Auteur Topic: Wipeout!  (gelezen 19704 keer)

Offline Macvz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Fort Boyard
Wipeout!
« Gepost op: 27-07-2008, 18:43:32 »
ABC is een paar weken geleden met een nieuw spelprogramma begonnen, genaamd 'Wipeout'. Een programma wat nergens over gaat, maar echt heel erg grappig is. Aangezien het programma door Endemol wordt geproduceerd kan het zomaar naar Nederland komen.

Citaat
Human cannonballs! Human pinballs! Crashes, smashes and mud splashes! Twenty-four thrill-seekers will compete in the world's largest extreme obstacle course designed to provide the most spills, face plants and wipeouts ever seen on television, in Wipeout, a painfully funny new reality series premiering Tuesday, June 24 8/7c on the ABC Television Network.

Each week 24 daring new contestants of all ages, shapes and sizes will go head to head through four rounds of grueling and physically demanding but wildly hilarious obstacle courses to win the title of "Wipeout Champion" and the grand prize of $50,000. The contestants and the courses change every week, with over-the-top obstacles including "Dizzy Dummy" the "Dirty Balls" and "The Dreadmill" -- which will have contestants jumping hurdles on a 40-foot long treadmill at warp speed. In the end, only one contestant will win, while everyone else will Wipeout!

Wipeout is hosted by John Henson (E! Entertainment's Talk Soup) and John Anderson (ESPN's SportsCenter). Jill Wagner is co-host. Executive producer is Matt Kunitz. Scott Larsen is co-executive producer.

Wipeout is produced by Endemol USA.

De eerste afleveringen kan je via youtube bekijken:
http://nl.youtube.com/watch?v=H82oVFBbuTg


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wipeout!
« Reactie #1 Gepost op: 27-07-2008, 19:23:48 »
Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien, het is echt hylarisch ::rofl::. Die Amerikanen zijn soms echt gek ::). Vind die bijnamen wel leuk die ze voor al die kandidaten verzinnen. Formaat is eigenlijk Japans, die shows heb ik wel eens in Oostenrijk op TV gezien, die zijn eigenlijk nog leuker, maar deze zijn ook zeer vermakelijk, zo in het tussenseizoen ;D ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wipeout!
« Reactie #2 Gepost op: 12-08-2008, 23:28:21 »
Ik zag net op tv een aankondiging over een Nederlandse versie die hiervan gemaakt gaat worden.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wipeout!
« Reactie #3 Gepost op: 12-08-2008, 23:38:45 »
Ik zag net op tv een aankondiging over een Nederlandse versie die hiervan gemaakt gaat worden.

Klopt, ik las het ook op zappen.
The sun came up and reality set in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wipeout!
« Reactie #4 Gepost op: 13-08-2008, 18:54:09 »
Ben benieuwd of het aanslaat in Nederland. Mij lijkt het geweldig (om te kijken, niet om te doen hoor ;D), maar ja, ik vind wel vaker dingen leuk in Nederland en dan verdwijnt het 9 v/d 10 keer van de buis.

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wipeout!
« Reactie #5 Gepost op: 14-08-2008, 16:28:15 »
Echt geweldig programma. Heb de 1e 6 al gekeken moet alleen nog aflevering 7 kijken en vandaag komt hopelijk ook 8 uit. Ik heb me echt rotgelachen.  ::rofl:: Vooral om die Never Kissed Ariel. Echt zo grappig: "Where is the pole?" Dat ding stond recht voor der. ::rofl::

Het lijkt me echt vet als dit ook naar NL komt. :D

Trouwens ook een aanrader I Survived A Japanese Game Show. Ook zo grappig. Amerikaantjes in een Japanse spelshow die de gekste dingen daar moeten doen echt té grappig. ::rofl::

Offline Macvz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Fort Boyard
Re: Wipeout!
« Reactie #6 Gepost op: 14-08-2008, 17:42:16 »
In de 'states' is het seizoen afgelopen. Gelukkig krijgt het daar een vervolg!
Nu maar hopen dat het hier ook aanslaat!  ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wipeout!
« Reactie #7 Gepost op: 14-08-2008, 19:25:22 »
In de 'states' is het seizoen afgelopen. Gelukkig krijgt het daar een vervolg!
Nu maar hopen dat het hier ook aanslaat!  ::jaja::

't Is nog niet helemaal afgelopen. De 26e zou er weer een nieuwe moeten komen. Volgens mij moeten er 11 afleveringen komen en we hebben er 7 gehad (waarvan ik de laatste nog moet zien overigens).

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wipeout!
« Reactie #8 Gepost op: 15-08-2008, 01:15:59 »
Ik dacht al 7 afleveringen wat een raar aantal. :P Ik moet deel 7 ook nog kijken en staat de nieuwe er eigenlijk al op of komt er niet elke week een nieuwe?

Mooi dat het in Amerika een vervolg krijgt tis echt té grappig. ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wipeout!
« Reactie #9 Gepost op: 18-08-2008, 21:21:28 »
Ik dacht al 7 afleveringen wat een raar aantal. :P Ik moet deel 7 ook nog kijken en staat de nieuwe er eigenlijk al op of komt er niet elke week een nieuwe?

Mooi dat het in Amerika een vervolg krijgt tis echt té grappig. ::rofl::

Hier is een uitzendschema. Het is een beetje door elkaar gegooid. Na ja, ik zie vanzelf wel wanneer de volgende is. ;D

Offline Macvz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Fort Boyard
Re: Wipeout!
« Reactie #10 Gepost op: 15-02-2009, 09:36:15 »
Vanavond begint om 20:30 op RTL 5 de Nederlandse verzie van Wipeout!
De presentatie van Wipeout is in handen van Dennis Weening, Wytske Kenemans en cabaretier Klaas van der Eerden.

Kijken dus!  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wipeout!
« Reactie #11 Gepost op: 15-02-2009, 22:50:00 »
Ok het was best hilarisch :P

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Wipeout!
« Reactie #12 Gepost op: 16-02-2009, 00:31:45 »
Ik kon er wel om lachen
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wipeout!
« Reactie #13 Gepost op: 16-02-2009, 06:51:29 »
Inderdaad, en dan het commentaar van die twee ::rofl:: .

Maar wel veel van hetzelfde, vooral op het begin. Dan heb je het wel gezien.
The sun came up and reality set in.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wipeout!
« Reactie #14 Gepost op: 16-02-2009, 16:15:53 »
(..)
Maar wel veel van hetzelfde, vooral op het begin. Dan heb je het wel gezien.

Ja vond ik ook. 20 kandidaten is wel erg veel.
Moest vooral erg lachen om diva  ::rofl:: Ze zat echt helemaal onder de modder. En dan nog stoppen met de wedstrijd.  ::rofl:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wipeout!
« Reactie #15 Gepost op: 16-02-2009, 17:33:06 »
Het was erg leuk! al vond ik de finale dan weer het minst, wel spannend was dat, maar in het begin was het meer lachen

Dat ronddraaiding waar ze steeds overheen moesten springen was leuk ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wipeout!
« Reactie #16 Gepost op: 16-02-2009, 22:24:11 »
Het was erg leuk! al vond ik de finale dan weer het minst, wel spannend was dat, maar in het begin was het meer lachen
Dat ronddraaiding waar ze steeds overheen moesten springen was leuk ::ok::

Finale was inderdaad wat afgezaagd. Snap ook nog steeds niet wat het eerste onderdeel, die glijbaan, voor nut had.. ???
The sun came up and reality set in.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wipeout!
« Reactie #17 Gepost op: 17-02-2009, 00:36:17 »
Finale was inderdaad wat afgezaagd. Snap ook nog steeds niet wat het eerste onderdeel, die glijbaan, voor nut had.. ???

Gewoon spectakel

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wipeout!
« Reactie #18 Gepost op: 17-02-2009, 07:59:36 »
die glijbaan, voor nut had.. ???

geen nut denk ik, alleen een zachte landing voor alle geweld ;D

het was eigenlijk vooral één grote leedvermaak ::rofl::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wipeout!
« Reactie #19 Gepost op: 17-02-2009, 08:11:09 »
Ik hoor het al, niet mijn programma. Ik vond de vooraankondigingen ook al niet zo geweldig
Keep calm and eat chocolates!