Auteur Topic: Sterrentattoo  (gelezen 10085 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Sterrentattoo
« Gepost op: 19-06-2009, 19:05:27 »
Het is wereldwijd in de media verschenen,dus ik neem aan ook in Nederland.
Wat moeten we hierover denken?

(het filmpje is wel in mijn dialect,want het is in mijn streek gebeurt  :-\\ )


Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Sterrentattoo
« Reactie #1 Gepost op: 19-06-2009, 19:07:54 »
jeetje, zie dit nu voor het eerst
die tattoeshop moet gewoon alles vergoeden ::ohno::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Sterrentattoo
« Reactie #2 Gepost op: 19-06-2009, 19:09:50 »
jeetje, zie dit nu voor het eerst
die tattoeshop moet gewoon alles vergoeden ::ohno::

Yep.
Why don't I ever listen to me?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sterrentattoo
« Reactie #3 Gepost op: 19-06-2009, 19:16:03 »
Tja, als ze echt in slaap gevallen is, zoals ze zelf beweert, dan wel. Alleen: is dat wel zo, en is het geen spijtoptant, die na raadplegen van de mening van haar vader (of was het haar oom?) tot het inzicht is gekomen dat ze met die sterrenhemel eigenlijk voor joker loopt?

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sterrentattoo
« Reactie #4 Gepost op: 19-06-2009, 19:22:28 »
Ik geloof echt niet dat ze in slaap is gevallen.
Alle deskundigen zeggen dat het tatoeren te veel pijn doet om te kunnen slapen. Daarbij gaf de Nederlander Henk Schiefmacher ofzo.. aan dat het gedeelte vlak onder je oog zelfs het meest gevoelige en dus pijnlijke plekje op je lichaam is. Dus dat de kans zo goed als 0 is dat ze ook echt sliep!

Daarnaast was er gister ook bij het Nederlandse jeugdjournaal een interview met haar te zien en eerst speelde ze heel goed het verhaal en toen de camera uit was vroeg de journalist. Vond je de tattoo in eerste instantie mooi? Zij: Ja ik vond hem wel mooi! En je vader? Zij: Die niet!
Nou al die feiten naast elkaar laten mij denken dat ze er gewoon zoveel spijt van heeft dat ze zelfs bereidt is te liegen in het openbaar.

P.s: Ik vind tattoos vaak lelijk en ik vond dit in eerste instantie ook geen gezicht, maar hoe vaker ik het zie, hoe meer ik er aan wen. Niet dat ik het ook wil hoor :p!

P.s: Is dit bijzonder genoeg om een heel nieuw topic voor te openen  ??? :-X
Ananas

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Sterrentattoo
« Reactie #5 Gepost op: 19-06-2009, 19:25:09 »
Ik geloof echt niet dat ze in slaap is gevallen.
Alle deskundigen zeggen dat het tatoeren te veel pijn doet om te kunnen slapen. Daarbij gaf de Nederlander Henk Schiefmacher ofzo.. aan dat het gedeelte vlak onder je oog zelfs het meest gevoelige en dus pijnlijke plekje op je lichaam is. Dus dat de kans zo goed als 0 is dat ze ook echt sliep!

Daarnaast was er gister ook bij het Nederlandse jeugdjournaal een interview met haar te zien en eerst speelde ze heel goed het verhaal en toen de camera uit was vroeg de journalist. Vond je de tattoo in eerste instantie mooi? Zij: Ja ik vond hem wel mooi! En je vader? Zij: Die niet!
Nou al die feiten naast elkaar laten mij denken dat ze er gewoon zoveel spijt van heeft dat ze zelfs bereidt is te liegen in het openbaar.

P.s: Ik vind tattoos vaak lelijk en ik vond dit in eerste instantie ook geen gezicht, maar hoe vaker ik het zie, hoe meer ik er aan wen. Niet dat ik het ook wil hoor :p!

