Auteur Topic: Wedstrijden  (gelezen 19901 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wedstrijden
« Reactie #40 Gepost op: 21-06-2008, 15:23:28 »
Waren d'r bij jullie geen toeterende Turken op straat dan? Nou ja, anders kon je altijd nog denken dat dat Kroaten waren natuurlijk  ;D

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Wedstrijden
« Reactie #41 Gepost op: 21-06-2008, 21:42:10 »
ik merkte meteen dat turkijke had gewonnen ! veel geschreeuw en veeeeel vuurwerk ! heel zwolle liep uit :p
dennis for mole !

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wedstrijden
« Reactie #42 Gepost op: 22-06-2008, 00:32:15 »
vanaf vanavond-laat ben ik voor Turkije ::jaja::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wedstrijden
« Reactie #43 Gepost op: 22-06-2008, 11:25:53 »
Ik hoop dat Spanje vanavond wint. Al was het alleen maar, omdat toch ten minste één groepswinnaar naar de halve finale door moet gaan. Anders gaat over 2 jaar iedereen proberen 2e te worden in de groep.  :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wedstrijden
« Reactie #44 Gepost op: 22-06-2008, 11:48:17 »
Nou maar hopen dat Italië wint, anders blijft er wat mij betreft weinig interessants meer over.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Wedstrijden
« Reactie #45 Gepost op: 22-06-2008, 11:58:42 »
Als Spanje nou maar doorgaat.  8)
Is alles best. Doe je best maar.
Italië wint toch wel.  >:D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wedstrijden
« Reactie #46 Gepost op: 22-06-2008, 12:33:01 »
Naast dat ik Italië sowieso aanmoedig, ::ok:: vind ik Luis Aragonés echt de meest kansloze coach ooit: ::niet-ok::

Citaat
Aragonés gebruikte drie jaar geleden zeer omstreden woorden aan het adres van Henry om José Antonio Reyes te motiveren er alles uit te halen. “Kom op Reyes! Zeg tegen die neger dat jij beter bent. Zeg maar dat ik dat heb gezegd. Jij bent veel beter. Ik schijt op de moeder van die schijtneger.”

Zo'n figuur zou hier in Nederland op staande voet ontslagen worden; moet je je eens voorstellen dat Van Basten dit soort vreselijke dingen zou zeggen.
Dit was groot nieuws omdat het duidelijk racistisch is, maar Arrogantes doet dit soort dingen veel vaker.
Als hij tegenover Hiddink komt te staan, weet ik dan ook wel wie ik aanmoedig.  >:D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wedstrijden
« Reactie #47 Gepost op: 22-06-2008, 13:51:17 »
Rare kwartfinales, Portugal-Duitsland 2-3, Kroatië scoort in de 119é minuut maar wordt er alsnog uitgeflikkert,Nederland dat na de poulewedstrijden als een van dé titelkandidaten gezien werd,is gisteren zoals een stelletje amateurs door de Russen(die na hun eerste wedstrijd als een zwak broertje werden gezien)gewoon van het kastje naar de muur gespeeld geweest  ??? ??? vreemd ....

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wedstrijden
« Reactie #48 Gepost op: 22-06-2008, 16:19:42 »
Nou maar hopen dat Italië wint, anders blijft er wat mij betreft weinig interessants meer over.

Tja, dat geldt voor mij als Spanje eruit ligt. Dan gaat de tv niet meer aan denk ik. Heel misschien tijdens de finale dan nog.

Dat van die coach wist ik niet. Maar goed, ik vind Spanje gewoon het leukste overgebleven elftal  ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wedstrijden
« Reactie #49 Gepost op: 22-06-2008, 23:11:57 »
O o o, wat is het weer spannend.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wedstrijden
« Reactie #50 Gepost op: 22-06-2008, 23:25:21 »
Dag Italië!!!  ::zwaai::

Spanje wordt vast weggespeeld door Rusland :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wedstrijden
« Reactie #51 Gepost op: 23-06-2008, 06:28:01 »
De ganse "groep des doods" is reeds uit het toernooi geflikkert  :o :o

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Wedstrijden
« Reactie #52 Gepost op: 23-06-2008, 09:15:28 »
Espagnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!  :D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wedstrijden
« Reactie #53 Gepost op: 23-06-2008, 15:41:20 »
De ganse "groep des doods" is reeds uit het toernooi geflikkert  :o :o

Nu is het letterlijk de poule des doods

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 2006,2007,2012,2015, 2018,2022 & 2023
Re: Wedstrijden
« Reactie #54 Gepost op: 23-06-2008, 20:17:34 »
Dat is al zo vaak gebeurd. De groep des doods. Misschien moet je te vroeg pieken om door de groep heen te komen en heb je daarna al te veel inspanning moeten leveren???

Is wel een onderzoekje waard eigenlijk, net als de vraag: moet je nu om de drie dagen met je beste team spelen om ver te komen of maakt dit helemaal niet uit???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wedstrijden
« Reactie #55 Gepost op: 26-06-2008, 02:01:18 »
Ah wat jammer! Die Turken waren veel beter dan Duitsland ::niet-ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wedstrijden
« Reactie #56 Gepost op: 27-06-2008, 02:23:52 »
...en ook Guus moet naar huus.

Finale:

DUITSLAND - SPANJE




Ik hoop dat Duitsland wordt ingemaakt, maar ik heb zo'n gevoel dat de laatste minuut wel eens uitkomst zou kunnen brengen voor onze buurtjes...

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wedstrijden
« Reactie #57 Gepost op: 27-06-2008, 11:00:45 »
Wat een mooi EK als je het neutraal zou bekijken.

Vooraf was mijn voorspelde finale Kroatie-Spanje. In het bovenste gedeelte van het speelschema waren Kroatie en Spanje de sterkste in mijn optiek. Na de briljante overwinning van de Kroaten tegen de Engelsen wist ik dat zij het in zich hadden.
Samen met de Portugezen waren zij in mijn optiek de sterkste in het bovenste gedeelte. Ik hoopte en verwachte dat de Duitsters in de kwartfinale de Portugezen eruit zouden kegelen, omdat zij altijd in het toernooi groeien en dan echt de underdog zouden zijn wat zij echt voordelig vinden. Vervolgens zou Kroatie Duitsland weer verslaan na een spannende wedstrijd. In het onderste gedeelte vond ik Spanje en Italie het sterkste team. Een vriend van mij zei echter dat Italie nooit twee kampioenschappen op rij sterk speelt. Dus gokte ik op Spanje.
In de poule op reality net heb ik echter Duitsland-Spanje gedaan omdat Duitsland toch een toernooiploeg blijft.

In de poulefase werd ik echter door 2 teams blij verrast. Nederland speelde buitengewoon en Turkije kwam met hun vechtlust knap ik de kwartfinale. Voor mij was het duidelijk de halve finales werden: Duitsland-Kroatie en Nederland-Spanje. Door een wonder en veel geluk werd het echter Turkije. Ze hadden echter geluk dat die kopbal van Klasnic erin ging en niet naast, want dan was het rood voor hands en een penalty. Nu konden ze met 11 man door. Vervolgens zat volgens mij de grensrechter er naast bij het vlaggen voor buitenspel, maar ja daar is weinig aan te doen. En zo kwam Turkije op vechtlust er naast en wonnen ze de penalties allesbehalve verrassend na die mentale tegenslag voor Kroatie. Ik vond het jammer, maar de vechtlust bewonder ik toch enorm.

Daarna werd ook jammer maar helaas Nederland uitgeschakeld en door van Breukelen heb ik nu eindelijk ook een verklaring. Nederland was in de flow na de poulefase. Ze waren gewoon van de wereld en hadden een band hechter dan ooit. Ze kwamen echter weer met beide benen op de wereld door de dood van het dochtertje van Boulahrouz. Ze herrinnerde zich weer dat er belangrijke zaken in het leven waren dan voetbal. De flow verdween en zo moesten ze weer bikkelen en knokken tegen de Russen. Die fysiek sterker waren doordat ze midden in de competitie zitten en ja dat gezamenlijk met de briljante tactiek van Guus, maakte het voor Nederland onmogelijk.

Spanje won vervolgens op een mooie wijze na de spannendste wedstrijd van de kwartfinales. Afgezien van de laatste 5 minuten van kroatie-turkije.

Daarna in de halve finales had ik een makkelijk karweitje verwacht voor Duitsland en Spanje. Dat van Duitsland viel echter zwaar tegen. Ze wonnen nipt op zijn Duits. Vervolgens won Spanje inderdaad makkelijk van de Russen, waaruit gewoon weer blijkt dat het een mentale kwestie was bij de Nederlanders en dat wat dat betreft de Spanjaarden ook geluk gehad hebben gehad dat dat Nederland was overkomen, want anders hadden ze het wel lastig gekregen.

Mijn voorspelling voor de finale:
Op basis van de statistieken heeft Spanje de grootste kans.
Ze hebben een doelsaldo van 11-3 tegenover 10-6 voor Duitsland. Daarnaast staat Duitsland voor de zesde keer in de finale. Keer numero 1,3 en 5 wonnen ze. Keer numero 2,4 en nu misschien 6 verloren ze. Terwijl Spanje keer 1 won en keer 2 verloor. En nu dus bij keer 3 weer kan winnen.

Op basis van het toernooi zeg ik echter Duitsland. Duitsland heeft namelijk 1 keer goed gespeeld en toen waren ze de underdog tegen Portugal. Alle andere wedstrijden werden zij vooraf hoger ingeschat en lieten ze niks zien. Nu zijn ze weer de underdog en zullen ze er dus weer vol voorgaan en er staan. Spanje zit echter erg goed in elkaar en als 1 team van ze kan winnen in een upperdogpositie zijn zij het wel.

Een ander voordeel voor Spanje is echter dat dit het toernooi een beetje is van de onterechte winnaars althans in het bovenste gedeelte van het speelschema, waardoor wanneer Duitsland weer goed zou spelen en het zouden verdienen om te winnen op basis van de wedstrijd dan wint Spanje. En zo zouden ze toch de 'onterechte', maar aan de andere kant ook weer terechte (op basis van het hele toernooi) winnaar worden.

Ik hoop ook echt dat het Spanje wordt. Alhoewel wanneer het Duitsland wordt kan ik ook niet klagen, want ik heb voorspelt dat Duitsland kampioen wordt en Spanje tweede. Al helemaal vanaf het begin van de realitynetpool. Dus dan word ik hoop en denk ik winnaar van de poule ;)!

Kortom het was en is een mooi EK en ik ben erg benieuwd naar de afloop!
Ananas

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wedstrijden
« Reactie #58 Gepost op: 27-06-2008, 11:15:24 »
Leuke beschouwing Go Ahead! ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wedstrijden
« Reactie #59 Gepost op: 27-06-2008, 22:08:44 »
Inderdaad  ::ok::