Auteur Topic: Blond moment van de dag  (gelezen 305726 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Blond moment van de dag
« Gepost op: 13-05-2008, 13:34:33 »
Zaterdag: na stoer wegrijden bij het saunacomplex onderweg bedenken dat ik toch een cd wil opzetten. Bij het verkeerslicht dus op zoek gaan naar de juiste cd (Robbie Williams  ::love::), en die niet kunnen vinden voordat het licht groen wordt. Dan haastig willen wegrijden, om vervolgens de auto af te laten slaan  ::schaam:: snel starten en weer wegrijden, in de derde versnelling  ::schaam:: dit alles met een vriendin direct achter mij bij dit verkeerslicht natuurlijk  ::schaam::

Zondag: een uur voor vertrek eindelijk de update voor de GPS oploaden. Jammer genoeg duurt de update 2 uur  ::schaam::

Maandag: naar iemand een PM sturen met daarin: zoals iedere zondagavond gaan we vanavond ...

Dinsdag: een nieuwe, dus volle, fles roosvicee laten vallen, op de plavuizen  ::schaam::


Gelukkig ga ik zaterdag naar de kapper, mijn haar weer bijpassend laten kleuren  ;D
Wat was jullie blonde momentje van vandaag?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1 Gepost op: 13-05-2008, 13:49:33 »
Ik heb nooit blonde momentjes ::ohno:: ::pinokkio::

Vanochtend nog... ik bel Marcel op om te vragen of hij nog thuis kwam eten vandaag. Op het moment dat ik de foon hoor overgaan gaat mijn mobiel ook over. Dus ik druk de huistelefoon uit en wil mijn eigen gsm oppakken. Maar die houdt dus ook weer op met rinkelen. Ik druk nogmaals het nummer in wat ik wil bellen en ja hoor weer gaat mijn eigen foon over en weer houdt hij op wanneer ik de huistelefoon neerleg...wat denk je tot drie keer toe is het gegaan zoals bij de eerste keer voordat ik doorkreeg dat ik niet marcel belde maar mezelf ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 13-05-2008, 13:56:05 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #2 Gepost op: 13-05-2008, 13:52:40 »
Er heel lang over na moeten denken hoe oud je bent :P (maar dat was eigenlijk donderdag)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #3 Gepost op: 13-05-2008, 13:58:25 »
Ik was vandaag zo zeker dat het woensdag was dat ik erg mooi op tijd bij college was vanochtend.... zo'n 24 uur te vroeg...
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #4 Gepost op: 13-05-2008, 21:25:00 »
Ik was vandaag zo zeker dat het woensdag was dat ik erg mooi op tijd bij college was vanochtend.... zo'n 24 uur te vroeg...
Da's zuur!


OT:
Denken dat je filmt terwijl hij niet op 'rec' staat  ::schaam::
Een ei laten vallen  :-\\
Een telefoon krijgen van een sollicitatie op de zaterdag maar niet meer weten waarvoor  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: (probleem...)
First you go backwards, but then forwards again

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #5 Gepost op: 13-05-2008, 23:08:14 »
Mijn blond(grijze) moment van de dag: geld overmaken naar mijzelf, terwijl dat voor mijn broer bestemd was, die vandaag een leuk ritje Vlissingen voor mij en mijn moeder in petto had.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #6 Gepost op: 13-05-2008, 23:09:13 »
 ;D ;D ;D ;D

Kijk, dat stelt mij weer gerust, ik ben niet de enige met dit soort momenten  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #7 Gepost op: 13-05-2008, 23:24:48 »
te dunne spekreepjes kopen en die vervolgens zwart laten bakken en zodoende andijviestamp met spekjes mislopen
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #8 Gepost op: 13-05-2008, 23:37:52 »
Andijvie ZONDER spekreepjes is ook best lekker, hoor.....