P.s: Is dit bijzonder genoeg om een heel nieuw topic voor te openen  ??? :-X
deze feitjews wist ik dus allemaal niet, dan is het idd gespeeld
geen vergoeding, ze heeft gewoon pech
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sterrentattoo
« Reactie #6 Gepost op: 19-06-2009, 19:27:58 »
Hmmm tdietz zo simpel is het niet hoor  ::ohno::
Ten eerste een 18 jarig meisje die zich laat tatoeren in haar gezicht vind ik al niets.
Zelf heb ik tatoo's(niet in mijn gezicht uiteraard)dus ik weet dat het na een tijd wel pijn doet.Haar verhaal;'ik viel in slaap terwijl hij bezig was' vind ik dus flauwekul  ::jaja:: Dit is een zeer bizar iets  ??? Mediageil misschien? Want ik las deze week in een Vlaamse krant dat ze enorm hoge bedragen aangeboden kreeg om in verschillende tv-shows te komen.Ik kan natuurlijk niet over haar oordelen,misschien is het haar kind niet? Maar toch,ze is amper 18,het lijkt alsof ze een kind heeft van 3-4-5? jaar en ze laat zich tatoeren  op haar gezicht en haar vader gaat ermee akkoord?  :o :o

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Sterrentattoo
« Reactie #7 Gepost op: 19-06-2009, 19:32:37 »
je hebt idd gelijk dat het bizar is dat ze uberhaubt een tatoe in het gezicht neemt
maarja, als je 18 bent mag je dat allemaal zelf beslissen :-\\
ik wete niet wat mijn mening hierover is, ik geloof na deze feiten iig niet dat ze in slaap is gevallen, ik denk dat ze gewoon spijt heeft
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sterrentattoo
« Reactie #8 Gepost op: 19-06-2009, 19:34:34 »


P.s: Is dit bijzonder genoeg om een heel nieuw topic voor te openen  ??? :-X
het is maar wat jij ervan denkt he   :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Sterrentattoo
« Reactie #9 Gepost op: 19-06-2009, 22:12:06 »
Ze was waarschijnlijk niet in slaap gevallen maar flauwgevallen. Omdat de naald er veel te diep in ging.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sterrentattoo
« Reactie #10 Gepost op: 19-06-2009, 22:29:33 »
Het is een hoax, helemaal nep, reclame voor het één of ander.

Heeft al in de krant gestaan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sterrentattoo
« Reactie #11 Gepost op: 19-06-2009, 22:32:13 »
Check deze link;)

Erg geslaagde hoax dus, met al die wereldwijde media-aandacht.

Edit: Het schijnt iets te maken te hebben met de Belgische radiozender MNM (?).
« Laatst bewerkt op: 19-06-2009, 22:34:26 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Sterrentattoo
« Reactie #12 Gepost op: 19-06-2009, 22:35:19 »
Het is een hoax, helemaal nep, reclame voor het één of ander.

Heeft al in de krant gestaan.
Dit word nu alweer ontkend. Maar vind het sowieso een rare actie
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sterrentattoo
« Reactie #13 Gepost op: 20-06-2009, 00:25:59 »
Ze was waarschijnlijk niet in slaap gevallen maar flauwgevallen. Omdat de naald er veel te diep in ging.

Als dat waar is, dan lijkt me dat echt freaky....

Aan de andere kant denk ik dan echter ook dat die man op zo een moment echt niet doorgaat.
Ook verwacht ik niet dat zo een tatoeerder zonder dat het meisje het vraagt haar gezicht vol tatoeages besmeurt/ beschildert! Ze zal er echt wel om gevraagd hebben of ze nou bij bewustzijn was gedurende het proces of niet. Het maakt echter wel een verschil of ze het wel was of niet, want wanneer ze buiten bewustzijn is, mag die gast niet verder gaan!
Ik geloof echter niet dat iemand zoiets zou doen.
Kortom ik denk dat het door haar verzonnen is.... om wat voor reden dan ook dat maakt niet uit.. gewoon verspeelde energie van de media en de massa. Jammer maar helaas weer een dag aan nutteloze weetjes, dingetjes verspeelt, terwijl er zoveel nuttigers is en zoveel dingen meer aandacht verdienen dan dit!!!

het is maar wat jij ervan denkt he   :)

