Auteur Topic: prijsstoppers  (gelezen 40535 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #20 Gepost op: 13-08-2009, 19:09:37 »
en ik heb een ban op dat forum  >:(


enige wat ik heb gedaan is een paar weken geleden zeggen dat ik van dat forum zou vertrekken, en toen heb ik gisteren toch een post gedaan. Die post was overigens totaal niet provocerend of zo  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #21 Gepost op: 13-08-2009, 19:11:40 »
En ze geven geen reden voor die ban? ???
Geniet nooit met mate...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #22 Gepost op: 13-08-2009, 19:32:27 »
En ze geven geen reden voor die ban? ???

Nee, niets, ik kan er gewoon niet op. Ik heb nientje igm een berichtje gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad.

Overigens, ook over het sluiten van ons clanboard, het weghalen van berichten en het naar het archief plaatsen van topics gebeurde zonder er de topicopeners over te berichten...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #23 Gepost op: 13-08-2009, 21:06:02 »
Belachelijk zeg...wat een gezellige kleuterklas is het op dat forum... ::niet-ok:: ::ohno:: ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #24 Gepost op: 13-08-2009, 21:40:01 »
Het stomste is nog wel dat ik dit in beeld krijg, en ik zie nergens een knop, e-mail of wat dan ook van de forumbeheerder of webmaster  ::)

Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #25 Gepost op: 13-08-2009, 21:43:24 »
Het stomste is nog wel dat ik dit in beeld krijg, en ik zie nergens een knop, e-mail of wat dan ook van de forumbeheerder of webmaster  ::)



Ik denk dat je fysiek even contact moet openmen met de webmaster... ::rofl:: Vergeet Rummer niet mee te nemen. ::hypocriet::
Geniet nooit met mate...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #26 Gepost op: 13-08-2009, 22:17:41 »
 ::rofl::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #27 Gepost op: 14-08-2009, 11:44:37 »
Het is toch belachelijk...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #28 Gepost op: 14-08-2009, 23:39:19 »
Ik heb van iemand bericht gekregen dat Nientje oa dit heeft gepost op het forum daar:

Degene die de klacht ingediend heeft vindt dat wij iedereen die met de prijsstoppers te maken hebben negeren en onterecht een ban geven. Er wordt van hen verwacht dat zij zich aan de regels houden en als zij dit niet doen, krijgen zij inderdaad, net als alle andere forumleden, een ban. Wij als moderators kunnen geen onderscheidt maken, ook niet voor oud prijsstoppers, regels zijn regels.


Ik heb geen enkele regel overtreden, op 1 uitzondering na waarvoor ik een verwittiging heb gehad. Pas bij 3 verwittigingen zou je een ban krijgen. Ik heb dus echt geen andere regel overtreden, en toch heb ik een ban.

Voelt iemand zich geroepen om voor me op te komen? Het hoeft niet per se hoor, maar het zou wel gaaf zijn als iemand dat wil doen? Gewoon iets posten als: zou je bijv van Swifty de overtreding van de regels kunnen laten zien waarvoor zij een ban heeft gekregen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline flutkabouter

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #29 Gepost op: 15-08-2009, 00:21:26 »
Onderstaande staat ook in de post en geeft weer hoe de gebande persoon, en ik weet echt niet over wie het gaat, probeert het spel en het forum te manipuleren:
Verder wil deze speler de moderators opleggen hoe zij het spel mogen spelen, ondanks dat het spel losstaat van het forum (behalve dat jullie uiteraard ook in het spel onze raad kunnen vragen).
Volgens de klachtindiener mogen moderators ook niet in een gilde.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #30 Gepost op: 15-08-2009, 01:12:49 »
Laten we dan maar meteen even de hele post pakken:

Citaat
Lieve allemaal,

Er is een klacht binnengekomen van een speler van de voormalige clan de prijsstoppers dat wij (niecke en ik) niet geschikt zijn om te moderaten.

Deze persoon (ik ga geen namen noemen) geeft aan dat wij bezig zijn een hetze te voeren tegen de clan de prijsstoppers. Alles is begonnen met een terechte verwittiging voor een clanlid van de prijsstoppers. De clan is door het gedrag van de leden op het forum verwijderd door Upjers en dat hebben jullie allemaal gemerkt op het forum. Degene die de klacht ingediend heeft vindt dat wij iedereen die met de prijsstoppers te maken hebben negeren en onterecht een ban geven. Er wordt van hen verwacht dat zij zich aan de regels houden en als zij dit niet doen, krijgen zij inderdaad, net als alle andere forumleden, een ban. Wij als moderators kunnen geen onderscheidt maken, ook niet voor oud prijsstoppers, regels zijn regels.
Verder wil deze speler de moderators opleggen hoe zij het spel mogen spelen, ondanks dat het spel losstaat van het forum (behalve dat jullie uiteraard ook in het spel onze raad kunnen vragen).
Volgens de klachtindiener mogen moderators ook niet in een gilde.
Is het dan zo, dat wij dan maar altijd moeten doen wat zij willen???????
Kortom wij zijn weer eens de boosdoeners.

