Auteur Topic: Flashpoint  (gelezen 15225 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Flashpoint
« Gepost op: 9-11-2009, 17:44:02 »
Wie kijkt nog meer Flashpoint?

Citaat
De serie gaat over de Strategic Response Unit, een speciale eenheid van de politie van het Canadese Toronto. Deze eenheid heeft de taak extreme situaties, die de politie zelf niet meer aan kan, op te lossen. Voorbeelden hiervan zijn gijzelingen, bomdreigingen en zwaarbewapende criminelen. Bij deze misdaden gaat het niet om "gewone" misdadigers, maar om normale mensen die door extreme gebeurtenissen tot hun daad komen.

Ik vind het echt een geweldig programma. Ik vind politieseries sowieso altijd leuk. Maar deze is nog net ff een stapje leuker omdat er elke week een ander geval is. En er dus heel erg wordt ingezoomd op dat verhaal en dan een klein beetje verhaal eromheen van het unit. Vrijwel elke aflevering laat ik weer wat tranen aan het eind. En ik ben helemaal niemand die zo snel jankt om een programma/film :P.
en een man die ook de vader van Veronica Mars speelde doet er in mee, en dat vind ik zo'n leuke man!
En de rest van het team is ook leuk. Er zitten ook wat leuke mannen bij  ::)

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Flashpoint
« Reactie #1 Gepost op: 9-11-2009, 17:46:10 »
Er zitten ook wat leuke mannen bij  ::)

*zucht*


Ik heb het 1 keer gekeken. Ik vind het wel leuk. Eerst die cliffhanger en dan pas het "echte" verhaal.  ::ok::
Why don't I ever listen to me?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #2 Gepost op: 9-11-2009, 17:47:39 »
Ik kijk dus niet graag naar politieseries maar voor deze serie blijf ik graag thuis. Zelfs de herhalingen blijven leuk om naar te kijken ::ok::
En ach het vrouwelijk oog wil ook nog wat en we worden goed bediend ;D ;) ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #3 Gepost op: 9-11-2009, 17:51:56 »
Bakkertje, jij kijkt toch ook deadline? Je kijkt dan wel veel politieseries :P

Maar het is eigenlijk ook niet echt een politieserie (net als deadline). Het richt zich niet op het ontrafelen van een misdaad, maar op het iedereen levend houden :P. in dat opzicht is het meer een ziekenhuis serie ::rofl::.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #4 Gepost op: 9-11-2009, 18:24:56 »
Bakkertje, jij kijkt toch ook deadline? Je kijkt dan wel veel politieseries :P

Maar het is eigenlijk ook niet echt een politieserie (net als deadline). Het richt zich niet op het ontrafelen van een misdaad, maar op het iedereen levend houden :P. in dat opzicht is het meer een ziekenhuis serie ::rofl::.

en dat maakt voor mij het verschil.... ;D
Al moet ik bekennen dat ik het ook niet erg vind om naar flikken te kijken al zal ik er niet voor thuis blijven....maar manlief kijkt het graag en dan ben ik gedwongen om mee te kijken aangezien we nog geen aansluiting op de slaapkamer hebben :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #5 Gepost op: 9-11-2009, 18:46:04 »
:P
Flikken vind ik ook erg leuk. En sommige detective series ook wel (silent witness dingen) maar er is ook wel veel crap op tv. CSI vind ik tegenwoordig helemaal niks meer, vroeg vond ik het nog wel leuk.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #6 Gepost op: 10-11-2009, 21:39:45 »
net de eerste aflevering van het derde seizoen gezien. Hij was zo zielig :( Ik vond het eigenlijk niet zo'n leuke aflevering, tot het einde. Niet dat het toen leuk was, maar je snapt wat ik bedoel :P.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flashpoint
« Reactie #7 Gepost op: 11-11-2009, 23:03:57 »
flashpoint is leuk, vieffan heeft smaak :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #8 Gepost op: 13-11-2009, 22:58:33 »
Bijna alle afleveringen gezien die nu in canada zijn laten zien.
En ik wil zo graag dat Jules en Sam weer samen komen. Denk wel dat het ooit gaat gebeuren, want er is duidelijk nog spanning in de lucht. :P

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #9 Gepost op: 28-12-2009, 21:58:29 »
Ik ben nu ook begonnen en gelijk verslaafd ::jaja:: ... lekker spannend en in tegenstelling tot de meeste politieseries kan je niet direct na 5 minuten al het plot ontvouwen. En de personages zijn ook leuk. :)

Ga zo aflevering 11 kijken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flashpoint
« Reactie #10 Gepost op: 29-12-2009, 12:59:56 »
eeeeh goed oplettten, in de eerste minuut zie je het plot al....maar dan achterstevoren ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #11 Gepost op: 29-12-2009, 13:29:56 »
eeeeh goed oplettten, in de eerste minuut zie je het plot al....maar dan achterstevoren ;)

Ja wel een beetje, maar je weet nog niet waarom en daar draait het in Flashpoint vooral om. In CSI enzo een stuk minder, daar gaat het om de forensics en dat is in de loop der jaren toch minder geworden.

Aflevering 12  :\'(

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #12 Gepost op: 29-12-2009, 18:04:11 »
Ja, je weet al waar het gaat eindigen, maar je weet niet hoe het tot dat kwam. Ook niet als je dan het eerste deel van de aflevering hebt gezien. Dat vind ik er juist zo leuk aan :D :D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #13 Gepost op: 29-12-2009, 20:23:45 »
Ik kijk tegenwoordig echt bijna alleen nog maar politieseries, maar deze ken ik nog niet. Wanneer en op welke zender wordt dit uitgezonden?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Flashpoint
« Reactie #14 Gepost op: 29-12-2009, 21:07:15 »
hij was op sbs na ncis
nu op veroncia na ncis
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2010, 10:49:21 »
Ik ben door alle afleveringen heen. :-[ Wel jammer, nu weer een paar maanden wachten tot nieuwe afleveringen. Ze gaan deze maand starten met de opnames van 13 nieuwe afleveringen. :D

net de eerste aflevering van het derde seizoen gezien. Hij was zo zielig :( Ik vond het eigenlijk niet zo'n leuke aflevering, tot het einde. Niet dat het toen leuk was, maar je snapt wat ik bedoel :P.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #16 Gepost op: 3-01-2010, 17:39:05 »
Ik ben door alle afleveringen heen. :-[ Wel jammer, nu weer een paar maanden wachten tot nieuwe afleveringen. Ze gaan deze maand starten met de opnames van 13 nieuwe afleveringen. :D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het duur vast nog lang voordat de afleveringen beginnen :(
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #17 Gepost op: 25-07-2010, 19:57:38 »
De bewuste aflevering waar Vieffan en ik het in de spoilertags over gehad hebben wordt vanavond (eindelijk) uitgezonden op Veronica, om 21.25 uur. Voor iedereen die tijd en zin heeft, deze mag je niet missen. ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #18 Gepost op: 26-07-2010, 16:21:23 »
Jeetje dat was echt heftig, ik was tot het laatste moment nog aan het verwachten dat 't goed zou komen. Zelfs nog na het telefoontje aan zijn ouders.  :\'(

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #19 Gepost op: 26-07-2010, 16:26:53 »
Ik had helaas jullie spoilerposts al gelezen en wist dus wat er ging komen maar toch bleef ik er ook in geloven dat het nog goed zou komen.
Mijn mannetje die zelf bij de brandweer heeft gezeten was diep onder de indruk hoe ze het teamaspect in beeld hebben gebracht...je zag de verslagenheid bij iedereen.

't Blijft een serie met een wauwgevoel ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!