Jep en jij mag het best met me oneens zijn. Ik blijf er echter bij dat er zoveel nuttigere of leukere dingen zijn om een topic voor te openen. Daarnaast is er bij de rubriek nieuws van de dag ook ruimte voor dit soort feitjes of bij de bar waar je er een discussie over kan voeren aan de hand van een drankje! Hoe dan ook geniet van je topicje.. Het is inderdaad iets wat de gemoederen bezig houdt, ondanks dat er zoveel andere dingen zijn die ook gebeuren en meer aandacht verdienen!
Ananas

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sterrentattoo
« Reactie #14 Gepost op: 22-06-2009, 08:18:28 »
Goh, het was allemaal een leugen  ::)

foei toch Kimberley
Keep calm and eat chocolates!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Sterrentattoo
« Reactie #15 Gepost op: 22-06-2009, 16:12:55 »
"Ik hoop dat de tatoeëerder tegen haar een proces aanspant wegens smaad en op zijn beurt een fikse schadevergoeding vraagt voor de negatieve reclame die rond zijn zaak is komen te hangen.
Wanneer worden die snotneuzen van 18 nu eindelijk eens volwassen?"

 ::niet-ok::

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Sterrentattoo
« Reactie #16 Gepost op: 22-06-2009, 16:18:34 »
Fail, erg fail.  >:(
Why don't I ever listen to me?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sterrentattoo
« Reactie #17 Gepost op: 22-06-2009, 16:42:48 »
Dus dan was het geen hoax?

Goh, het was allemaal een leugen  ::)

foei toch Kimberley

Maar die tekst verwijst naar het filmpje van de Jakhalzen en daarin zegt ze niet met zoveel woorden dat het een leugen is.

Die Jakhals vraagt: "Je vader werd kwaad hè?"
Kimberley: Jajajaja.
Jakhals: "Dus jij vond het in eerste instantie nog wel okee?"
Kimberley: "Het is mooi, maar niet voor iemand 'lijk ik."
Jakhals: "Dus jij vond het zelf wel mooi?"
Kimberley: "Ja, ik vond het zelf wel mooi."

Volgens mij is dat nog niet echt "de leugen opbiechten".

Edit: Die tatoeëerder!  ::oink:: :o ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-06-2009, 16:58:30 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sterrentattoo
« Reactie #18 Gepost op: 22-06-2009, 19:11:14 »
En dit is Kimberley's vader........ ::rofl:: ::rofl::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sterrentattoo
« Reactie #19 Gepost op: 23-06-2009, 12:13:19 »
En de soap gaat nog even verder

Sterrenmeisje krijgt baan in tattooshop

KORTRIJK - Kimberley Vlaeminck, het meisje dat 56 sterren in haar gezicht getatoeëerd kreeg, krijgt een baan bij een tatoeageshop in het Vlaamse Kortrijk.
 
Tattoo Mike, de concurrent van de man die Kimberley de tatoeage gaf, pikt zo een graantje mee van alle media-aandacht. Dit meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag.

''Kimberley is het levende voorbeeld van hoe het verkeerd kan lopen met een tatoeage. Daarom is ze nuttig in mijn zaak'', aldus haar nieuwe werkgever. Het meisje zal als een soort ervaringsdeskundige aan de slag gaan en klanten adviseren.


Excuses

De tatoeëerder die de sterretjes aanbracht, eist dat het 18-jarige meisje binnen 48 uur publiekelijk haar excuses aanbiedt. ''Anders klaag ik haar aan wegens laster en eerroof'', aldus Rouslan Toumaniantz.

Er loopt al een klacht tegen de oom van Kimberley wegens doodsbedreigingen aan het adres van Toumaniantz.


Beklagen

Kimberley's advocaat verklaart dat het meisje volledig instemde met het zetten van de tatoeage en zich pas achteraf begon te beklagen. ''Ze viel niet in slaap, noch verloor ze haar bewustzijn.''

De advocaat heeft het meisje en haar familie al opgedragen voorlopig uit de publiciteit te blijven en hun mond houden.

bron:www.nu.nl