Auteur Topic: [Kandidaat BE] Anouk Lepère  (gelezen 3928 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Gepost op: 9-12-2009, 19:30:40 »
Lees en post hier alles over Anouk Lepère!  ::ok::


Geboortedatum: 13/02/1979
Beroep: Internationaal topmodel
Samenwonend - Geen kinderen

Anouck Lepère liep in 2000 haar eerste modeshow in Parijs. Ze werkte onder meer met topfotografen als Steve Meisel en stond op de covers van Vogue, Harpers Bazaar en Marie Claire. Momenteel werkt ze voor het modellenbureau IMG Models in New York. Ze is het gezicht van de Japanse cosmeticagigant Shiseido. Ze behoort tot de top tien van de wereld en verdeelt haar tijd tussen haar woonplaats Londen en New York. Onlangs werd bekendgemaakt dat ze in het huwelijk zal treden met de Britse uitgever Jefferson Hack, de ex van Kate Moss.

Quote:"Als ik vind dat iemand een goede leider is, dan ga ik gewoon volgen. Ik ben misschien een beetje lui op dat gebied. Maar als ik merk dat ik het beter kan, zal ik het wel overnemen."

Bron: vtm.be

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #1 Gepost op: 15-12-2009, 21:31:12 »
die had het toch ook nooit vol kunnen houden, er moet wel een klein beetje spek op zitten  ::schaam::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LucvanDijk

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #2 Gepost op: 15-12-2009, 21:40:23 »
Inderdaad. Zij was wel heel, heel erg mager. Ik ben blij dat ze er uit is.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #3 Gepost op: 15-12-2009, 21:53:58 »
Die heeft het niet erg lang volgehouden.  ::ohno::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #4 Gepost op: 15-12-2009, 21:59:13 »
zonde dat ze er zo snel al uit ligt :-\\
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2009, 22:22:21 »
Vond het voorspelbaar dat zij er uit zou liggen.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #6 Gepost op: 15-12-2009, 22:35:38 »
Vond het voorspelbaar dat zij er uit zou liggen.

Wrom? ???
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #7 Gepost op: 16-12-2009, 10:50:50 »
Wrom? ???
Dit is precies het type waarvan de andere deelnemers de eerste indruk krijgen: "te mager, te fragiel. Deze gaat het niet ver schoppen in deze omstandigheden en deze wil ik niet in mijn ploegje."

Ik vind het een logische gedachte als je na 48 uur iemand moet wegstemmen. Hoewel ik liever had gehad dat even verder hadden gekeken dan uiterlijk, en dat ze "lamme" Dik Jol hadden weggestemd.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #8 Gepost op: 16-12-2009, 14:59:41 »
Dit is precies het type waarvan de andere deelnemers de eerste indruk krijgen: "te mager, te fragiel. Deze gaat het niet ver schoppen in deze omstandigheden en deze wil ik niet in mijn ploegje."

Ik vind het een logische gedachte als je na 48 uur iemand moet wegstemmen. Hoewel ik liever had gehad dat even verder hadden gekeken dan uiterlijk, en dat ze "lamme" Dik Jol hadden weggestemd.


Dan kun je Irene en Stacey ook wel meteen wegsturen, want die zijn ook niet echt dik. :P Maar wat bedoel je met "lamme" Dick Jol? Ik weet niet of je een Belg of een Nederlander bent, maar in Nederland betekent "lam" dronken. Dus vraag ik me af of ik iets gemist heb. (Dit hoort natuurlijk eigenlijk bij Jols topic, sorry hoor!)
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #9 Gepost op: 16-12-2009, 18:32:54 »
Wat hAgAr zegt dus.  ::jaja::

En daarom niet alleen letterlijk fysiek dun en fragiel, want inderdaad Stacey en Irene zijn ook fragiel, maar die hebben dan precies wel een betere moraal. Die gaan er echt voor, terwijl Anouk meer op de achtergrond leek te staan en alles haar maar liet bekomen zonder zelf de touwtjes in handen te nemen.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #10 Gepost op: 17-12-2009, 11:04:38 »
Dan kun je Irene en Stacey ook wel meteen wegsturen, want die zijn ook niet echt dik. :P Maar wat bedoel je met "lamme" Dick Jol? Ik weet niet of je een Belg of een Nederlander bent, maar in Nederland betekent "lam" dronken. Dus vraag ik me af of ik iets gemist heb. (Dit hoort natuurlijk eigenlijk bij Jols topic, sorry hoor!)

Ik vond er nog wel een verschil zitten tussen anouck en stacy/irene  Die anouck was nog veel dunner
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #11 Gepost op: 17-12-2009, 13:08:39 »
Maar wat bedoel je met "lamme" Dick Jol?

Lam als in paralytisch, verlamd, gebrekkig, mank, flauw, slap, vervelend, naar  ::ohno::

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat BE] Anouk Lepère
« Reactie #12 Gepost op: 17-12-2009, 13:28:30 »
Lam als in paralytisch, verlamd, gebrekkig, mank, flauw, slap, vervelend, naar  ::ohno::

Oh, dát lam. Da´s niet best voor Dick. Eén pluspunt: hij heeft niet te veel gedronken. ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING