Auteur Topic: Wat vond je van de proeven?  (gelezen 11705 keer)

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #20 Gepost op: 19-01-2010, 21:21:16 »
ootje mag nu pas posten hier:D


 ???
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #21 Gepost op: 19-01-2010, 21:30:48 »
ik vond de massageproef het allergaafst (en ik was ook een beetje jaloers om datgeen wat stacey mocht doen met dat blok ijs............. ::schaam:: )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #22 Gepost op: 19-01-2010, 21:33:32 »
ik vond de massageproef het allergaafst (en ik was ook een beetje jaloers om datgeen wat stacey mocht doen met dat blok ijs............. ::schaam:: )

Ikke niet, en mijn billen al helemaal niet.  ::ohno::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #23 Gepost op: 15-02-2010, 21:25:27 »
Dat in dat net hangen boven die diepte had ik dus echt nooit gedaan, al hadden ze me een mes op mijn keel gezet. ::ohno::  ::ohno::  ::ohno::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #24 Gepost op: 15-02-2010, 21:29:10 »
ik was even bang dat Thomas zou winnen vanwege een gemotoriseerd onderdeel, maar neeh.

Ik vond het een uitgebalanceerde finale.  De eerste proef was voor iedereen totaal gelijk.

De finale proef had sterke punten voor Thomas (motor ski) en voor Stacey (hoogte).

goed gedaan AVRO ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #25 Gepost op: 15-02-2010, 21:53:01 »
ik was even bang dat Thomas zou winnen vanwege een gemotoriseerd onderdeel, maar neeh.


Ze hadden Thomas helemaal moeten motoriseren, misschien dat hij dan had gewonnen. ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #26 Gepost op: 15-02-2010, 23:55:38 »
De hoogte heeft em niet de das omgedaan maar wel 2 vragen.  Had hij er 1 meer geantwoord dan had hij gewonnen. 

Ergens heb ik weeral de indruk dat de proeven werden gestuurd om een bepaald iemand meer kansen te geven voor de winst...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #27 Gepost op: 15-02-2010, 23:57:56 »
oei..... slechte verliezer.....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #28 Gepost op: 16-02-2010, 00:03:34 »
oei..... slechte verliezer.....


En hoe is dat van toepassing op iemand dat niet heeft meegedaan? 

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #29 Gepost op: 18-02-2010, 00:57:57 »
Tuurlijk Reaver, die finaleproeven hebben ze snel nog even ter plaatse verzonnen om een bepaald iemand meer kans te geven om te winnen. ::pinokkio:: ::pinokkio::
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #30 Gepost op: 18-02-2010, 01:13:55 »
Tuurlijk Reaver, die finaleproeven hebben ze snel nog even ter plaatse verzonnen om een bepaald iemand meer kans te geven om te winnen. ::pinokkio:: ::pinokkio::


Het is heel makkelijk om een elementje bij te voegen of weg te laten ::vergroot::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #31 Gepost op: 18-02-2010, 01:19:25 »
En wat voor reden zou dat hebben dan ?

Sorry Reaver, maar wat een onzin
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #32 Gepost op: 18-02-2010, 01:23:12 »
Dat hebben ze misschien dan ook wel in eerdere proeven gedaan om bepaalde deelnemers voordeel te geven. Sterker nog, misschien zijn ze wel nooit op de Noordkaap geweest, maar is het allemaal in de studio in scene gezet. ::jaja:: ::)
Geniet nooit met mate...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #33 Gepost op: 18-02-2010, 01:29:34 »
En wat voor reden zou dat hebben dan ?

Sorry Reaver, maar wat een onzin


Omdat het nog steeds een tv-programma is.

Onzin?  Er was vroeger een programma in België met BV's 'Stanley's Route' daarin vertelde achteraf een finaliste in een interview dat de finale-proeven zo gemanipuleerd werden dat ze geen schijn van kans had om het spel te winnen en kon daar ook mooie voorbeelden van geven.  

Als jij wilt geloven dat alles netjes verloopt hoe de kijker het te zien krijgt...  
« Laatst bewerkt op: 18-02-2010, 01:34:52 door reaver »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #34 Gepost op: 18-02-2010, 01:33:37 »
Dat hebben ze misschien dan ook wel in eerdere proeven gedaan om bepaalde deelnemers voordeel te geven.

Dat is best mogelijk... Heb ook enkele backstage-artikels over de reeks gelezen  ;)

Ik zeg enkel welke indruk ik had bij het bekijken van de finale...




« Laatst bewerkt op: 18-02-2010, 01:37:14 door reaver »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #35 Gepost op: 18-02-2010, 01:35:49 »

Omdat het nog steeds een tv-programma is.

Onzin?  Er was vroeger een programma in België met BV's 'Stanley's Route' daarin vertelde een finaliste dat de finale-proeven zo gemanipuleerd werden dat ze geen schijn van kans had om het spel te winnen en kon daar ook mooie voorbeelden van geven.  

Als jij wilt geloven dat alles netjes verloopt hoe de kijker het te zien krijgt...  
dat je dan nog kijkt. Misschien heb je wel gelijk, maar wil ik het dan niet weten. Aangezien dit met BN'ers en BB'ers wordt gespeeld kan ik het me gewoon niet voorstellen.
Vanaf redelijk in het begin had jij het al niet zo met Stacey op. Ik kan me voorstellen dat je het dan niet leuk vindt als ze wint. Maar je reden overtuigt mij niet.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #36 Gepost op: 18-02-2010, 02:09:43 »
dat je dan nog kijkt. Misschien heb je wel gelijk, maar wil ik het dan niet weten. Aangezien dit met BN'ers en BB'ers wordt gespeeld kan ik het me gewoon niet voorstellen.
Vanaf redelijk in het begin had jij het al niet zo met Stacey op. Ik kan me voorstellen dat je het dan niet leuk vindt als ze wint. Maar je reden overtuigt mij niet.

