Auteur Topic: Vragen en/of problemen?  (gelezen 68833 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Vragen en/of problemen?
« Gepost op: 24-12-2008, 17:02:37 »
Meld hier je problemen, wellicht kan een speler je hier aan een oplossing helpen.

Voor bugs enzo, is het toch beter naar het molehilltopic te gaan, lijkt me.


Zelf heb ik vaker geconstateerd dat geld van je verkochte spullen niet altijd wordt bijgeschreven.

Het andere is meer een vraag: Wat hebben jullie gedaan bij het inloggen, hebben jullie het GFX-package gedownload en geïnstalleerd? Ik weet niet wat het handigste is.

Soms loopt de computer vast, kan dat liggen aan het niet installeren van die GFX-optie, of heeft dat er niets mee te maken?
« Laatst bewerkt op: 5-02-2009, 10:06:41 door Bodejos »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen?
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2008, 23:41:40 »
Soms schakel ik de optie aan en soms uit.. In het spel is er bij mij eigenlijk geen verschil. Ik vraag me al steeds af waar die optie voor dient?? Iemand die dat weet??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #2 Gepost op: 25-12-2008, 00:02:26 »
Soms schakel ik de optie aan en soms uit.. In het spel is er bij mij eigenlijk geen verschil. Ik vraag me al steeds af waar die optie voor dient?? Iemand die dat weet??

Het GFX-pack zijn de plaatjes die gebruikt worden in het spel. Door dit pack te installeren op je pc/laptop hoef je niet steeds de plaatjes van de server te halen maar haalt het programma ze gewoon van je pc. Dat ontlast de gameserver. Zelf merk je daar niet veel van, ook qua snelheid niet, maar als veel mensen dit installeren zou de snelheid van de gameserver wel omhoog moeten gaan.

Ik heb het pack wel geïnstalleerd.
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #3 Gepost op: 27-12-2008, 20:52:01 »
Geen echt probleem, maar een vraag. Ik zit nu in het niveau van onkruidverkoper, en ben aan het wachten op Quest nummer 2.

Is het tijdstip waarop je die krijgt random, of kan het te maken krijgen met het feit dat ik quest 1 vrij laat heb voltooid (en letten ze dus op het verstrijken van de tijd na voltooien van die eerste quest)?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Problemen?
« Reactie #4 Gepost op: 27-12-2008, 20:59:20 »
Ik las ergens dat je je 2e quest pas 48 uur na het voltooien van je vorige quest krijgt... Ik vraagme af of dit wel waar is want volgens mij zaten er bij mij ook geen 2 dagen tussen.. maar dit zou het kunnen zijn.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #5 Gepost op: 27-12-2008, 21:18:33 »
Ik las ergens dat je je 2e quest pas 48 uur na het voltooien van je vorige quest krijgt... Ik vraagme af of dit wel waar is want volgens mij zaten er bij mij ook geen 2 dagen tussen.. maar dit zou het kunnen zijn.

Ja, dit klopt wel hoor. 48 uur nadat je je vorige quest hebt afgerond verschijnt je nieuwe, maar dan moet je wel eerst het dorpje bezoeken.

Je kan eens kijken in je mailbox of het verschil kleiner dan 48 uur is Elise. Bij mij klopt het wel.
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen?
« Reactie #6 Gepost op: 27-12-2008, 21:25:40 »
Hoe krijg je zo'n quest dan?
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #7 Gepost op: 27-12-2008, 21:46:44 »
Die komt van het systeem. Nadeel is dat je relatief weinig geld ervoor krijgt, en ook niet veel punten, maar het geeft verderop in het spel dan weer voordelen. Welke voordelen, dat moet ik ook nog ontdekken (er staat bijvoorbeeld: van Gb's tot punten tot kleine cadeautjes), en wanneer ik daarvan kan genieten, ik weet het echt niet. Dat is ook weer het leuke van het spel, dat je niet precies weet wanneer je iets kan verwachten.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen?
« Reactie #8 Gepost op: 27-12-2008, 21:54:06 »
Dus dat heeft niets te maken met het level wat je bereikt hebt? Ik heb namelijk nog helemaal geen quest gezien.
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #9 Gepost op: 27-12-2008, 22:04:30 »
Kijk eens in je inkomende post in het spel, staat dus niets bij?

Ze hebben dan heel snel 1000 kroppen sla nodig, maar dat snel is ook relatief, want er is geen tijdslimiet aan verbonden.


Of later een groot aantal wortels. Die laatste heb ik momenteel in voorraad, voor als de quest komt, kan ik direct leveren.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen?
« Reactie #10 Gepost op: 27-12-2008, 22:07:11 »
Mn Inbox is leeg en in de Systeemberichten heb ik alleen nog maar berichtjes van de Markt gehad.
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #11 Gepost op: 27-12-2008, 22:15:37 »
Ik zoek even iets op over het onderwerp, maar staat ook onder het vraagteken, dacht ik.


Daar vond ik dit dus ook:

Citaat
Quests


Quests zijn vrijwillige opdrachten. Deze volbrengen is volledig een keuze, niet verplicht. Ze hoeven niet voltooid te worden in een tijdsgebonden periode, hierdoor kun je zoveel tijd als je wilt besteden hieraan. Als een quest gecompleteerd is, zul je een beloning ontvangen. Er zijn verschillende beloningen voor elke voltooide quest, beginnend met gB tot punten tot zelfs kleine bonuscadeautjes. Maar dit kun je zelf ook uitvinden. Als een bepaalde tijd is verstreken ontvang je een nieuwe quest! Succes!
« Laatst bewerkt op: 27-12-2008, 22:17:16 door Bodejos »

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Problemen?
« Reactie #12 Gepost op: 27-12-2008, 22:47:20 »
Mn Inbox is leeg en in de Systeemberichten heb ik alleen nog maar berichtjes van de Markt gehad.

De eerste quest is bij het meer. Staat er rechts van het meer niet een 'extra' pijl?
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen?
« Reactie #13 Gepost op: 27-12-2008, 22:57:28 »
De eerste quest is bij het meer. Staat er rechts van het meer niet een 'extra' pijl?

Nee, alleen de gereedschappenwinkel.
The sun came up and reality set in.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Problemen?
« Reactie #14 Gepost op: 27-12-2008, 22:58:51 »
dan heb je de quest nog niet gekregen...
komt vanzelf, volgens mij moet je 1 level verder zijn dan het product dat je voor de quest moet kweken...
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #15 Gepost op: 27-12-2008, 23:26:35 »
Ja, die pijlen zijn wel een handig hulpmiddel. Zorgen ervoor dat je ergens bijna niet overheen kunt kijken.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen?
« Reactie #16 Gepost op: 28-12-2008, 13:51:48 »
Ik heb het level Oogsthulp bereikt en zojuist mn eerste quest binnengekregen. ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #17 Gepost op: 28-12-2008, 19:53:36 »
Mooi zo, jij komt er wel...... ::ok::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Problemen?
« Reactie #18 Gepost op: 28-12-2008, 21:20:59 »
jij komt er wel...... ::ok::

Ik ben er al ;D
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Problemen?
« Reactie #19 Gepost op: 28-12-2008, 21:32:50 »
Ik ben er al ;D
Das mooi, zo zie je maar weer dat een paar weken groente-afdeling bij Appie Heijn je ook voordeel op kan leveren he?