44 Gepost op: 15-06-2008, 21:45:15 »
Toen zat Chelsea nog niet met schadeclaims achter zijn broek aan... en was zijn oma niet net overleden  :(

Anyhow, ik blijf die Zweed ook heel erg goed vinden. Hij floot Nederland - Italië en volgens mij fluit hij nu Tsjechië - Turkije. Die mag van mij ook de finale wel krijgen  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Scheidsrechters
« Reactie #45 Gepost op: 15-06-2008, 21:46:52 »
Toen zat Chelsea nog niet met schadeclaims achter zijn broek aan... en was zijn oma niet net overleden  :(

Anyhow, ik blijf die Zweed ook heel erg goed vinden. Hij floot Nederland - Italië en volgens mij fluit hij nu Tsjechië - Turkije. Die mag van mij ook de finale wel krijgen  ::jaja::

Zweden hebben echt talent daarvoor. Ik herinner me ene Frisk uit Zweden die ook heel goed was. Helaas besloot hij te kappen met het vak omdat hij met de dood bedreigd was. ::niet-ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Scheidsrechters
« Reactie #46 Gepost op: 15-06-2008, 22:57:31 »
Ja, dat was echt belachelijk  ::niet-ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Scheidsrechters
« Reactie #47 Gepost op: 16-06-2008, 14:36:40 »
Die Zweed was wel goed gister. Die Duitser ook trouwens. Vink doet het ook niet onaardig, alleen jammer dat hij Spanje geen penalty gaf, want dat was er wel een. Alleen hoop ik liever dat het Nederlands elftal ver komt, dat is dan jammer voor Vink ;D

De scheidsrechter van Zwitserland - Portugal mag direct naar huis. Krijgt er een geel voor een doodschop. Zo'n iemand moet voor 5 duels geschorst worden, en dat gaat nou niet meer. Schandalig. ::niet-ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Scheidsrechters
« Reactie #48 Gepost op: 16-06-2008, 21:37:41 »
Nu zijn er twee bondscoaches naar de tribune gestuurd.  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Scheidsrechters
« Reactie #49 Gepost op: 16-06-2008, 23:22:48 »
Nu zijn er twee bondscoaches naar de tribune gestuurd.  ::rofl::

Haha ik vond het echt hilarisch ::rofl:: Ik vraag me nou wel af waar ze nou over aan het kibbelen waren :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Scheidsrechters
« Reactie #50 Gepost op: 17-06-2008, 09:24:08 »
Ja, dat is nog steeds niet duidelijk!  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Scheidsrechters
« Reactie #51 Gepost op: 17-06-2008, 13:37:46 »
Nu zijn er twee bondscoaches naar de tribune gestuurd.  ::rofl::
Geweldig was dat ja  ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Scheidsrechters
« Reactie #52 Gepost op: 18-06-2008, 14:20:50 »
Vink niet meer in actie op dit EK
 
De aanstelling van Peter Fröjdfeldt en Roberto Rosetti voor de eerste twee kwartfinales heeft vervelende gevolgen voor Pieter Vink. De Nederlandse scheidsrechter komt niet in aanmerking om een van de andere kwartfinales te fluiten en kan zodoende zijn koffers pakken. De Nederlandse arbiter komt op dit EK niet meer in actie.

Fröjdfeldt kreeg vandaag het duel tussen Portugal en Duitsland toegewezen, terwijl Rosetti te horen kreeg dat hij Kroatie-Turkije mag leiden. Dit waren de enige twee kwartfinales waarvoor Vink in aanmerking kwam. Nederland speelt immers de derde kwartfinale en de mogelijk volgende tegenstander van Oranje komt in actie in de vierde wedstrijd. Vink kwam hierdoor niet in aanmerking voor Spanje-Italië.

Voor Vink blijft zijn aandeel zodoende beperkt tot twee wedstrijden. De Nederlandse scheidsrechter floot op de openingsdag Oostenrijk-Kroatië en had niet veel later de leiding over de wedstrijd Zweden-Spanje. Bij beide wedstrijden kon de scheidsrechter, al dan niet terecht, rekenen op veel kritiek van respectievelijk Oostenrijk en Zweden. In de derde speelronde kreeg Vink geen duel toegewezen.

Geen Pieter Vink dus meer op dit EK  ::ohno:: :D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Scheidsrechters
« Reactie #53 Gepost op: 18-06-2008, 18:04:00 »
Dat was wel te verwachten. Goed dat die Zweed wel nog een wedstrijd mag fluiten  ::ok::

Ik snap alleen niet waarom, ie vorige keer wel Zweden-Spanje mocht fluiten, terwijl hij daar ook de wedstrijd kon beïnvloeden voor Nederland. Hij kon toen ook denken: Nou ik wil liever niet dat Nederland Spanje tegenkomt, dus geef ze maar een penalty. Maar ja, dat deed ie dus juist niet  ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Scheidsrechters
« Reactie #54 Gepost op: 18-06-2008, 18:27:44 »
Geen Pieter Vink dus meer op dit EK  ::ohno:: :D
Nederland kan De Bleeckere finale kosten

Dan dus ook geen De Bleeckere meer?  ???

Moeten de scheidsrechters die de halve finales en de finale fluiten, ook in een kwartfinale al gefloten hebben?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Scheidsrechters
« Reactie #55 Gepost op: 18-06-2008, 18:36:08 »
Nee, Colina moet de finale fluiten, gewoon, nostalgisch goed! ::regenboog::
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Scheidsrechters
« Reactie #56 Gepost op: 18-06-2008, 20:08:19 »
Dan dus ook geen De Bleeckere meer?  ???


Da's een beetje voorbarig he KD  ::) ::) ::)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Scheidsrechters
« Reactie #57 Gepost op: 18-06-2008, 20:12:16 »
Neenee  ;D, ik bedoel:

- hij mag niet de wedstrijd van Nederland fluiten;
- maar hij mag dan wellicht ook niet de kwartfinale Spanje-Italië fluiten, want dat kan de tegenstander van Nederland worden;
- de scheidsrechters van de eerste twee kwartfinales zijn al bepaald;
- als de scheidsrechters van de halve finales en de finale gekozen worden uit de vier scheidsrechetrs die de kwartfinales fluiten, zou het toernooi er ook voor De Bleeckere op zitten.

Of niet? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Scheidsrechters
« Reactie #58 Gepost op: 18-06-2008, 20:19:43 »
Neenee  ;D, ik bedoel:

- hij mag niet de wedstrijd van Nederland fluiten;
- maar hij mag dan wellicht ook niet de kwartfinale Spanje-Italië fluiten, want dat kan de tegenstander van Nederland worden;
- de scheidsrechters van de eerste twee kwartfinales zijn al bepaald;
- als de scheidsrechters van de halve finales en de finale gekozen worden uit de vier scheidsrechetrs die de kwartfinales fluiten, zou het toernooi er ook voor De Bleeckere op zitten.

Of niet? ???
Oei,dat ik het ook niet meer weet  ::ohno:: Momentje,ik zoek het ff op.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Scheidsrechters
« Reactie #59 Gepost op: 18-06-2008, 20:23:42 »
Hebbes  ::jaja::

Frank De Bleeckere heeft zijn tweede opdracht op dit Europese kampioenschap gekregen. De Belgische scheidsrechter fluit woensdag Rusland-Zweden, een wedstrijd met hoge inzet in groep D.