Ik kijk omdat het concept me aanstaat maar ik hoef de mensen die erin meedoen toch niet percé leuk te vinden ???


Stacey heeft de finale gewonnen (op zich een mooie prestatie) maar heeft imo heel de weg naar die finale niet op eigen kracht bereikt. Ik vind het ook raar dat ze nooit en stem heeft gekregen voor haar botte uitspraken...

Tijdens de langlauf-opdracht voor de finale hebben Stan en Thomas 5-6 uur continu een loodzware rugzak gedragen.  Dan nog de nodige valpartijen hiermee... Zoiets kruipt in je lijf dus de vrouw die de finale zou spelen had zoizo fysiek een voordeel...  Dan de vragen op het net... er is al eens opgemerkt dat de beste gokker op deze meerkeuze-antwoorden de winnaar kon zijn.  Zo zijn er nog een voorbeelden die ik kan aanhalen maar ik vrees dat de Stacey-fans daar toch geen oren naar hebben dus ga ik erover ophouden  ;D


Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #37 Gepost op: 18-02-2010, 11:14:07 »
Ik kijk omdat het concept me aanstaat maar ik hoef de mensen die erin meedoen toch niet percé leuk te vinden ???


Stacey heeft de finale gewonnen (op zich een mooie prestatie) maar heeft imo heel de weg naar die finale niet op eigen kracht bereikt. Ik vind het ook raar dat ze nooit en stem heeft gekregen voor haar botte uitspraken...

Tijdens de langlauf-opdracht voor de finale hebben Stan en Thomas 5-6 uur continu een loodzware rugzak gedragen.  Dan nog de nodige valpartijen hiermee... Zoiets kruipt in je lijf dus de vrouw die de finale zou spelen had zoizo fysiek een voordeel...  Dan de vragen op het net... er is al eens opgemerkt dat de beste gokker op deze meerkeuze-antwoorden de winnaar kon zijn.  Zo zijn er nog een voorbeelden die ik kan aanhalen maar ik vrees dat de Stacey-fans daar toch geen oren naar hebben dus ga ik erover ophouden  ;D



Ik vrees dat je pro-Vlamingen redenaties weinig zoden aan de dijk zetten. Stacey heeft volgens de regels van het spel gewonnen zoals ook Christijan volgens de regels van het spel er eerder (mi op een laffe manier) uitgewerkt is. Over dat laatste verdedig je de Vlamingen ook weer net zoals je allerlei redenen aanvoert waarom Stan en Thomas niet hebben gewonnen. Stacey heeft heel duidelijk laten zien dat ze ook in fysieke proeven haar mannetje heeft gestaan. Zij is daarom misschien een verrassende winnares, maar zeker een verdiende winnares.

En dan is het byzonder kinderachtig om aan haar overwinning te tornen door te stellen dat er misschien wel met de proeven gesjoemeld is of dat de finale alleen maar op geluk gewonnen is. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #38 Gepost op: 18-02-2010, 11:20:55 »
Piep piep tuut tuut, Calimero ...
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond je van de proeven?
« Reactie #39 Gepost op: 18-02-2010, 12:37:56 »
Ik vrees dat je pro-Vlamingen redenaties weinig zoden aan de dijk zetten. Stacey heeft volgens de regels van het spel gewonnen zoals ook Christijan volgens de regels van het spel er eerder (mi op een laffe manier) uitgewerkt is. Over dat laatste verdedig je de Vlamingen ook weer net zoals je allerlei redenen aanvoert waarom Stan en Thomas niet hebben gewonnen. Stacey heeft heel duidelijk laten zien dat ze ook in fysieke proeven haar mannetje heeft gestaan. Zij is daarom misschien een verrassende winnares, maar zeker een verdiende winnares.

En dan is het byzonder kinderachtig om aan haar overwinning te tornen door te stellen dat er misschien wel met de proeven gesjoemeld is of dat de finale alleen maar op geluk gewonnen is. ::niet-ok::

Tja ieder heeft zijn favoriet.

Thomas was mijn favoriet en ik vind dat hij het hardste heeft afgezien... ondanks zijn overwinning bij een immuniteitsproef werd hij benadeeld maar daar wordt ook niets over verteld.  Dus ik gunde het Thomas meer dan Stacey.

Ik heb geen probleem met het feit dat mensen het oneens zijn met mijn mening en ga daarover graag in discussie maar kan me wel ergeren dat er woorden in mijn mond worden gelegd die ik helemaal niet heb gezegd;

Ik heb nooit gezegd dat ze niet verdient heeft gewonnen --> enkel dat ik vind dat ze te makkelijk in die finale is gekomen. 

Ik heb ook niet gezegd dat ze zich niet aan de regels heeft gehouden en of er werkelijk is gesjoemeld met proeven -->  enkel dat het niet onmogelijk is omdat het bij andere programma's wel al gebeurd is... 

Ik trek graag gedachtegangen verder (imo ook beetje het doel van een forum) maar dat wordt blijkbaar niet geapprecieerd

Ik deel graag mijn mening en gedachten hoe ik naar een programma kijk en probeer die ook te funderen: in dit geval waarom ik vind dat de bestempeling van Stacey als ultieme winnaar te zwaar overroepen is.  Als jij dat wil verwoorden als 'bijzonder kinderachtig' is dat jou probleem maar op die manier onderdruk je wel een beetje het doel van een forum.