Auteur Topic: Sterrentattoo  (gelezen 10084 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sterrentattoo
« Reactie #20 Gepost op: 23-06-2009, 13:15:03 »

De advocaat heeft het meisje en haar familie al opgedragen voorlopig uit de publiciteit te blijven en hun mond houden.

Dat lijkt me verstandig  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sterrentattoo
« Reactie #21 Gepost op: 24-06-2009, 05:29:30 »
En de soap gaat nog even verder

Sterrenmeisje krijgt baan in tattooshop

KORTRIJK - Kimberley Vlaeminck, het meisje dat 56 sterren in haar gezicht getatoeëerd kreeg, krijgt een baan bij een tatoeageshop in het Vlaamse Kortrijk.
 
Tattoo Mike, de concurrent van de man die Kimberley de tatoeage gaf, pikt zo een graantje mee van alle media-aandacht. Dit meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws dinsdag.


Over mediageil gesproken......Mij verbaasd het niet dat die ook plots in de soap te voorschijn komt  ::ohno:: want gaat er geen belletje rinkelen bij het lezen van tattoo Mike?
Ex-deelnemer van dat superspannend,fantastisch,boeiend.....  ::pinokkio:: k*treality-programma Temptation Island  :-\\ OMG

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sterrentattoo
« Reactie #22 Gepost op: 24-06-2009, 16:40:32 »
Wie hebben we nog niet gehad in deze oneindige reeks?


Had de hond van de buren van haar moeder niet ook een tattoo?


En opa en oma de Vlaeminck (is ze trouwens familie van de broers Eric en Roger?) wanneer komen die om het hoekje kijken?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Sterrentattoo
« Reactie #23 Gepost op: 24-06-2009, 20:28:01 »
Opa was al voorbij geweest  ;D  (in dat interview van de jakhalzen, volgens mij)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sterrentattoo
« Reactie #24 Gepost op: 24-06-2009, 20:33:07 »
Dacht dat dat de oom of haar vader was......


Ach, 2009 heeft nu haar eigen Loch Ness-verhaal. Er wordt al genoeg gehuild in deze wereld, laten we dan ook weer eens lachen.

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Sterrentattoo
« Reactie #25 Gepost op: 17-11-2009, 19:28:53 »
flauwekul dat ze in slaap gevallen is, ik heb zelf nu ook een tattoo en die voelde ik echt wel... ::pinokkio::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sterrentattoo
« Reactie #26 Gepost op: 17-11-2009, 19:51:16 »
flauwekul dat ze in slaap gevallen is, ik heb zelf nu ook een tattoo en die voelde ik echt wel... ::pinokkio::
Idd flauwekul en als je die familie eens bekijkt....de oom enzo... dit klopt langs geen kanten  ::ohno:: hier zit veel meer achter  ::jaja:: ::jaja::

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Sterrentattoo
« Reactie #27 Gepost op: 17-11-2009, 19:58:56 »
Koekoe... ik weet verder helemaal niet wie die familie is, ik weet wel dat ze er raar uit ziet met die sterren ::ohno::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sterrentattoo
« Reactie #28 Gepost op: 17-11-2009, 20:07:29 »
Koekoe... ik weet verder helemaal niet wie die familie is, ik weet wel dat ze er raar uit ziet met die sterren ::ohno::
Tja haloooooo Ik heb zelf tattoos(niet in m'n gezicht) en jij dus ook,maar in slaap vallen terwijl men half je gezicht doorboort......... ik weet het niet hoor......
Mediageil  ::jaja::  ::jaja::

Offline kelly58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Believe in yourself...
Re: Sterrentattoo
« Reactie #29 Gepost op: 17-11-2009, 20:13:15 »
koekoe... natuurlijk voel je het wel, ik heb mijn tattoo aan de binnenkant van mijn pols en dat is toch wel net zo gevoelig als je gezicht dat ik zo ::tandpastasmiley::
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...