Upjers is op de hoogte gebracht van de situatie en er is hem duidelijk gemaakt dat wij niet zitten te wachten op mensen die ons maar zwart blijven maken tegenover anderen alleen om hun gelijk te krijgen.Het is toevallig (of niet?) dat het steeds leden zijn van de prijsstoppers die rellen schoppen op het forum.

Ik heb Upjers aangegeven dat als ze niet tevreden zijn over mijn werkzaamheden dat ik dan (met pijn in mijn hart) afscheid zal nemen als moderator.
Tevens zal ik indien ik geen moderator meer ben ook stoppen met het hele spel en het forum. Ik kan hier niet meer tegen.
Ik vond dat ik jullie alvast hiervan op de hoogte moest stellen voor het geval jullie me na het weekend ineens niet meer zien (upjers zal maandag mijn bericht naar hen lezen en ik neem aan dat zij dan ook een besluit zullen nemen).

Ik wil nog wel even kwijt dat ik met heel veel plezier het forum heb bijgehouden en dat ik het super vond om als moderator er te zijn voor jullie.
Ik zal jullie dan ook zeker gaan missen indien Upjers besluit mijn diensten als moderator niet meer te willen handhaven.

Dank jullie wel voor de leuke tijd die ik met jullie heb gehad!!

Ik weet niet wat er allemaal gezegd of gedaan is, maar geef je weinig kans Swifty.

Trouwens wat moet je nog op een dergelijk forum. :-X
Geniet nooit met mate...

Offline herder

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #31 Gepost op: 15-08-2009, 02:12:00 »

Voelt iemand zich geroepen om voor me op te komen? Het hoeft niet per se hoor, maar het zou wel gaaf zijn als iemand dat wil doen? Gewoon iets posten als: zou je bijv van Swifty de overtreding van de regels kunnen laten zien waarvoor zij een ban heeft gekregen?
En heb je het gelezen Swift ::joehoe::
De steun van van de anderen was echt super ::bravo:: Wat een nivo hè bij die l*llige kabouters ::)
« Laatst bewerkt op: 15-08-2009, 02:16:07 door herder »

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #32 Gepost op: 15-08-2009, 08:41:39 »
Laten we dan maar meteen even de hele post pakken:

Ik weet niet wat er allemaal gezegd of gedaan is, maar geef je weinig kans Swifty.

Trouwens wat moet je nog op een dergelijk forum. :-X

Ik wil er kunnen lezen wat er allemaal veranderd bij updates, en ik wil daar binnen 2 weken kunnen melden wie er bij mij gaat sitten als ik op vakantie ga...
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #33 Gepost op: 15-08-2009, 09:46:53 »
En heb je het gelezen Swift ::joehoe::
De steun van van de anderen was echt super ::bravo:: Wat een nivo hè bij die l*llige kabouters ::)

Ik heb het nu eindelijk gelezen, en heel fijn dat er nog mensen zijn die wel gewoon kunnen reageren, zonder gescheld of disrespect.


Dankjewel ook Test  ::bravo::

Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #34 Gepost op: 15-08-2009, 10:15:55 »
ik zal het wel ff voor je opnemen ;). Ik kom bijna nooit op het forum daar en het maakt mij niet uit of ze mij een ban gaan geven. moeten ze eens flikken, ik heb niks fout gedaan!

Ik zie nu dat het topic waar die hele discussie in is gekomen is gesloten ::rofl:: hoe typisch :P
Waar zal ik nu me post plaatsen? Gewoon bij nieuws?
« Laatst bewerkt op: 15-08-2009, 10:19:46 door Vieffan »

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #35 Gepost op: 15-08-2009, 10:49:14 »
Heel lief van je, maar dankjewel. Om nu een nieuw topic daarvoor aan te maken gaat misschien wat te ver  ;D

Overigens zijn we in het gildehuis onze gal aan het spuwen, heb je dat al gelezen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #36 Gepost op: 15-08-2009, 11:07:20 »
Ik heb maar eens een balletje opgegooid hoe het bannen nou precies in zijn werk gaat. Misschien krijgen we daar nog wat meer duidelijkheid over.
Geniet nooit met mate...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #37 Gepost op: 15-08-2009, 11:21:47 »
Super post Test  ::respect::  Ik ben heel benieuwd!
Keep calm and eat chocolates!

Offline xchielx

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #38 Gepost op: 15-08-2009, 11:46:59 »
Waarom is het daar toch altijd zo'n puinhoop op dat forum? Ik heb het idee dat de moderators hier zich stierlijk vervelen! Alleen de berichten hier al over 'dat' forum hebben mij doen besluiten om er überhaupt niet te komen! En ik ben na 10 spelfouten in het bericht van Nientje opgehouden met tellen.... :o
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #39 Gepost op: 15-08-2009, 12:09:03 »
Waarom is het daar toch altijd zo'n puinhoop op dat forum? Ik heb het idee dat de moderators hier zich stierlijk vervelen!

wij vervelen ons echt niet hoor ;D ::) ::rofl::

Maar ik sta ook helemaal verbaast wanneer het gaat om het molehillforum...tjonge jonge en dan wordt ons wel eens verweten streng te zijn, maar daar gaat het af en toe toch wel echt te ver!!!!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!