Auteur Topic: [Kandidaat NL] Christijan Albers  (gelezen 8077 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2010, 02:16:28 »
Reaver je haalt er allemaal dingen bij die ik niet gehoord heb in de uitzending. Ik heb alleen gehoord dat ze Christijan wegstemmen vanwege dat het een sterke kandidaat is. En eerder in de uitzending hoor ik 1 van de Belgen zeggen dat hij Christijan een sterke tegenstander vind en dat hij m graag in een direct duel verslaat. Dat vind ik dan niet erg rijmen met dat je iemand wegstemt terwijl een andere kandidaat heel duidelijk aangeeft graag weg te willen.

Je kan het allemaal heel tactisch vinden, ik vind het laf. En dat is volgens mij heel gefundeerd.
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #21 Gepost op: 21-01-2010, 16:51:44 »
Reaver je haalt er allemaal dingen bij die ik niet gehoord heb in de uitzending. Ik heb alleen gehoord dat ze Christijan wegstemmen vanwege dat het een sterke kandidaat is. En eerder in de uitzending hoor ik 1 van de Belgen zeggen dat hij Christijan een sterke tegenstander vind en dat hij m graag in een direct duel verslaat. Dat vind ik dan niet erg rijmen met dat je iemand wegstemt terwijl een andere kandidaat heel duidelijk aangeeft graag weg te willen.

Je kan het allemaal heel tactisch vinden, ik vind het laf. En dat is volgens mij heel gefundeerd.

Ik heb toch nooit beweerd dat al die dingen vorige aflevering te zien waren...  ??? (heb ik ook vrij duidelijk gemaakt...) Enkel wat er tot hiertoe allemaal gebeurd is (over heel de reeks) verschillende redenen kunnen zijn om hem weg te stemmen en dat de term laf hier veel te makkelijk in de mond wordt genomen. 

Het enige van fundament wat ik hier hoor is dat een sterkere kandidaat wegstemmen laf is... :-\\   Trek die grens nog verder door en dan kan je zeggen dat alle spelletjes waar mensen moeten weggestemd worden een laffe bedoeling zijn.  ???   





« Laatst bewerkt op: 21-01-2010, 22:55:56 door reaver »

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #22 Gepost op: 25-01-2010, 19:04:10 »
::boogie:: ::boogie:: ::boogie::
« Laatst bewerkt op: 25-01-2010, 21:44:31 door ootje »
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #23 Gepost op: 25-01-2010, 20:37:26 »
...

Ben je niet een beetje aant spoileren nu? ::)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2010, 20:55:01 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #24 Gepost op: 25-01-2010, 20:54:30 »
Heb het veranderd. Nu moet jij jouw bericht ook nog ff aanpassen.

Zullen we het allemaal gewoon weghalen en er dinsdagavond weer neerzetten? :P
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #25 Gepost op: 25-01-2010, 21:21:13 »
Vanwege dit...

In Belgiė wordt 71° Noord twee dagen eerder uitgezonden dan in Nederland. Om spoilers voor de Nederlandse kijkers te voorkomen, werd dit topic aangemaakt. Zo kunnen Vlamingen die niet kunnen wachten, hier al posten over de op zondag vertoonde afleveringen. Vanaf dinsdagavond kan er even vrolijk in de afleveringtopics verder gebabbeld worden.


Nederlanders opgelet: dit topic kan mogelijk spoilers bevatten. Wil je die vermijden, dan kom je dit topic vanaf zondagavond best niet meer lezen tot de aflevering dinsdag op Nederland 3 is geweest.

Dit geldt dus ook voor Nederlanders... ::)

Dus alleen dingen over de uitzending die nog in NL moet worden uitgezonden in het Belgentopic en niet in de andere topics.
Geniet nooit met mate...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #26 Gepost op: 27-01-2010, 18:28:02 »
Sorry, was er te laat bij, anders had ik wel ingegrepen.  ::zweep::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #27 Gepost op: 27-01-2010, 18:49:43 »
Voor wie is die zweep?  ::tandpastasmiley::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Christijan Albers
« Reactie #28 Gepost op: 28-01-2010, 17:15:33 »
Christijan natuurlijk, 't is zijn topic!  ;D