Auteur Topic: Het Blok toch weer terug op de buis  (gelezen 9296 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #20 Gepost op: 8-04-2010, 16:07:05 »
Ik begrijp echt niet hoe die 2 meiden in t blok terecht zijn gekomen. Ze kunnen werkelijk niks. De een is nog stommer als de ander. Het lijken wel kleuters.Er zijn in t land heel wat mensen die beter gepresteerd hadden. Nee t blok gaat achteruit, de presentatie is ook niet meer je van het.Wat moet die Verbaan daar nou?

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #21 Gepost op: 8-04-2010, 16:41:57 »
Ik had het gisteren voor het allereerst gezien maar, ik vind het niet zo leuk en inderdaad weinig stelletjes ik kijk het niet meer vind er niets aan. ::ohno::

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #22 Gepost op: 20-05-2010, 01:23:42 »
Kijkt er nog iemand en zo ja wat vinden jullie ervan nu we wat weken verder zijn.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #23 Gepost op: 20-05-2010, 06:46:27 »
Ik heb gisteravond de aflevering gemist maar die haal ik in het weekend wel weer in maar ik moet bekennen dat ik het dit jaar niet zo heel erg leuk vind.
Dat laatste koppel wat er bij is gekomen is me het koppel wel hoor. Binnen een paar dagen tot twee keer toe in het ziekenhuis belanden getuigt niet echt van kluservaring.
Ik mis bij andere koppels het spelelement. Het is net alsof ze het niets doet dat ze de projecten niet af krijgen en ondertussen maar klagen dat ze het zo zwaar hebben.
Alleen Erik blijft leuk om naar te kijken ::bravo:: ;D...jammer dat Renate Verbaan zoveel van zijn tijd afsnoept..van mij had zij er niet bij gehoeven ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #24 Gepost op: 21-05-2010, 19:52:39 »
Helemaal met je eens Bakker ::jaja::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #25 Gepost op: 22-05-2010, 01:13:58 »
ik ben t ook eens met Bakkertje maar ook reuzebenieuwd wat je van de laatste uitzending gaat vinden. Het nieuwe stel heeft een wat rottig begin gemaakt maar halen dat weer ruimschoots in. Maar na wat er de laatste keer gebeurde kan ik t blok niet meer serieus nemen, ik had er al zo'n moeite mee dit jaar.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #26 Gepost op: 22-05-2010, 10:25:13 »
De afleveringen lijken alleen nog maar om de persoonlijke vetes te gaan dan om het verbouwen. Dat elkaar beoordelen werkt dat natuurlijk alleen maar in de hand. Van mij mogen ze dat afschaffen en alleen een onafhanelijke jury de beoordelingen laten doen.

Dat Dennis en Martine wel mochten blijven nadat ze failliet gingen, is eigenlijk heel oneerlijk tegenover Petra en Oene. Daarbij kan vooral Martine helemaal niet tegen het onder curatele staan. Ik heb haar uberhaupt nog niet kunnen btrappen op enige klusvaardigheid. :-X

Wat betreft Renate: ze heeft wat mij betreft totaal geen toegevoegde waarde en mag van mij bij een eventueel komend seizoen wegblijven.
Geniet nooit met mate...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #27 Gepost op: 22-05-2010, 10:54:43 »
Helemaal met je eens Test. Ik kijk met weemoed terug naar de eerste seizoenen... een goed mix tussen klussen en sociaal... Dit jaar is het wel het toppunt met vete's en gekonkel met als absoluut dieptepunt het stemgedrag van enkelen met hun eentjes... "het verdient een 8, maar krijgt een 1" Blergh... de redactie had mooi moeten zeggen... Volgens jullie verdient het een 8... jullie geven dus een 8, dan had ik die snuiten van ze wel eens willen zien. Maar goed.

