Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 3643 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Aflevering 2
« Gepost op: 2-09-2009, 20:18:03 »
Over minder dan een kwartier staat de 2e Aflevering van de Spaanse Droom weer op de stoep hier lees je alvast een voorproefje.
Anita heeft last van hartkloppingen en gaat naar een hotel om aan te sterken. Haar dochter Bibeche blijft achter in de bed & breakfast en staat er nu alleen voor. Zal Anita opknappen en terugkeren? Of moet ze haar droom opgeven en samen met Bibeche Arcos verlaten? Ondertussen is de sloop begonnen. Verder krijgen de stellen hun eerste taalles en organiseren ze een Hollands feest voor de dorpelingen, met koekhappen en poffertjes. Lieve mist haar kinderen en Wouter heeft problemen met hoofd Financiën Marco…, hoe dit afloopt bekijk Aflevering 2.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 2-09-2009, 20:36:56 »
hey Nicky  ::joehoe::,

Mogen de draadjes van de "afvallers" misschien dicht? Of is het de bedoeling dat daar maar doorgepost wordt? ;D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 2-09-2009, 20:37:37 »
hey Nicky  ::joehoe::,

Mogen de draadjes van de "afvallers" misschien dicht? Of is het de bedoeling dat daar maar doorgepost wordt? ;D

 ::joehoe:: Dolfie.
Dat zou je aan de moderators moeten vragen, ik heb daar geen bevoegdheid voor. ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 2-09-2009, 21:29:08 »
Het was ook logisch dat er geén koppel uitging en dat de Dorpslingen geen oordeel kunnen treffen omdat, er al een koppel vrijwillig naar huis is gegaan anders hou je geen koppels meer over na Aflevering, en Wouter is Marco nu al zat dat beloofd een grote strijd te worden nog denk ik. ::)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 2-09-2009, 21:34:03 »
heb vhet vandaag gezien, op zich wel leuke aflevering
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 3-09-2009, 11:01:22 »
jaaaaaaaaaaaaa ::cheerleader::

moest gisteravond "werken" dus net uitzending gemist gekeken.
Was wel een leuke aflevering en ging iets vlotter dan aflevering 1.
Blijf het raar vinden dat ze na elk reclameblok eerst nog terugkijken op wat er voor de reclame gebeurd is. Aangezien ze voor elk reclameblok vooruit kijken wat er na de reclame gaat gebeuren, hebben we sommige fragmenten geloof ik 4x gezien.
Ik weet dat de intelligentie van de gemiddelde nederlander niet heel hoog is maar dat kunnen we ons toch wel herinneren ;)
 
Het beeld van aflevering 2 is voor mij die donkere knul van dat homostel, die nog snel roept dat hij wel iets beter is terwijl hij ook geen woord Spaans spreekt ;D.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 4-09-2009, 10:58:21 »
Mogen de draadjes van de "afvallers" misschien dicht? Of is het de bedoeling dat daar maar doorgepost wordt? ;D

Die gaan niet dicht hoor. Dat is niet gebruikelijk op dit forum. Daar mag je gewoon in doorposten als je wilt.
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 5-09-2009, 15:18:37 »
Wel jammer dat moeder en dochter naar huis gingen, ik vond het erg sneu voor de dochter. En ik dacht even dat er een afgevallen koppel mocht komen opdraven, maar dat was gelukkig niet zo :D

Er komt nog wel vuurwerk de komende weken gok ik ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 5-09-2009, 17:51:04 »
ik dacht dat er misschien een broer van bibeche zou komen. Er waren ook nog 2 zonen in dat gezin
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 7-09-2009, 11:24:53 »
ik dacht dat er misschien een broer van bibeche zou komen. Er waren ook nog 2 zonen in dat gezin

Ja, maar goed die heeft zich niet opgegeven. Dan zou die geheime dorpsraad er wel eerst over moeten stemmen denk ik.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 8-09-2009, 21:08:32 »
net de aflevering gezien, leuk weer !

Inderdaad jammer van de twee "meiden" die naar huis moeten, de echte vrolijke noot uit het begin van de eerste aflevering miste ik wel.

Ben benieuwd hoe het verder gaat met het bouwen, de komende afleveringen. En bij de financiën zit het geloof ik ook niet helemaal lekker...
The sun came up and reality set in.