Citaat
Kijk, dat stelt mij weer gerust, ik ben niet de enige met dit soort momenten
DE oplossing voor dit soort momenten is: volkomen kaalscheren. Een blond excuus is dan niet meer aan de orde. Je zult zien dat het helpt.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #9 Gepost op: 14-05-2008, 06:06:36 »
geld overmaken naar mijzelf, terwijl dat voor mijn broer bestemd was
  wil ik je anders mijn rekeningnummer eens geven? Voor het geval je nog eens zo'n blont moment hebt  :D :D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #10 Gepost op: 14-05-2008, 08:57:37 »
poeh... :-\\ ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #11 Gepost op: 14-05-2008, 09:00:53 »
Andijvie ZONDER spekreepjes is ook best lekker, hoor.....
Ik had de reepjes in veel te veel boter gebakken en zag pas dat ze zwart waren op het moment dat ze als tussen de andijvie en de aardappelen lagen, en ik had geen zin om te vissen...
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #12 Gepost op: 14-05-2008, 16:46:28 »
Omdat manlief vanavond nog theorieles moet geven moet er vroeg gegeten worden.
In de waan dat het al kwart voor vijf is zet ik het eten op het vuur en bak ik de aardappeltjes mooi goudbruin, geef ik de kipburgers een mooi krokant korstje en kook ik de sperciebonen beetgaar.
Tijdens het koken bedenk ik me ineens dat de oudste wel heel laat thuis is en ik bel hem even op om te vragen of hij misschien naar het huiswerkuur toe moet. Hij neemt niet op. Enigszins bezorgt besluit ik dan maar dat hij na moet eten.
ik geef de jongste en paps de taak om de tafel te dekken en bel nogmaals met mijn oudste. Die neemt nu wel op en op mijn vraag waarom hij zo laat is antwoord hij heel verbaast: "Ik ben nog wel vroeger uit dan normaal ook."
Ik krabbel mezelf eens over mijn hoofd en besluit nogmaals op mijn klokje te kijken. In plaats van de verwachte kwart over vijf is het nog maar kwart over vier ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

Ach in ieder geval is het eten klaar en begin ik er over een half uurtje maar weer aan door het braaf op te warmen ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #13 Gepost op: 14-05-2008, 16:48:11 »
Blond moment van de dag:
Terwijl ik juist meer last heb van m'n ziekte, ga ik toch melkproducten en suiker eten!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #14 Gepost op: 14-05-2008, 16:48:42 »
Citaat
Ach in ieder geval is het eten klaar en begin ik er over een half uurtje maar weer aan door het braaf op te warmen

en bedenk het volgende: kliekjes smaken soms nog beter dan de originele maaltijd................................... ::trots::


« Laatst bewerkt op: 14-05-2008, 16:50:33 door Bodejos »

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #15 Gepost op: 14-05-2008, 18:05:35 »
Denkend een lekker mals biefstukje uit de vriesla te hebben gehaald vanmorgen , blijkt het een ordinair hamlappie :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #16 Gepost op: 14-05-2008, 20:31:34 »

wat denk je tot drie keer toe is het gegaan zoals bij de eerste keer voordat ik doorkreeg dat ik niet marcel belde maar mezelf ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
toch is dat niet zo heel gek hoor. Ik ben weleens mijn mobiel aan het zoeken. Zit ie in 1 van de honder broek-, borst- of jaszakken verborgen.

Als ik zeker weet dat ik hem bij me heb, bel ik mijn mobiel, en heb ik hem zo gevonden.

Blondheidsgehalte: ''lichtblond'', dus.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #17 Gepost op: 14-05-2008, 20:32:40 »
koekoe is nu met zijn blonde moment bezig, hij probeert wat te kopiėren en in een topic te plakken  ;D over een half uurtje of zo is de quiz er wel  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #18 Gepost op: 14-05-2008, 20:34:44 »
Zeg hem maar dat de monniken in de middeleeuwen sneller waren door te kalligraferen.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #19 Gepost op: 14-05-2008, 20:35:01 »
koekoe is nu met zijn blonde moment bezig, hij probeert wat te kopiėren en in een topic te plakken  ;D over een half uurtje of zo is de quiz er wel  ;D

dat vind ik nog heel optimistisch van je ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.