Ik snap ook niet dat iedereen vol goede moed aan dat kippenhok gaat werken terwijl die vrouwen het geld mogen verdelen naar eigen inzicht.... na wat ze geflikt hadden met dat stemmen had ik geen poot meer uitgestoken... het is wel duidelijk dat dat geld absoluut NIET eerlijk verdeeld gaat worden... ::ohno::

Renate mag er wat mij betreft ook wel weer uit... 
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #28 Gepost op: 22-05-2010, 13:47:45 »
Precies dezelfde mening als dat ik heb. Zat Dwaastoo missschien stiekum naast mij op de bank toe ik exact hetzelfde zei over die punten? Hoe komen ze toch aan die mensen? Hoe word de keuze bepaald. De enige die t goed doet is Maarten maar die komt dan weer zo arrogant en kwallerig over. En dan nu dat nieuwe stel die doen t volgens mij ook best goed.
De laatste aflevering hebben we geen kluswerk gezien alleen beetje getimmer bij t geitenhok. De rest was inderdaad geruzie en gekonkel.

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #29 Gepost op: 26-05-2010, 07:49:51 »
Ik vind het eigenlijk wel een hylarische serie dit jaar. (Al mag Renate van mij thuis blijven.)
Ik lach me gek met Miek en Nienke. Frans Bauer muziek als Martine's ouders in beeld komen. Het nieuwe koppel dat een abbonement heeft op de 1e hulp post van het ziekenhuis.

Ik vind het wel heel jammer voor Petra en Oene dat ze eruit zijn en dat Dennis en Martine mogen blijven, terwijl zij ook blut zijn.
Het introduceren van een nieuw koppel vind ik zowiezo niks, want het zal niet de 1e keer zijn dat een nieuw koppel er met de winst vandoor gaat. En aangezien een nieuw koppel niet het volle aantal weken geklust heeft vind ik dat dus niet helemaal eerlijk.

Maar goed, ik ga er vanavond weer voor zitten.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #30 Gepost op: 26-05-2010, 10:51:41 »
Ben het wel met je eens wat betreft nieuwe koppels introduceren. Gewoon niet meer doen. En als een koppel blut is, dan kunnen ze geld lenen van de productie, maar dat gaat dan wel van de eventuele opbrengst af.

Ik vraag me trouwens wel af wie nou zo'n woning wil kopen als je ziet hoe slecht daarin geklust wordt. Ik zou het iig nooit kopem. :-X
Geniet nooit met mate...

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #31 Gepost op: 26-05-2010, 13:30:50 »
De 4e etage zal ook zeker niet winnen als je het mij vraagt.
En de opzichter (hoe heet ie ook alweer?) is volgens mij ook niet zo blij met Dennis en Martine en hun klusvaardigheden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #32 Gepost op: 9-06-2010, 16:48:03 »
Vanavond is de finale.
Ondanks alles vind ik dat maarten en monique moeten winnen.
We gaan t zien

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #33 Gepost op: 9-06-2010, 18:12:01 »
Vanavond is de finale.
Ondanks alles vind ik dat maarten en monique moeten winnen.
We gaan t zien

Is mijn plekje naast je op de bank nog vrij ;)

Ik ben benieuwd... en idd Maarten en Monique mogen winnen. Ik ben benieuwd of de appartementen uberhaupt iets gaan opleveren na de anticlimax vorig jaar... de crisis is alleen maar erger geworden dus het zal mij benieuwen.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #34 Gepost op: 9-06-2010, 21:27:43 »
de finale GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #35 Gepost op: 9-06-2010, 23:00:50 »
Inderdaad GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Ik had plek genoeg op de bank maar kon mijn ogen bijna niet open houden dus ben ik maar gestrekt gegaan.
Ik wist helemaal niet dat er geen veiling was.
Dit was echt het slechtste BLOK ooit.
Wat ik nog bedenk:
Als Miek na de hokkenbouw eerlijker het geld had verdeeld hadden Henk en dingetje meer gehad en hun appartement kunnen afmaken. Dan hadden zij gewonnen.
Maar Maarten en Monique hebben t verdiend.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Blok toch weer terug op de buis
« Reactie #36 Gepost op: 10-06-2010, 00:31:37 »
Maar Maarten en Monique hebben t verdiend.

Dat wel, maar ergens gun ik het ze niet. ::ohno::

Inderdaad een slaapverwekkende finale.
Geniet nooit met mate...