Auteur Topic: Nederland - Roemenië  (gelezen 8561 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Nederland - Roemenië
« Reactie #20 Gepost op: 17-06-2008, 23:32:52 »
saaie wedstrijd :P maar wel nette overwinning weer.

wel een beetje jammer nu dat Italië door is, die luitjes zinnen natuurlijk op wraak in de halve finale...
Ja idd revanche  :-\\  Ik zie daar echt wel een valkuil voor Nederland liggen (als Italië door Spanje komt)
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Nederland - Roemenië
« Reactie #21 Gepost op: 18-06-2008, 12:00:52 »
Ik zie Spanje nog wel winnen van dit Italië hoor.Maar ja, dat zijn dingen die je altijd denkt van Spanje, en die je altijd denkt van Italië en het gebeurd nooit  ::rofl::

Nou ja, wel jammer van Roemenië :( Maar KD gefeliciteerd. Jij zal wel blij zijn  ;)

 ::rofl:: 9 punten in de poule des doods, 9 doelpunten voor en eentje tegen. Als iemand dat voor het EK begon had beweerd, had ik heel hard  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: gedaan

Ik ben inderdaad heel blij Mloesje!  ;D :)
En in Italië zijn ze ook heel blij met Nederland, als je het commentaar in de Gazzetta leest!  :) :P

Nu hopen dat Nederland in de halve finale Italië nóg een keer kan verslaan.  :P Maar het wordt voor Italië nog wel supermoeilijk om langs Spanje te komen (zonder Pirlo en Gattuso!); moeilijker dan het voor Nederland in principe zou moeten zijn om langs Zweden of Rusland te komen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.